Kalbėdamas su tinklalapiu „Eurogamer.net“, „S.T.A.L.K.E.R.“ žaidimo kūrėjas Olegas Javorskis pareiškė, kad Šiaurės Amerikoje jis pasirodė ganėtinai prastai daugiausia dėl to, kad amerikiečiai visiškai nerūpi sena branduolinė nelaimė Rusijoje (dab. Ukrainos teritorijoje).
„Mums niekados neiškilo jokių problemų sudominant europiečius žaidimu, bet Šiaurės Amerikoje ir Azijoje iškilo nemažai problemų“, – kalbėjo Javorskis. „Mes visados bandydavome surasti bendrų temų, kurios būtų suprantamos toje šalyje gyvenantiems žmonėms“.
„Taipogi, mes visados kūrėme „hardcore“ stiliaus žaidimus, o dabartinė masinė auditorija vertina tik paprastus žaidimus. Didžiosios kompanijos dabar stengiasi kurti kaip galima lengvesnius žaidimus, kad net ir neintelektualūs žaidėjai galėtų juos žaisti. Jie nori didelio apmokymų režimo, kuris nurodytų žaidėjui kaip reikia žaisti. Mes visados tam priešindavomės“.
„Dar daugiau, spalvų spektras šiuolaikiniuose žaidimuose irgi yra labai svarbus. Panašu, kad norint įtikti Šiaurės Amerikos rinkai, reikia šviesių ir ryškių žaidimų, o Rytų Europoje sukurti žaidimai dažniausiai būna labai tamsūs“, – kalbėjo Javorskis.
Ponas Javorskis tikriausiai nėra bandęs „Traktoriukų“, o ir šiaip – genialumas dažniausiai slypi paprastume.
62 Komentarai
DumblorX
Gal geriau tų traktoriukų jam ir nerodyt…
E417
Traktoriukai ir Stalker – du visiškai skirtingi dalykai, kolega 🙂 Stalker vertinamas pasauliniu mastu, o traktoriukai – …kaip čia pasakius. O šiaip Javorskis nieko naujo nepasakė – amerikiečiams ta avarija buvus nebuvus, bet kad žaidimas buvo sutiktas nepalankiai – netiesa. Užsienyje jis pakankamai mėgiamas.
vwgolf3
pvz jei afrikieciam doutum pazaist zaidima su ruksejo 11 amerkos ivikiais tai jie irgi nesuprastu;)
freeDom21
Pff, kuo mažiau priminsi apie tokias tragedijas, tuo geriau.Nematau prasmės kurti tokius žaidimus.
Syv
Dauguma zmoniu, kuriuos pazistu, mete si zaidima vien del to, kad negalejo pereiti pirmos uzduoties. „Hardcore“ geimingas is tiesu mirsta :/
Sly_Cooper
Amerikieciam dabar teidomu viskas kas susija su jais – terorizmo tematika ir t.t., nu ir tegul… |-|
Mushroom
Nieko keista su amerikonais jie zino tik du zodzius: Microsoft ir Halo…Bent jau dauguma :)…
vwgolf3
o kur gta4 as jous ten del jo ir vage pardotuves
freeDom21
Pritariu, šiuolaikiniai žaidimai žaidėjui nemeta neįveikiamo „iššūkio“, tad ir pačio žaidimo trukmė labai maža, palyginus, kokie žaidimai buvo prieš gerą dešimtmetį.Net ant aukščiausio sudėtingumo lygio toks žaidimas, kaip pvz. COD4, gana įgudusiam žaidėjui nesukelia rimtų problemų.
Foxiz
Nemanau kad STALKER jau toks „hardcore“ tik kai jie ten pripratę prie visokių spidermenų, halkų ir t.t. tai čia jiems kažkas nesuprasto liko. Dėkui kad mano frazę užmetėt naujienoj, nustebinot maloniai 🙂
Scout
Daug ką praranda amerikiečiai nežaizdami sio zaidimo.
zetonas
na tikra tiesa zaidimai isties tampa lengvesni ir kuo paprastesnio turinio,o kompanijom nuo to manau tik geriau,kuo zmones greiciau pereis tuo greiciau nores kazko naujo,uztai ir kepamas komercinis slamstas ,tik retkarciais ismetamas geras produktas.
-Izzo-
Na manęs Stalkeris nesužavėjo. Priešų modeliai, kaip sasiskos, o šaudymas prastesnis už Counter-Strike. Tai buvo pagrindinė priežastis dėl ko jį mečiau.
Epsilon
Aš visom keturiom už sunkius žaidimus, nes tai suteikia didesnį malonumą. Jautiesi įrodęs sau jog tau pavyko pereiti šį žaidimą ir tu esi tikras žaidėjas, o ne mažas noobas kuris verkia jog persunku.
Žaidimai tam ir yra jog turi lavinti protą, o ne kišti į galvą šlamštą jog koks nors žaidimas yra geriausias iš geriausių, o jį pereina 7 metų vaikai.
hydrogenet
Man tas pats %) Tiesiog niekaip nesudomino jis mane, nors ir grazus pavadinimas. Ginklu modeliai tai juokingi, saudymas irgi. Del to ir meciau si zaidima.
XPION
Na tiesa ta, kad „hardcore“ žaidimai dingsta….dingsta…Kūrėjai daugiau atsižvelgia į jaunuosius žaidėjus ir kuria „žaidimus“ , kuriuos pereiti įmanoma per vieną dieną…
Aišku smagu, kad atsiranda tikrai neblogų produktų, kurie pasižymi geru gameplay’umi, tikroviškumu plius pasirenki HARD sunkumo lygį, ir pašol į trasą 🙂
Exciting
burgeriai nepagauna kampo kaip zaisti, jiems daugelis dalyku yra per daug sudetyngi.Nemo, kaip suporatau, tu pritari, kad kai kurie zaidimai yra per sunkus? Daugiau sims’u? 🙂
gor
a jo saudymas sitam zaidime niekam tykes o ginklai tai tikrai kaskokie nepraporcingi atrodo kad labai dideli ir sveria kelias tonas(s)|-|
slash_beu
gor, matosi vaikas esi. Dar bilekiek prirases, kad tipo kiti matytu koks tu krutas tiek postu prirases…
Na tokie vaikam kaip tu patarciau nekist nosies i tokias temas, nes tu isvis nenutuoki apie tokius zaidimus kaip stalker.
Na zaidimas tai tikrai super. Kai tik pradejau zaidima is karto pradejau begioti aplinkui ir stengtis saudyti priesus, bet kelis kart nepasisekus, emiau mazint tempus, kol atradau sau tinkama. Cia visgi ne amerikoniskas produktas, reikia ir pagalvot.
T3rror
😀 gor paimtum tu pistoleta i rankas jauciu ir tai pridetum i kelnes…. ir nenulaikytum pistoleto tai ka kabet apie kitus ginklus