Interviu metu su „TechRadar“, „Ubisoft“ darbuotojai aiškino, kodėl „Assassin’s Creed: Unity“ veiks 30 kadrų per sekundę greičiu ir 900p raiška „PS4“ bei „Xbox One“ konsolėse.
„Assassin’s Creed: Unity“ pasaulio dizaineris Nicola Guerin sakė, kad „Ubisoft“ turėjo tikslą kurti žaidimus, veikiančius 60 kadrų per sekundę greičiu, tačiau vėliau studija jo atsisakė, nes rezultatas atrodė „keistai“.
„Ubisoft“ seniai norėjo 60 kadrų per sekundę. Nemanau, kad tai buvo gera idėja, nes tu daug negauni turėdamas tuos 60fps, o ir jie neatrodo kaip realus dalykas“, – sakė Guerin. „Tai kaip Hobito filmas, jis atrodė labai keistai“.
„Hobitas“ kino teatrus pasiekė 2012-ųjų gruodį. Filmas buvo rodomas 48 kadrų per sekundę greičiu, dvigubai didesniu nei Holivudo standartas. Toks sprendimas buvo sutiktas gana prieštaringai, nes daugeliui žiūrovų tokia sparta rodomas filmas atrodė keistai ir nepriimtinai.
Guerin sako, kad visa žaidimų industrija nusisuka nuo 60fps kaip nuo naujo standarto. Jo teigimu, tokią kaitą ne tik kad sunku pasiekti, tačiau ji ir nesuteikia tokios kokybės dėl kurios būtų verta stengtis.
„Assassin’s Creed: Unity“ kūrybinis direktorius Alex Amancio sako, kad stabili kadrų kaita yra kur kas svarbesnis dalykas ir kad rezoliucija ne visada yra svarbiausias žaidimo elementas.
„Mūsų tikslas yra 30 kadrų per sekundę, tai atrodo kinematografiškiau“, – sakė jis. „60 yra labai gerai šaudyklėms, veiksmo ir nuotykių žaidimams nelabai. Žmonės jaučiasi geriau kai yra 30fps“.
„Assassin’s Creed: Unity“ debiutuos lapkričio 11 dieną „Xbox One“, „PS4“ ir „PC“ platformoms. Tą pačią dieną pasirodys „Assassin’s Creed: Rogue“, skirtas senos kartos konsolėms „Xbox 360“ ir „PlayStation 3“.
21 Komentarai
JuztBe
Gryni atmazai čia. Jeigu naujos kartos konsolės(X2, PS5) bus tikrai galingos, iškart visi game developeriai sakys, kad 60FPS yra geriau už 30.
Vyaeon
Tegu geriau nejuokina zmoniu :-]
SHARP
Tikrai gaila visu, kurie isigije XBOne/PS4 tikejo 1080p/60fps…
gedunex
man tai visai giliai px.per akis ir kokia 40fps.svarbiausia kad fps butu stabilus,svyravimas 2-5fps nedaugiau.jau geriau stabilus nei kintantis 60.
SuicideMaster
Tas ubisoftas pats kaip filme kokiam 😀
WMD
bet man kazkaip sunku suprast – nejau gamingo multinationalai mano kad visi gameriai yra paskutiniai idiotai. seriously, is pradziu Crystal Dynamics aiskina, kad „visiems geimeriams bus geriau jeigu mes naujaji Tomb Raideri isleisime tik ant xbone“, dabar ir sitie sneka nesamones. koks dar „cinematic jausmas“?? zaidimas visu pirma yra zaidimas, o ne filmas. ju tos paraleles su filmais netinka cia visai, nes su filmu tu neinteractini, taigi tokio responsyvumo tau ir nereikia. gal jiems reiketu pabandyti uzsikurti The Last of Us ir meginti is pradziu uzlockinti ant 60FPS, o paskui 30FPS, ir tada pasakyt kuris mode yra geresnis. pridekim dar ta fakta, kad The Last of Us ko gero yra ir kur kas labiau „cinematic“ zaidimas negu Assassin’s Creed serija, bet kazkodel klausimu nekyla kokia kadru kaita teikia geresne zaidybine patirti.
patiko gamespot vieno is useriu komentaras, mazdaug: „tai gal Ubisoft jums sumoket ne 60 doleriu uz zaidima, o 30? 60 yra ziauriai overrated, ir sunkiai pasiekiamas, manau kad uzteks ir 30“
gedunex
is vis,koks pointas is tu 60fps,jei tarkim hdmi kabelis negali normaliai apdorot? kabelis perduoda 1920*1080 30hz.gal del to keistai ir atrodo?
Playstation 5 tures jau 2.0 jungti kuri bus 60hz.gal biski ir kitaip atrodys.
NorD
Nusišnekėjo kaip reikiant. Šiaip gaila, nes ankstesnes konsolių kartas PC turėdavo vytis ir tik vėliau PC useriai kentėdavo dėl per silpnų konsolių, o dabar taip gaunas, kad jokio progreso beveik ir nebus.
WMD
(u)(u) su DisplayPort kabeliu tokios problemos nebuna, toks ir „pointas is tu 60FPS“
LGM
as tai visomis galunemis uz 60 fps, nes tikrai tie 30 fps tai atgyvena. Nes zaidziant zaidimus pastebejau, kad ant 60 fps tu kai suki su pele apziureti aplinka tai viska matai, o su 30 fps tai viskas susilieja ir turi tada sustoti arba letai sukti kad viska iziuretum.
cemki
Daug kas ir nuo pačio žaidimo priklauso. Tarkim mobai 30 fps per akis, o kokiam fps kaip csgo man asmeniškai žemiau 100 fps unplayable.
LiaM-
Ubisoft tik patvirtina mano issakytas mintis n kartu kaip yra konsoleje. Keistai atrodo 60, kai 30 atrodo daug naturaliau ir realistiskiau siandieniniam zaidimui. 60 net netiktu ateities zaidimams ant kokio PLayStation 5 nes paziurejus vaizdas irgi keistai atrodytu, panasiai palyginciau kaip nesiojima netinkamus akies lesius ir tave erzina, nes nori viska matyt ramiau ir tinkamai.
LiaM-
pelike tik gaidina ir gadina zaidima, nes visi kurie sedi pries pc sukioja i kaire ir idesine ir istrizai, belekaip ant staigumo, kas normaliai su joystiku viskas graziai sukasi sukant vairalazde, o taip pat pajauti zaidimo veikeja kad tikrai ji valdai, o ne dergies su pelike. galva dar neskauda nuo sukiojimo ir iziurejimo?:-]
wapasss
(u) klaunas prikolina vel… 😀 dabar ir as pamaciau kad jis nesveikas… 😀
ProFighteris
Kaip sekas GTA Vice City video daryt ant savo grabo? Girdėjau ateinantis video bus tikra bomba.
Frostas
Kai konsoles atitinka low end PC, reikia sugalvoti priezasti kodel 30 geriau uz 60FPS. Gal kitakart papasakos, jog 720p geriau uz 1080p…
Ab_
60 FPS turbut yra absoliutus minimumas, kad slandziai perteikti judejima.. Ubisoftas tegul kuria strategus ar saskes su savo 30 fps. O jei rimtai, tai galima cia nujausti ir sony ir ms itaka, nes kliedesiu ir nesuprantamu veiksmu is ubisoft sulaukeme nemazai, kai pradejo leisti zaidimus ant taip vadinamo nexgeno, kuriam 5+ metu senumo standartas yra neiveikiama uzduotis ?
SadhuSATANA
pagaliau nors viena iš lyderiaujančių firmų pasakė tiesą. netgi sakyčiau ,kad atrodo ne keistai ,o nenatūraliai ta didesnė kadrų kaita
NorD
Turbūt turėjai omenyje „neįprastai“, o ne „nenatūraliai“. Vien dėl to, kad tiek laiko standartas buvo 30fps nereiškia, kad tai yra natūralu.
SadhuSATANA
turbūt ,kad čiulpk b y b į ,jei perskaitęs nesupratai :fuck: