„PlayStation 4″ šiemet sulauks vienu išskirtiniu žaidimu mažiau nei planuota. Išskirtinai šiai konsolei kuriama „Gears of War“ stiliaus trečio asmens šaudyklė „The Order: 1886″ pasirodys 2015 metų pradžioje, praneša „GameInformer“.

Atidėjimas buvo palydėtas standartiniu pranešimu apie laiko stygių tobulai žaidimo kokybei pasiekti.

„Idant galėtume suteikti tai, ko norime mes patys, ir tai, ko tikisi žaidėjai, planuojame išleisti žaidimą 2015 mėtų pradžioje. Mes labai stengiamės ištobulinti žaidimą tiek, kad jis pasiektų reikiamą nušlifavimo lygį“, – „GameInformer“ sakė „The Order: 1886″ meninės dalies vadovas Ru Weerasuriya.

Jo kolega, žaidimo režisierius Dana Jan, šiandien puslapiui „Kotaku“ aiškino, kodėl „The Order: 1886″ veiks 30 kadrų per sekundę dažniu vietoje daugelio žaidėjų geidžiamų 60 kadrų per sekundę.

„60 FPS suteikia didelį jautrumą, ir yra tikrai kieta. Man patinka žaisti žaidimus 60 FPS dažniu. Bet vienas dalykas, kuris labai pasikeičia dėl 60 FPS, yra žaidimo estetika. Mes norime į filmą panašios išvaizdos, ir vienas dalykas, kurį žinojome iš karto, buvo tai, jog filmai rodomi 24 kadrų per sekundę greičiu. Mes pasirinkome 30 FPS, nes 24 FPS greičiu nėra malonu žaisti. Todėl teko padaryti nuolaidų estetikos srityje, nes žaisti privalo būti malonu“, – puslapiui „Kotaku“ sakė „The Order: 1886″ režisierius.

Apie tai, kad žaidimas stengiasi būti kuo panašesnis į filmą, nuolatos primins ir dvi juodos juostelės ekrano viršuje bei apačioje. „The Order: 1886″ vaizdas bus atkuriamas 2.40:1 santykiu – tokiu, kokiu kino teatruose rodomi filmai. Kad būtų išgautas toks vaizdo santykis, žaidimas veiks 1920×800 raiška.

Šiuolaikiniuose aukštos raiškos televizoriuose vaizdas atkuriamas 1.77:1 arba 1.78:1 santykiu ir 1920×1080 raiška, todėl žaidimo vaizdas bus keliais šimtais pikselių per siauras visam ekrano aukščiui užpildyti. Norint, jog vaizdas užimtų visą ekrano plotą, reikės jį arba dirbtinai ištempti, arba naudoti kinomanams skirtus televizorius su 2.39:1 vaizdo santykiu, tokius kaip „LG 105UC9″.