Kaip skelbia „Valve“ kompanija, „Steam“ vartotojų skaičius išaugo iki 15 milijonų. Ji taip pat pranešė apie 158 procentų pardavimų augimą, nors nenurodė kokį laikotarpį turima omeny.
Ypatingai didelį augimą „Steam“ sistema išgyveno pasirodžius „Half-Life 2“, kitiems serijos epizodams ir aišku „The Orange Box“ komplektui, kurie visi gerokai prisidėjo prie pardavimų didėjimo „Steam“.
Šia skaitmeninio turinio platinimo sistema meilai naudojasi ir kiti didieji leidėjai. Du didžiausi praėjusių metų hitai „Call of Duty 4“ ir „BioShock“ taipogi gali būti atsisiųsti iš „Steam“ sistemos.
Na, o tokio jubiliejaus proga „Valve“ prezidentas Gabe Newell prižadėjo ateityje pasiūlyti „Steam“ bendruomenei dar daugiau įvairiausių funkcijų ir galimybių, kurių visų didžioji užduotis bus – išlaikyti kuo glaudesnį žaidėjų ir kūrėjų tarpusavio ryšį.
28 Komentarai
shadow
Turiu galvoje tai, kad jie gerokai pervertinami. Source nera blogas, tik jis gerokai overrated. Paprasciausiai zinant, kad prie visos zaidimu evoliucijos jie galima sakyt nei kiek neprisidejo skaityt visokius vadinimus „genijais“ … Net daros juokinga. Tokius sistemu buvo ir bus, todel jei kuriai nors labiau pasiseke nei kitoms nereikia jos taip vertinti…
BIGZet
Gal but…
aKi
Dabar aišku, kad tu nežaidęs nei vieno HL serijos žaidimo, o jei ir žaides, tai tik ant pasišaudymo. Įdomu, koks buvo pirmasis FPS su giliu ir išplėtotu storyline`u, koks pradėjo naudoti aukšto lygio fiziką (ir ne vien dėl grožio , o kaip geimplėjaus dalį). Dar pagalvokim kas vieni pirmųjų pradėjo naudoti HDR. Mat neprisidėjo…
shadow
Ir vis del to zaides, ir ne tik ant pasisaudymo 🙂 Kalbant apie storyline’a tai isvis prie ko cia jis? Visu pirma, nei jis toks yspudingas nei ka. Prisipazinsiu, neperejau viso, bet IIRC buvau netoli galo, ir iki tol nieko tokio nepamaciau. Bet ir siaip, istorija nera naujas dalykas zaidimams 🙂
O kuria prasme Half Life panaudojo „auksto lygio fizika“ gameplayui? Kad ten net nera ka naudot, viskas padaryta „pagal siuolaikinius standartus“ ir zaidejas tiesiog uzlimituotas…
Ir kuo tas „vieni pirmuju“ prisideda prie tobulejimo?
aKi
Istorija nėra naujas dalykas, tačiau HL1 tą istoriją pirmasis perteikė normaliai pačiame žaidime , be jokių CG filmukų ar tekstų. Kas dėl fizikos – būtent HL2 ir pakėlė kartelę visiem žaidimų kūrėjams, nejau čia ne tobulėjimas?
BIGZet
Matai cia as manau yra skonio reikalas… Jam HL2 nepatiko tai jis savaip ir raso. PVZ mum tai jis gal daugiau nei iprasta saudykle. Musu skoniai su jo labai skiriasi… Todel manau kaip sakoma del skonio nesigincijama, tegul jis mano kaip jis nori,o mes i tai ziurim savaip 🙂
extremer
Jeigu sakai, kad overrated tai tikriausiai neesi zaides GarrysMod, nes jisai turbut labiausiai panaudoja ta Source varikliuka. Gali Youtube filmukus paziuret. ( )
O dabar apie ta prisidejima prie zaidimu revoliucijos. Tu klysti, labai, labai klysti. Kadangi Valve zaidimus galima paprastai modinti (beje Valve net ir skatina tai), tai paprasti zmones gali sukurti savo zaidima.
Counter Strike prasidejo kaip HL modas, o dabar jis vienas is populiariausiu zaidimu. Kadangi, jis tapo toks populiarus – atsirado daugybe kitu panasaus stiliaus zaidimu. Tai cia tipo neprisidejo prie zaidimu revoliucijos?
shadow
Oho, pakilnojam daiktus ir visi alpsta. Cia tik as vienas toks skeptikas kad nesistebiu? :-/
Del modu irgi neprisisnekek. Visu pirma pirmasis HL is viso yra nukopijuotas is kito zaidimo Source Kodo. Aisku pakeite, bet vistiek… Valve jei neklystu net Source Kodo neisleido, taip kad tas modinimas tera eilinis ispustas burbulas, juk bet kuris ziantis pasakys, kad dau kompaniju nuzenge DAUG toliau. Negana to, Hl modai net be source kodo yra skyleti…