Nepaisant pakankamai gerų „Assassin’s Creed: Unity“ pardavimų, praėjusių metų lapkritį serija smarkiai nukraujavo — „Unity“ startas buvo kraupus. Bug’ai, glitch’ai, freeze’ai, stutter’ingas kamavo tūkstančius žaidėjų. Tai, be abejo, atsiliepė ne tik kompanijai „Ubisoft“, kuri išvadinta naująja „EA“, bet ir pačiai „Assassin’s Creed“ serijai. Žaidėjai paprasčiausiai nebetiki tolimesne jos sėkme ir mano, kad su dar vienu nesėkmingu žaidimu serijai bus suduotas galutinis smūgis.

Tačiau „Ubisoft“ generalinis direktorius Yves Guillemot su tuo nesutinka. Jis patvirtino, kad šių metų rudenį pasirodysiantis „Assassin’s Creed“ žaidimas veiks ant to paties variklio, kaip ir „Unity“, tačiau bėdos, nuo kurių kentė pastarasis žaidimas, nepasikartos.

Jis aiškino, kad lipdyti naują varikliuką nebuvo lengva užduotis. Tai kūrėjų komandai kėlė didelį galvos skausmą, kas privedė prie didelio kiekio nesutvarkytų klaidų. Nors kūrimo darbai vyko ne visai ta linkme, kaip tikėtasi, tai buvo būtinas žingsnis norint „Assassin’s Creed“ serijai sužibėti ateityje.

Pasak Yves Guillemot, „Unity“ patirtis buvo sėkmingai įsisavinta, klaidos išmoktos, žaidėjų atsiliepimai sukaupti, kas padės perkelti „Assassin’s Creed“ į naują kokybės ir inovacijų lygmenį.

Praėjusių metų gruodį nutekėjo informacija apie naują serijos žaidimą „Assassin’s Creed: Victory“, kuris perkels žaidėjus į 19-ojo amžiaus Viktorijos laikų Londoną. Oficialiai projektas dar nebuvo anonsuotas.

Primenu, jog šių metų kovo 10 dieną asmeninius kompiuterius pasieks praėjusių metų lapkritį „PS3“ ir „Xbox 360“ konsolėms pasirodęs „Assassin’s Creed: Rogue“.