Kalbėdamas su tinklalapiu „Eurogamer.net“, „S.T.A.L.K.E.R.“ žaidimo kūrėjas Olegas Javorskis pareiškė, kad Šiaurės Amerikoje jis pasirodė ganėtinai prastai daugiausia dėl to, kad amerikiečiai visiškai nerūpi sena branduolinė nelaimė Rusijoje (dab. Ukrainos teritorijoje).

„Mums niekados neiškilo jokių problemų sudominant europiečius žaidimu, bet Šiaurės Amerikoje ir Azijoje iškilo nemažai problemų“, – kalbėjo Javorskis. „Mes visados bandydavome surasti bendrų temų, kurios būtų suprantamos toje šalyje gyvenantiems žmonėms“.

„Taipogi, mes visados kūrėme „hardcore“ stiliaus žaidimus, o dabartinė masinė auditorija vertina tik paprastus žaidimus. Didžiosios kompanijos dabar stengiasi kurti kaip galima lengvesnius žaidimus, kad net ir neintelektualūs žaidėjai galėtų juos žaisti. Jie nori didelio apmokymų režimo, kuris nurodytų žaidėjui kaip reikia žaisti. Mes visados tam priešindavomės“.

„Dar daugiau, spalvų spektras šiuolaikiniuose žaidimuose irgi yra labai svarbus. Panašu, kad norint įtikti Šiaurės Amerikos rinkai, reikia šviesių ir ryškių žaidimų, o Rytų Europoje sukurti žaidimai dažniausiai būna labai tamsūs“, – kalbėjo Javorskis.

Ponas Javorskis tikriausiai nėra bandęs „Traktoriukų“, o ir šiaip – genialumas dažniausiai slypi paprastume.