Kalbėdamas kiek anksčiau šiandien Tokijuje, generalinis „Sony“ direktorius Hovardas Stringeris pareiškė, jog trijų metų išlaidų mažinimo politika, kurios metu „Toshibos“ bendrovei buvo parduotas procesorių verslas, galiausiai baigėsi ir „Sony“ skelbia apie stiprias finansines pozicijas.

Direktoriaus teigimu, tokia situacija leis sugrąžinti „wow faktorių“, kuris jau tapo firminiu „Sony“ ženklu, ir susikoncentruoti ties inovatyviais sprendimais.

Savo kalbos proga, jis taipogi prisiminė ir apie „PlayStation 3“ konsolę, pareikšdamas, jog jos pardavimai kyla. Kaip pavyzdį, jis pateikė skaičius iš Europos kur, pasak jo, per savaitę vidutiniškai parduodama po 200 000 konsolių, o Japonijoje – po 50 000.

Stringeris taipogi pareiškė, kad naujasis „PlayStation Home“ projektas, kartu su nauju OLED televizoriumi ir „Rolly“ muzikos grotuvu, tik įrodo, jog „Sony“ ir toliau stebins pasaulį savo sprendimais.