Interviu metu su TechRadar„Ubisoft“ darbuotojai aiškino, kodėl „Assassin’s Creed: Unity“ veiks 30 kadrų per sekundę greičiu ir 900p raiška „PS4“ bei „Xbox One“ konsolėse.

„Assassin’s Creed: Unity“ pasaulio dizaineris Nicola Guerin sakė, kad „Ubisoft“ turėjo tikslą kurti žaidimus, veikiančius 60 kadrų per sekundę greičiu, tačiau vėliau studija jo atsisakė, nes rezultatas atrodė „keistai“.

„Ubisoft“ seniai norėjo 60 kadrų per sekundę. Nemanau, kad tai buvo gera idėja, nes tu daug negauni turėdamas tuos 60fps, o ir jie neatrodo kaip realus dalykas“, – sakė Guerin. „Tai kaip Hobito filmas, jis atrodė labai keistai“.

„Hobitas“ kino teatrus pasiekė 2012-ųjų gruodį. Filmas buvo rodomas 48 kadrų per sekundę greičiu, dvigubai didesniu nei Holivudo standartas. Toks sprendimas buvo sutiktas gana prieštaringai, nes daugeliui žiūrovų tokia sparta rodomas filmas atrodė keistai ir nepriimtinai.

Guerin sako, kad visa žaidimų industrija nusisuka nuo 60fps kaip nuo naujo standarto. Jo teigimu, tokią kaitą ne tik kad sunku pasiekti, tačiau ji ir nesuteikia tokios kokybės dėl kurios būtų verta stengtis.

„Assassin’s Creed: Unity“ kūrybinis direktorius Alex Amancio sako, kad stabili kadrų kaita yra kur kas svarbesnis dalykas ir kad rezoliucija ne visada yra svarbiausias žaidimo elementas.

„Mūsų tikslas yra 30 kadrų per sekundę, tai atrodo kinematografiškiau“, – sakė jis. „60 yra labai gerai šaudyklėms, veiksmo ir nuotykių žaidimams nelabai. Žmonės jaučiasi geriau kai yra 30fps“.

„Assassin’s Creed: Unity“ debiutuos lapkričio 11 dieną „Xbox One“, „PS4“ ir „PC“ platformoms. Tą pačią dieną pasirodys „Assassin’s Creed: Rogue“, skirtas senos kartos konsolėms „Xbox 360“ ir „PlayStation 3“.