Taigi šiandien buvo atskleistas naujas žaidimo tipas – Arena, arba kitaip Deathmach`as.
Tikslas arenoje – nušluoti kitą komanda nuo paviršiaus, arba užimti vienintelį nekontroliuojamą tašką. Arena labiau orientuojasi į mažas grupeles po 3 žmones komandoje, bet tuo pačiu palaiko ir milžiniškus 12×12 mūšius. Kovos vyks kur kas trumpiau, o miręs komandos narys nebebus prikeltas tame pačiame raunde. Kaip supratote žemėlapiai bus daug mažesni negu dabartiniai, o tai reiškia, kad komandoms reiks naujų taktikų. Žemėlapiuose nebebus, arba bus labai mažai vaistinėlių.

Nauji žemėlapiai

Heavy atnaujinimo metu bus išleisti 5 žemėlapiai pritaikyti Arena žaidimo tipui. Tai jau pažįstami – Well, Granary, Badlands specialiai pritaikyti naujam žaidimo tipui. Taipogi turime ir du visiškai naujus žemėlapius.

Lumberyard

Tai žemėlapis, kuriame sutinkame visiškai naują „Team Fortress 2” žaidimo aplinką. Nuo jau pažįstamo dykumos fono pereiname į naują kalnuotą aplinką. Žemėlapis atrodo išties puikiai.
Pačiame žemėlapyje vienoje raundo pusėje teks lipti į didžiulį kalną. Pasiekus viršūnę kovos vyks slėnyje. Kai po 60 sekundžių atsidaro vartai į vienintelį nekontroliuojamą tašką – mūšis persikelia ten. Ten dažniausiai ir liksite iki raundo pabaigos neleisdami priešininkų komandai užimti taško. Šioje arenoje rasite tik vieną vaistinėlę. Vaistinėle bus ant rąsto virš duobės. Tai idealus pasalos taškas Pyro, Demomen ir Soldier. Jie lengvai gali nusiųsti priešą į patį duobės dugną.

Lumberyard 1

Lumberyard 2

Ravine

Lyginant su Lumberyard, šis žemėlapis labiau orientuojasi į atviresnes vietoves. Ravine žemesniame lygmenyje rasime kanalus. Tai puiki vieta norint atsirasti priešų pusėje nematomam, taipogi puiki vieta atlikti įvairiems manevrams. Kaip ir visose arenose nekontroliuojamas taškas viduryje atsirakina po 60 sekundžių.

Ravine 1

Ravine 2