Tikriausiai dabar daugeliui kyla klausimų, kaip gi atrodys ketvirtasis Hitman’as. Tikriausiai jau pats laikas pradėti šnekėti apie tai, juk šių metų pavasarį žaidimas jau turėtų išvysti pasaulį. Tik sužinojęs šiek tiek naujienų skubu jomis pasidalinti su jumis.

Mįslinga istorija

Iš Hitman’o kontraktų agentūros The ICA pradėjo dingti vienas po kito darbuotojai. Tai palaužia agentūros darbą. Hitman’as grįžta į Ameriką suprasdamas, kad gali tapti sekančia paslaptingos organizacijos, kuri naikina jo [img=http://www.hitmanforum.com/gallery/thumbnails/Blood_Money/artwork/SMALL_Chess%20copy.jpg]Noutrauka demonstruojama
Hitmanforum tinklapyje[/img]agentūros žmones, auka. Žinoma 47-asis stengsis išsiaiškinti, kas tie asmenys, kurie kliudo dirbti The ICA agentūrai ir darys tai ką jis geriausiai moka.

Medžiotojas į madžioklę…

Šįkart teks žudyti svarbius žmones, ir teks turėti planus, kaip įvykdyti įvairias misijas. Ketvirtoje dalyje teks būti itin tyliems ir rimtiems negu praėjusiose trijose Hitman žaidimo dalyse. Misijų įvykdymą lems mūsų pasirinkta žaidimo taktika: Jei Hitmas’as misiją vykdys tyliai ir paslėps nusikaltimo įkalčius, viskas baigsis gerai, bet jei jis paliks įkalčius, tai gali būti daug greičiau atpažystamas kitose misijose, ir tai grės jo paties saugumui.

Malonios staigmenos…

Žinoma mes turėsime pagalvoti apie viską, naująjame Hitman žaidime, ir apie taktiką, ir apie tai kuo tai gali baigtis. Dabar kūrėjai pagalvojo apie daug ką, pavyzdžiui Hitman’as galės lipti per įvairiausias dėžes, langus ir sienas, maloni naujiena, ar ne? Teigiama, kad bus galima mėtyti akmenis ir taip atitraukti apsaugos dėmesį.

Žinoma jie stengsis išsiaiškinti kas tokius darbelius išdarineja ir eis patikrinti. Kariai nebus kvaili nesileis į kiekvieną “neatsargų“ puolimą, jie visą laiką bus įtarūs ir budrūs. Kaip teigė IO Interactive kūrėjai priešų AI bus itin pagerintas, o skudurinės lėlės sistema dar labiau patobulinta ir žmonių kūnai tiek judant, tiek juos nužudžius atrodys daug tikroviškiau.[img=http://www.hitmanforum.com/gallery/thumbnails/Blood_Money/artwork/SMALL_NigthClubOwner.jpg]Būsimos Hitman Blood Money
žaidimo misijos Naktiniame klube
savininko piešinys.[/img]

Kaina už pasisekimą…

Kiekvienas profesionalus žudikas gauna mokestį už įvykdytas misijas – tai buvo Hitman pirmoje dalyje Hitman: Codename 47. Dabar taip pat sugrįš užmokestis už įvykdytas misijas, ir už juos pirksime ginklus, bei kitus reikalingus daiktus. Sumos dydis priklausys nuo to kaip bus atlikta užduotis. Jei, kaip jau minėjau, misija bus atlikta “švariai” – jūsų kaina kils, jei įvyks įvairių incidentų – kaina kris.