Neseniai pasirodęs „Driveclub“ buvo vienas iš tų lenktynių žaidimų, kuris susidūrė su techninėmis problemomis iškart po starto. Tuo tarpu „Ubisoft“ išleido „Assassin’s Creed: Unity“, kurio startą galima vadinti visiška tragedija. Tai buvo tokia absoliuti katastrofa, jog „Ubisoft“ net nusprendė nutraukti „Assassin’s Creed: Unity – Season Pass“ pardavimus, o jo turėtojams padalinti nemokamų žaidimų kaip kompensaciją už prastą produktą. Po viso to jovalo, vargu ar kūrėjai norėtų dar vieno tokio. Žinoma, kad ne.

Vyresnysis dizaineris Serkan’as Hasan’as tinklapiui „The Metropolist“ užsiminė, kad bet kuris internetinis žaidimas starto metu gali susidurti su potencialiomis problemomis, tačiau tikina, kad „Ubisoft“ žaidimo startui ruošiasi itin kruopščiai ir kūrėjų komanda yra tinkamai paruošusi žaidimo serverius. Neseniai vyko „The Crew“ atviras beta testas konsolėse, o kiek anksčiau, vasarą dvejose uždarose beta žaidimą galėjo išbandyti asmeninių kompiuterių turėtojai.

„Ubisoft“ taip pat perspėja, kad nepasitikėtumėte ankstyvomis žaidimo apžvalgomis, nes kopijos, skirtos apžvalgininkams, bus išsiuntinėtos tik žaidimo starto dieną. Kūrėjai tokį sprendimą grindžia tuo, jog tai yra internetinis žaidimas ir pilnas jo potencialas atsiskleis tik tada, kuomet žaisite su kitais pasaulio žaidėjais.

„The Crew“ startuoja jau rytoj, antradienį, gruodžio 2 dieną asmeniniams kompiuteriams bei „PlayStation 4“, „Xbox One“ ir „Xbox 360“ konsolėms.