„Star Citizen“ yra vienas iš sėkmingiausių minios finansuojamų projektų. Tą žino visi, labiau besidomintys žaidimų pasauliu. Ir tai, pasak žaidimo kūrėjo Chris Roberts, puikiai įrodo, kad išskirtinai asmeniniams kompiuteriams skirti kosminiai simuliatoriai turi savo vietą po saule.

„Jeigu aš nueičiau pas leidėjus ir pasakyčiau ‘Ei, ar duotumėt man 50 mln. JAV dolerių kosminio simuliatoriaus sukūrimui išskirtinai „PC“ platformai?’, visi sakytų ‘Dink iš čia’“, – sakė Roberts tinklapiui „The Verge“ interviu metu.

Nors „Star Citizen“ ir neplanuojama išleisti konsolėms, tačiau žaidimas sulaukė neįtikėtino populiarumo. Minia projektui suaukojo jau 49 mln. JAV dolerių. Jei žaidėjai ir toliau taip aktyviai rems šį projektą, iki mėnesio pabaigos žaidimas tikrai surinks 50 mln. JAV dolerių. Pagal dabartinį tempą, žaidimo biudžetas kas tris savaites padidėja 1 mln. JAV dolerių.

Taigi, išskirtinai „PC“ platformai skirtiems kosminiams simuliatoriams, ir apskritai visiems tokiems žaidimams, vietos rinkoje, pasirodo vis dar yra. Didelis susidomėjimas šiuo asmeniniams kompiuteriams skirtu projektu bei įspūdinga krūvelė surinktų lėšų tą puikiai įrodo. 

Roberts sako, kad kurdamas „Star Citizen“, didelį dėmesį jis skirs detalėms ir nori, kad projektui nebūtų lygių. „Man, viskas sukasi apie jausmą, jog aš išties esu tame pasaulyje“, – sakė jis.

„Star Citizen“ kūrimu užsiima Chris Roberts bei jo įkurta studija „Cloud Imperium Games“. Žaidimo pasirodymas numatomas 2015 metais. Tai bus vienas iš tų projektų, kuris palaikys virtualios realybės akinius „Oculus“. Kai kurios žaidimo sritys jau testuojamos beta stadijoje. Parėmusiems projektą, dvikovų režimas jau prieinamas beta stadijoje.