„Crystal Dynamics“ atstovas Karl’as Stewart’as žurnalui „PSM3“ duoto interviu metu paskelbė keletą naujų detalių apie „Tomb Raider“ serijos atgimimą. Pagrindinė iš jų – dabar Lara Croft bus kur kas labiau pažeidžiama, nei buvo iki šiol.

„Lara – pažeidžiama veikėja. Ji kūkčiodama spraudžiasi pro siaurus koridorius į klaustrafobiškus požemius. Ji meldžaisi, kad išgyventų, kai jos deglas gęsta nuo vandens ar stipraus vėjo. Kai ji ištrauks strėlę ar akmens nuolaužą iš savo žaizdos (sužeidimai žaidime bus labai svarbūs), žaidėjas nenoromis pajaus tą skausmą, kurį jaus ir veikėja.“

„Jūs negalėsite nušokti nuo šešių metrų aukštio uolos, nes rizikuosite sunkiai susižeisti, o tai gali pekenkti ir gyvybei. Kai Lara sužeista, jos judėjimo greitis sumažėja, ji jau nebegalės lengvai ropštis uolomis.“

„Lara – nebe švytinti princesė, ieškanti neįkainojamų artefaktų. Dabar ji – paprastas, lengvai pažeidžiamas žmogus. Būtent šios idėjos apie trapią pagrindinę veikėją daro žaidimą įtraukiantį, sunkų ir išsiskiriantį iš kitų, pasirodisiančių tais pačiais metais.“

Kūrėjams teko suderinti visišką laisvę žaidimo pasaulyje su siužetinės linijos pasakojimu. Todėl žaidėjui patekus į salą, kurioje vyksta veiksmas, pirmiausia teks nuvykti į tam tikras vietas, kurios atskleis siužeto vingius. Tai atlikus visa aplink esanti teritorija bus atrakinta, grįžti ir patyrinėti ją bus galima bet kada.

Žaidimas pasirodys šių metų pabaigoje AK, PS3 ir X360 platformoms.