CD Projekt Red kūrėjai atskleidė, kad naujojo „The Witcher 4“ kūrybinė dinamika primena geriausius laikus, kai gimė „The Witcher 3“. Pasak direktoriaus Philipp Weber, studijoje grįžo tas pats „šurmuliuojantis kūrybiškumas“ – daugelis procesų vyksta spontaniškai, orientuojantis į tikslą: „Padarykime tai. Padarykime nuoširdžiai“. Weber tiesiai sako: „Get it done. Do it dirty. Do it the way we used to do it!“

Kūrybinis chaosas – sąmoningas pasirinkimas

Nors kai kam toks chaotiškas požiūris gali pasirodyti netvarkingas, CDPR teigia, kad būtent ši filosofija buvo pagrindas „The Witcher 3“ sėkmei. Kaip Weber pabrėžia, svarbu perkelti šią energiją į naują projektą – aukštą kokybę laikant standartu, tačiau nebijant eksperimentuoti.

Tuo pačiu metu studija nori žengti naują žingsnį. Nors „The Witcher 4“ remsis tuo, kas išbandyta, technologijomis ir pasakojimo kokybe, kūrėjai žada, kad tai nebus tik „The Witcher 3 perdirbinys“. Jie sieks išlaikyti tęstinumą, sprendimų įvairovę, moralinę kompleksiją, taip pritraukiant naujus žaidėjus bei veteranus .

Kova tarp franšizių: „Witcher“ ir „Cyberpunk“

Sukūrę „Cyberpunk 2077“ ir „The Witcher“ tarpusavyje skirtingas kūrybines kryptis, CDPR dabar dirba prie dviejų didžiulių IP vienu metu. Kaip teigė projekto „The Witcher 4“ režisierius Sebastian Kalemba, grįžti prie fantasy RPG buvo sudėtinga, bet komanda jau susitaikė su naujomis sąlygomis.

Studijos vadovybė vieningai pabrėžia: darbe jie fokusuojasi tik į RPG žanrą, geriau toliau gilintis į kokybę, nei blaškytis kitais projektais. Dėl šios priežasties „The Witcher 4“, „Cyberpunk 2“ ir net „Project Sirius“ jau turi atskirus komandos padalinius.

Kas naujo „Witcher 4“ fronte?

  • Ciri tampa pagrindine veikėja – studijoje tai planuota nuo 2014 metų.
  • Unreal Engine 5 – žaidimas kuriamas jau kitu varikliu, studija atsisako savo REDengine, kad pasiektų aukštesnį raiškos lygį ir dinamiką.
  • Projekto dydis – pasaulis bus panašus į „The Witcher 3“. Studijos fokusas yra kokybė, o ne kiekis.

Pasak CDPR, pirminiame etape komanda gaudavo įkvėpimo iš vienos „Witcher 3“ užduoties („In the Eternal Fire’s Shadow“), kad atgaivintų žaidimo atmosferą ir įtrauktų naujus komandos narius į „Witcher“ pasaulį.

CD Projekt Red grįžta į senus kūrybinius metodus – sukurti ambicingą, nebijantį eksperimentų žaidimą. Nepaisant iššūkių, susiejusių keletą svarbių franšizių, studija siekia išlaikyti kokybės standartą ir psichologinį artumą su gerbėjais. „The Witcher 4“ – tai ne tik Ciri nuotykis, bet ir kūrėjų pažadas prisiliesti prie to, kas anksčiau pavertė „Witcher 3“ legendiniu RPG.