Kitaip, negu daugelis šiuo metu pasirodančių žaidimų, „Dead Space 3“ asmeninių kompiuterių žaidimo versija bus visiškai niekuo pranašesnė už versijas, skirtas konsolėms. Ir to tyčia siekia žaidimo kūrėjas „Visceral Games“.
Anot žaidimo vykdančiojo prodiuserio Steve Papoutsis, žaidimas asmeniniams kompiuteriams yra tyčia pagamintas taip, kad nepralenktų konsolinių „Dead Space 3“ versijų. Siekiama visiems žaidėjams suteikti vienodą patirtį, nepriklausomai nuo platformos.
Steve’as įsitikinęs, jog vien tai, kad yra suteikiama galimybė valdyti žaidimą klaviatūra ir pele, o ne pulteliu, išskiria žaidimą ir padaro jį kitokį. Teigiama, jog visiškai niekuo nesiskirs ir „Dead Space 3“ grafika. Žodžiu, identiškos versijos, tik skirsis valdymas asmeniniams kompiuteriams.
Tuo tarpu paskelbta, jog „Dead Space 3“ bus ir Hardcore režimas, kuriame jūs turėsite vienintelę gyvybę visam žaidimui, taigi, jei mirsite – žaidimas baigtas, pradėsite nuo pradžių. Taip pat bus ir klasikinis režimas, kuriame visi ginklai ir kitas arsenalas turės būti pagamintas iš brėžinių. Taip pat jokių taikinukų, kai taikysitės šaudyti priešų.
„Pure Survival“ režime resursai bus išgaunami tik iš kritusių priešų – jokios amunicijos, vaistinėlės ar ginklų dalių niekur nerasite kaip tik šlykščiuose monstrų viduriuose. Taip pat negalėsite tobulinti visko vienu metu – teks rinktis tarp gyvybių, ginklų ar įvairių sugebėjimų.
Galiausiai rasite „New Game+“ režimą, kuriame pradėsite „Dead Space 3“ žaidimą su visu arsenalu iš praėjusio žaidimo. Steve galiausiai prasitarė, jog bus dar viena, papildoma žaidimo istorija, apie kurią jis daug nenorėjo kalbėti. Ji turėtų būti mažų mažiausiai šokiruojanti.
„Dead Space 3“ pasirodys vasario 8 dieną Europoje.
14 Komentarai
Agnyz
Papildomi blizgučiai reiškia papildomas išlaidas. Gal kūrėjai ir norėtų paišlaidauti grafikos srityje, bet vargu ar su tuo sutiktų kūrimo darbus finansuojantys leidėjai. Ypač, kai AK versijos pardavimai tokie maži.
Palyginimui (apytikriai duomenys):
Dead Space
PS3 – 1,85 mln. vnt.
X360 – 1,29 mln. vnt.
PC – 0,53 mln. vnt.
Dead Space 2
X360 – 1,3 mln. vnt.
PS3 – 1,23 mln. vnt.
PC – 0,26 mln. vnt.
VirgilHilts
Įdomiai čia, kad mirus sykį teks viską žaisti iš naujo. Baimės dar daugiau įvarys, bet patys sudėtingumo lygiai turėtų būti lengvesni. Dar pamatysim.
Nowitzki
Ne nenori, o tyngi. Taip ir reikia sakyt, kad tyngiu, o ne išsisukinėt.
mazas196
Taip iseina visi turi su senom konsolem sedet :-] kai zmones uz pc ne viena tukstanti atiduoda + uz zaidima po 40 £, visceral mastymas, tai….|)
jeezzuitas
“ < ..> tik skirsis valdymas asmeniniams kompiuteriams.“ Tai gal ir renderins ant 1280×720 ir upscale’ins iki 1080 8-| ?
Sakarai
Grafika ir taip geresni negu antros dalies tai b.. koks skirtumas svarbu bus idomus zaidimas.
gor
Ir grafika labai abejoju nebent jie spiceliai viska sumazins 😀
Navy
Apskritai patys Visceral prasitarė, jog jie įpratę kurt konsolinius žaidimus, tai, kad kuria dar ir PC, tai čia maždaug dovana nuo jų mums. 🙂
gor
Sito tai nezinojau 🙁
wapasss
asile kokia cia dovana kai reikia pirkti..
seklas
O tai kokios dovanos šiaip laikais pirkti nereikia??? Nu nebent turi merginą ir ten jau kitokios dovanos… Bet jeigu materialus daiktas, tai jie visi kainuoja.
Špyžius
Navy labai teisingai pasakė. Žaidimų rinka laikosi ant konsolių, o ar žaidimą išleisti ant PC tai jau kūrėjų geros valios klausimas, nes ir PC versijos būna pigesnės ir jų parduodama daug mažiau. Džiaukimės, kad šitą žaidimą išleidžia ant PC, o juk ta grafika toli gražu nėra prasta.
gor
Grafika man labai patinka sito zaidimo siaip 🙂
wapasss
(u)(u) ai nezinojau kad dovana dar ir nusipirkt reikia jai taip pasiimkit dovana atgal ea ir likit it muse kande 😛