Konami Corporation trumpam susivienijo su Samuelio Hadidos Davis Films ir, regis, tvirtai pasiryžo žengti pirmąjį žingsnį link filmo kūrimo. Apie šį projektą internete (ir toli gražu ne tik) jau senokai pradėjo sklandyti įvairiausi gandai, bei legendos.

Tačiau remdamasis nabejotinais šaltiniais, toliau pateikiu jums praktiškai viską kas yra žinoma apie Tyliosios Kalvos adaptaciją didžiuosiuose kino ekaranuose. Jei žinote ką nors daugiau ir norėtumėte mane papildyti- būtinai tai padarykite rašydami komentarus.

Nuomonė
„Serijos sėkmė yra grįsta kraupia nežinomybės baime, siužeto vingiais, bei giliais personažais“. – sakė Konami Of America, Inc. vienas iš viršininkų Džefas Muliganas. „Mes esame visiškai patenkinti, kad Samuelis Hadida kartu su savo talentinga komanda kurs šį nepamirštamo kūrinio potencialą turintį filmą“.

Prodiuseris
Samuelis Hadida yra ganėtinai produktyvus prodiuseris, generavęs daugybės populiarių kūrinių (Brotherhood Of The Wolf, True Romance, Spider ir kiti) „gimimą“. Filmo kūrime, savaime suprantama, dalyvaus ir pati Konami. Ji prižiūrės siužeto autentiškumą, padės kuo tikroviškiau atkurti monstrus, bei sukurs eksklizyvinį garso takelį.

Režisierius
Daugybės holivudinių blokbasterių režisierius Kristofas Ganzas, buvo paskirtas režisuoti ir Silent Hill’ą.
Silent Hill yra žemę drebinantis žaidimas, kurio atmosfera užbūrė milijonus žaidėjų visame pasaulyje. Tai baisus ir „protingas“ žaidimas. Aš nepaprastai didžiuojuosi galėdamas dalyvauti šiame projekte“, – sakė Kristofas.

Scenaristas
Filmo scenaristu buvo paskirtas Rodžeris Eivjeris, dirbęs su The Rules Of Attraction. Prieš keletą mėnesių jis paviešino pareiškimą, kad scenarijaus pagrindas yra praktiškai baigtas. Rodžeris praleido tris savaites paryžiuje, be perstojo rašydamas.
„Susirūpinusius dėl neva tai stringančio filmo kūrimo proceso, galiu nuraminti, – sake Rodžeris, – „kai aš atvykau į paryžių buvo jau geras mėnesis kaip Kristoferis Ganzas, bei Nikolas Bukrifas intensyviai darbavosi“.

Eivjeris teigė, ilgą laiką kruopščiai rašęs scenarijų, bei tobulinęs jį iki tobulybės.
„Vos atvykęs ir išsikrovęs daiktus ėmiausi rašymo ir per tris savaites parašiau pirminį scenarijaus modelį. Nors tai į ką mes žvelgiame yra kiek panašu į numatomą galutinį variantą, su skaičiumi vykusių dialogų, bei kitų smulkesnių detalių, – iki finalinės versijos dar toloka. Aš praleidau nemažai laiko diskutuodamas su Kristofu apie tai kas nedera. Ir tokių niuansų yra daugybė. Atminkite – scenarijus tai dar ne filmas. Tai tik galutinio verianto planas… o planai dažnai keičiasi.“

Tai viskas ką pavyko sužinoti. Projektas gana neaiškus, tačiau jei jis išties, galų gale pasirodys kine – manau net ir labiausiai patyrę ir užkitėję kino kritikai ims graužti nagus. Žinoma jei filmas atspindės bent jau pusę to ką tenka patirti žaidžiant. Kagi belieka trinti rankeles ir tikėtis geriausio.