Gamescom parodos metu „Cloud Imperium Games“ pademonstravo įspūdingas kosmines keliones ir dalyvavimą kovose. Tačiau „Star Citizen“ nėra žaidimas vien tik apie klaidžiojimą kosmose. Galėsime nusileisti į planetas ir ramiai leisti laiką su draugais, vaikščioti po parduotuves, nusigerti baruose.
Naująjį „socialinį“ modulį parėmusiems projektą planuojama išleisti artimiausiu metu, o kol kas pasižiūrėkim šio modulio prezentaciją iš Gamescom parodos. Dar žemiau esančiame filmuke pateikiama ta pati vietovė, tik kur kas labiau aprodomos aplinkos, žaidimui veikiant 60FPS greičiu.
Norite pažiūrėti pilną Gamescom prezentaciją? Prašom, įrašas žemiau. Jūsų dėmesiui dvi valandos įdomybių iš „Star Citizen“ visatos.
3 Komentarai
vacoum
keisti personazu judesiai, kojos nelabai risasi su pgarindu.
Net kai kurie 5 metu sunumai zaidimai geresni. Nu viskai veikejai neturi inercijos. Daro zingsni, pajudini pele i kita puse ir kojos akimiksniu atsiduria kitoje vietoje ?
Seseliai: negi sunku ideti soft shadows ? Nes kai seselio detalumas kaip personazo ? ?
Toliau noretusi, kad apsvietimas tureti geresne difrakcija. Net crysis vienas turejo geresne sviesos difrakcija, o kiek jam metu ?
va sitoje vietoje matosi, kad sviesos difrakcija lygi 0:
Pats pasaulis jera : bent is video.
Tikejausi geriau. Nors, jei zaidimas geras,tikrai sueis.
Neoner
O tu pasidomėk kitą kartą prieš rašydamas kaip kuriamos animacijos šitam žaidimui ?
Didžiąja dalimi, žmogus nedaug prie jų prisilietęs yra. Taip teko daryti dėl to, kad reikalingas nežmoniškas kiekis skirtingų veikėjo judesių (ne kiekviename žaidime rasi tiek objektų, su kuriais galėtum sąveikauti), kiekvienas pajudėjimas nėra iš anksto suprogramuotas. Jisai susigeneruoja priklausomai nuo to, su kokiu objektu yra sąveikaujama.
All in all:
Crysis puoduko paėmimas – savaitę veiksmas šlifuotas animatoriaus ir tuomet įdėtas į žaidimą;
Star Citizen puoduko paėmimas – realiu laiku kompiuterio sugalvotas animuojamo aktoriaus veiksmas priklausantis nuo daugelio aplinkos kintamųjų (kokiame aukštyje puodelis, kiek pirštų gali tilpti i ąselę, ir t.t.).
O dėl apšvietimo, lygini žaidimus išleistus kompanijos, kuri dėl jų kūrimo kaštų bankrutavo ir žaidimą, kurio net beta versijos dar nėra.. Galima bus purkštauti kai jau galėsi žaidimo pakuotę įsigyti pilną ir bus vis dar taip pat blogai ? .
vacoum
pirma tavo pastraipa nepaneigia mano punkto, kad veikejams kojos pinasi. Va kur daviau linka del sviesos, tai ten tolaiu link lektuvo eina veikejas, ir jam „pinasi“ kojos. Kaip ten bebutu, judesiu koordinacija (tiksliau judesio inercijos ir judesio testinumo nebuvomas) kolkas labai labai prastas. Tikekimes kad tik beta.
Bet jie tiek limonu gavo, kad tikrai gali sau leisti kad bent vidutinsikai butu.
O del antro, tai manau jie ant bankrtoto del savo vadybos. Ir svietimo nekuria zaidimu kurejai, jie tik konfiguruoja nustatymus, cia zaidimo variklis viska uz juos padaro. Taip Cryteckui reikejo kurti, bet crysis kureju komanda tiesiog panaudojo.
trecia, cia labiau pastebejimai, negu kritika. Taip, yra kritikos,nes as sio zaidimo laukiu ir jau pora metu seku ivykius. Tiesiog ant tiek girdejau kaip jie kietai VISUR varo, ir VISOM prasmem bus kieta, na, kol kas jiems dar daug kur padirbeti reikia.
Ir dar pastebejimas: nereikalausi ko geriau – ir negausi geriau. Cia ziuriu dar pas dauguma lietuviu yra islikes baudziavos sindromas, kur kokie pastebejimai ar nusiskundimai iskart uzmetomi bulvemis 🙂