Ką tik pasibaigusio BlizzCon renginio metu, būsimasis Blizzard kompanijos projektas dabartinėms konsolėms Starcraft: Ghost susilaukė daugybės dėmesio. Beje, daugelis teigė, kad toks susidomėjimas kilo dėl ilgos šio žaidimo kūrimo istorijos. Dar 2002 metais anonsuotas projektas iš pradžių buvo kuriamas Nihilistic Software kompanijos, tačiau vėliau Blizzard žaidimo kūrimą perdavė Swingin’ Ape studijai.

Kaip praneša amerikiečių tinklalapis GameSpot, renginio metu keli Blizzard darbuotojai jau oficialiai atskleidė konsoles, kurios išvys naująjį žaidimą: tai PlayStation 2 ir Xbox. Kompanijos atstovai nenorėjo paaiškinti, dėl ko buvo atsisakyta GameCube.

Laimei, oficialaus Battle.net tinklalapio moderatorius paaiškino šį sprendimą. Priežastis dėl kurios Blizzard neišleis Starcraft: Ghost ant GameCube yra ta, jog jis tiesiog neturi daugelio žaidėjų galimybės. Kompanija labai daug dirbo prie šios, vienos pagrindinių žaidimo dalių ir tokios galimybės nebuvimas kardinaliai keičia visą žaidimą.

„Nintendo sistema nėra kažkas tokio, prieš ką Blizzard būtų nusiteikusi“, – kalbėjo jis. „GameCube ir Revolution ateityje tikrai sulauks produktų iš Blizzard“. Beje PlayStation 2 savininkai žaisiantys su kitais naudosis Battle.net sistema, o Xbox savininkai – Xbox Live.