Neseniai teko imti intervių iš bene vienintelių Lietuvos iPod/iPhone/iPad žaidimų ir programų kūrėjų kompanijos „UD7 Studios“. UD7 davę ne tik šiltą interviu bet ir apdovanojo visus savo kūrybą. Na o šia progą kodėl nepadarius šiokias tokias trumpas apžvalgėles? Skaitykite toliau!

Roll the Mole

„Roll the Mole“ tai paprastas žaidimukas kuriame reikės rident kurmį, per įvairiausius lygius ir kliūtis, kad jis sėkmingai pasiektu savo namus… Nors idėja minimali, žaidimo lygiai yra padaryti su mintimi. Dažniausiai teks „iš akies“ brėžti linijas kuriuos keisis kurmiui atsitrenkus į kokią nors kliūtį ar siena. Nors tai paprastas žaidimas galiu pabrėžti keletą minusų kurie trukdė žaisti. Vienas iš tų minusų tai lygių dizainas. Kai pereisite lygį visada žinosite kaip jį įveikt, „tačiau tai nieko“ sakote jūs – štai antroji problema… Kai susimausite 3 kartus(kurmis sustos arba įkris į kitus urvus) žaidimas baigsis. Žaidimas išsisaugo tik kas kelis žaidimo lygius. Tačiau kai bandote įveikt sunkesnį lygį ir jums nesiseka, o tuo tarpu kai iki jo reikia nusigaut papildomai +1-4 lygius tai išties gali pradėt nervinti.

Žaidimo stilius nėra ypatingas, tačiau ir ne prastas, fizika subalansuota žaidimui, na o sunkesni lygiai kur atsiranda įvairesnių galimybių suteikia prasmę besėdint eilėje pas daktare, viso labo tai dolerio nekainuojantis žaidimas, taigi piniginių šis žaidimas neplėš.

[/img]

BallWhril

Vau. „BallWhril“ vienas iš man labiausiai patikusių „UD7 Studios“ žaidimų. Greičiausiai dėl to, kad tai puiki „Bejeweled“ alternatyva reikalaujanti daugiau smegenų. Čia teks surinkti 4 tos pačios rūšies burbuliukus sukant kvadrato forma, kad juos galėtum sunaikint ir taip renkant taškus progresuot per kitus žaidimo sudėtingumo lygius. „BallWhril“ ne tik smagiai žaisis, tačiau ir siūlys naujus iššūkius kaip naujos burbuliukų rūšys ir burbuliukus, kurie sprogs, jeigu nespėsite jų sunaikint per tam tikrą judesių skaičių.

Nusibodus žaisti „normal“ režime, Galima išbandyti „Locks“ ir „Skulls“. „Locks“ režime teks stengtis naudoti kuo mažiau kvadratų posūkių, kadangi po kiekvieno posūkio gausite „spyną“, kuri neleis sukinėt kito kvadrato jeigu „spyna“ kliudys juos. Na, o „Skulls“ režimas po kiekvieno posūkio burbuliukui duos posūkių kiekį. Jeigu nespėsite sunaikint jų – „Game Over“. Gaila tik dėl to, kad žaidimas nepalaiko pasaulinių statusų, taigi didelio paskatinimo žaisti žaidimą dėl rank‘o nebus.

[/img]

Defender

„Defender“ kategoriškai įvardinti būtų sunku. Tai veiksmo, tower defence(nors šio žaidimo tipo elemento net nėra), netgi guitar hero elementų turintis žaidimas. Bet kaip gali šie žaidimų elementai eiti kartu? Na, bandykim paaiškinti… Žaidime teks valdyt 4 raketas ir ginti tvorą nuo priešų(šioks toks Tower Defence elementas), kiekviena raketa turės spalva ir leis raketas tik pasirodžius tos spalvos priešui ekrane(Guitar Hero elementas). Na, o visa tai pagardinta veiksmu, atrakinamais ginklais ir kitais patobulinimais. Nors žaidimas lėtai įsibėgi, ir pirmieji žaidimo lygiai yra vaikų žaidimas, progresuojant žaidimo įdomumas kyla su kiekvienu lygiu. Pasirodo vis daugiau priešų, atrakinami vis nauji ginklai ir ginklų greitis, o pirštai pradeda svilti paskutiniais žaidimo lygiais… Žaidimas turi ir tarptautinius rank’us. Nors Defender žaidėjų santykinai nedaug ir aukštas pozicijas užimti nesunku(1 kart perėjus žaidimą buvau 12 vietoje planetoje), tačiau „Survival“ modas leis jums siekti aukštumų, tol, kol pralaimėsite žaidimą.

[/img]

iLabyrinth

„iLabyrinth“ – tai loginis žaidimas kuriame teks valdyt nuotykių ieškotoją ir jam „tiesti“ kelią iki labirinto pabaigos. Nors iLabyrinth ir nepasižymi išskirtiniu stiliumi, žaidimo gameplay’us yra tyras galvosūkių/maze žaidimas kurį tokių žanrų fanai pamils iš karto…

[/img]

Apibendrinant

Apibendrinant visus „UD7 Studios“ žaidimus galima sakyt, jog jų arsenale yra visko viskam. Visi veiksmo, loginių, maze, ir casual žaidimų fanai bus patenkinti siūlomais žaidimais, na o ateitį laukiame dar daugiau žaidimų iš „UD7 Studios“ kurie sugebėtų dar praskaidrint ūmią Lietuvos žaidimų rinką.