Šią savaitę be krūvos kitų įvykių įvyko tai, ko jau senokai žaidžiantys kompiuterinius žaidimus arba dievinantys animaciją laukė. Virtuali mergina, vardu Hatsune Miku, tapo Toyota Corolla reklamos personažu. Žinoma, galima būtų teigti, kad nieko čia naujo – juk panašių atvejų buvo jau ne vienas, tačiau šis atvejis šiek tiek kitoks. Virtuali mergina pasirinkta čia buvo tik todėl, kad ne kas kitas kaip tik ji gali perteikti produkto žavesį. Kitaip tariant Hatsune Miku produkto reklaminiu veidu buvo pasirinkta dėl panašių priežasčių dėl ko David’as Beckham’as reklamuoja Pepsi, George Clooney – FastWeb.it, o David’as Lynch’as – savo vardo kavą.
Toyota atstovas apie šį neįprastą pasirinkimą paklaustas „Wall Street Journal“ leidinio pasakė: „Net jeigu ji ir nėra kažkam žinoma, šio veikėjo istorija, muzika ir jai atsidavusių fanų bendruomenė tikrai intriguoja ir paraleli su Toyota Corolla istorija“.
Hatsune Miku kelias link šlovės prasidėjo dar 2007-ais metais. Tuomet buvo pristatytas „Character Vocal Series 01: Hatsune Miku“ programinis paketas, kuris leido kartu su „Vocaloid 2“ programa kurti muzikinius kūrinius, kuriuose būtų naudojamas sintezuojamas balsas. Gražus virtualios merginos balsas ir stilius buvo pastebėti japoniškai kalbančių žmonių. Bėgant laikui internete atsirado daugybė ją dievinančių filmukų, SEGA pradėjo vystyti „Hatsune Miku: Project DIVA“ žaidimų seriją, o pati veikėja pradėjo lankytis ir kai kuriuose anime. Visas tai lėmė, kad nuo 2009-ų metų ši virtuali mergina retkarčiais surengia gyvo garso koncertus (kadangi ji netikra, ji scenoje „sukūriama“ projektorių pagalba). Na, o tai, žinoma, taip pat savo ruožtu prisidėjo prie dar didesnio šio personažo populiarėjimo.
31 Komentarai
ForEverLTU
Pamiršai vieną dalyką: Miku dainuoja savo kūrėjams, ne Toyota kompanijai. 🙂 Bet tikrai gerai sakai. :V
ForEverLTU
DeividasLt
Taibent ismisles ju.P.S Japonai visu galu meistrai.:D
Eflow
Reklama tai labai vidutinė. Toks jausmas, kad mašinai suteikiamas antras planas, o daugiau reklamuojama Miku.
P.S. Japonijoj Miku populiari ne tik tarp otaku, o ir tarp normalių žmonių, kurie nesidomi per daug anime, taip sakant, Virtual Idol.
zetonas
atsiustu i emaila 😀
shapynas
man tai šita graži ;D
Krakys23
Bet tai pirmą kartą matau tokį koncertą :D.
Cybreras
Kas keisčiausia jog visos „TOKIOS“ naujienos yra parašytos Mek : D
Krakys23
Įdomu kaip tiems patiems muzikantams reikia grot, kai ši merga dainuoja, tai jaučiu jiems tas pats, kas visi pagal metronomą, arba fonogramą groja, nei užgreitinsi, nei užlėtinsi ir pan…
Mek
@Cybreras, nes niekas daugiau apie tai nerašo 🙁 Nors apie tai bent jau man būtų tikrai įdomiau paskaityti nei apie dar vieną COD dalį! 🙂
DELFINAS
Man tai jokio skirtumo nera.Ir + rasiau, kad neturiu nieko pries sia reklama.Bet anksciau ieskodavo zmogaus/asmenybes savo naujo auto pristatymui, o tai jau dabar „atseit“ nieko neberado…
Galiu pasakyti, kad nebeturi turbut fantazijos.Nes viska pas juos jau kompiuteriai daro ir tokia jau ta musu ateitis.Cia tik mano asmenine nuomone.Neesu as tos totalines kompiuterizacijos salininkas ir tos ateities nebijau.Bet manes visai nevilioja tokia ateitis, kokia parodoma pvz. filmuose Terminatorius, Tinklas ar Matrica.Sakysit prie ko cia tie filmai ir si reklama.O prie to, kad jei jau kompiuteris yra „auksciau“ zmogaus, tai labai didelis zingsnis artyn to.Cia kaip ir Žiulio Verno romanuose.Is pradziu visa atrode kaip fantastika, o galop tapo realybe.Aisku daug kam nepatiks tai ka dabar parasiau ir prides man minusu, bet man asmeniskai visiskai dzin.Nes as turiu savo nuomone ir galiu ja issakyti, nes pas mus demokratija.
O siaip Toyota automobiliai tikrai geri, reklama idomi ir tiek…