Ilgai laukti nereikėjo ir štai jau po truputį ėmė byrėti informacija, apie visai neseniai anonsuotą TES tęsinį. Naujajame Elder Scrolls žaidime, Skyrim, mūsų laukia dideli pokyčiai ties kovos ir herojaus lygių kėlimo sistemomis, apie kurias Game Informer žurnalui papasakojo vykdantysis prodiuseris – Todas Hovardas.
Kovos sistema
Nuo šiol monstrus ir pakelių banditus kaposime du kart greičiau, kadangi savo herojaus rankose galėsime laikyti nebe vieną ginklą, o du. Tokia sistema daug kartų matyta pirmojo asmens šaudyklėse, bet čia ( RPG žaidime ) ji formuos mūsų žaidimo stilių. Galėsime ne tik naudoti abi rankas, bet ir rinksimės kurioje rankoje laikysime galingą, nežmoniškai aštrų kardą, arba kokį nors labai naudingą įrankį. Pavyzdžiui su kaire laikysime durklą, o su dešine – kardą. Arba abejose rankose po durklą. Arba lazdą ir skydą. Arba skydą ir vėzdą. Magai, šios naujovės dėką, galės laidytis skirtingais burtais iš skirtingų rankų arba tuo pačiu burtu – abejomis rankomis.
Galios ir sugebėjimai
Kita naujovė, lyginant Skyrim su jo pirmtaku, Oblivion, yra žaidėjo galių ir sugebėjimų įgijimas. TES IV dalyje žaidimas vadovavosi tokia formule – pvz. kuo daugiau tobuliname savo lankininko sugebėjimus, tuo geresniais lankininkais mes tampame. Skyrim’e viskas bus kitaip. Žaidėjo lygio kilimo greitis priklausys nuo to, kiek jis kėlė daugiausiai naudojamus sugebėjimus. „Pakelti vieno sugebėjimo lygį iš 34 į 35 užims kur kas mažiau laiko, nei kito lygio kėlimas iš 11 į 12.“ Trumpai tariant – jeigu ilgesnį laiko tarpą darysime tai, kas mums patinka/sekasi geriausiai – mūsų lygis kils greičiau. Jeigu žaidėjui patinka lėtesnis lygių kėlimasis, jis galės užsikelti visus ar bent jau daugumą sugebėjimų.
Viena didžiausių Oblivion lygių sistemos problemų buvo ta, kad visi žaidėją supantys priešai lygius kėlėsi kartu su juo, todėl net patį stipriausią karį kartais neblogai aplamdydavo žiurkė iš kanalizacijos ar pikti krabai. Skyrim’e ši problema bus išspręsta panašiai, kaip ir Fallout 3 žaidime. Niekada nežinosime kokie pavojai laukia mūsų už sekančios kalvos.
Žaidimo širdis
T.y. – žaidimo varikliukas. Paskutiniai Bethesda Softworks projektai ( TES IV: Oblivion; Fallout 3 ) naudojo tą patį, kiek modifikuotą, GameBryo. Naujasis Skyrim naudos visiškai naują ( kol kas dar nežinomą ) varikliuką, kuris atneš didžiulį perversmą, susijusį su žaidimo veikėjais. Tai reiškia, kad nebematysime tų robotiškai atrodančių personažų ( animacijų; veido išraiškų ) prasme.
Žaidimas visose trijose platformose ( PC, X360, PS3 ) pasirodys tą pačią dieną. Šių metų vienuolikto mėnesio, vienuoliktą dieną.
16 Komentarai
gothic
Nezinau, man ta dvieju ginklu mintis kazkaip netaip skamba, kad tik nepadarytu per lengvo. O viskas kita puiku, laukiu nesulaukiu 🙂
udr
geriausias rpg zaidimas po final fantasy 🙂
SparksLT
Dveji ginklai buvo antroje ir berods pirmoje TES dalyje, taip kad nėr ko nusivilt, o tiesiog reik išsitraukt Daggerfallą ir suprast, kad TES nuėjo vieną žingsnį link šaknų! Dėl lygio kėlimo sistemos, gerai, kad jos nepakeitė visai, TES būdavo išskirtinė su tokia lygių sistema ir tegul lieka. Tai yra tiesiog paspartintas procesas… Ech kaip mane Morrowind’e užknisdavo kelti Alteration…
SaVaS
Nezinau kaip cia bus bet pvz Oblivione kad pakeltum Armor skilla(light armor, heavy armor) turejai buti aplamdomas priesu kad jis kiltu, ypac sunku uz lankininka tai pakelti, jeigu priesai net pribegti nespeja.
P.S. Tikiuosi isliks acrobatics skillas, kuri uzkeles, galedavai per namu stogus sokineti.
Talwar
Na jei viskas kas cia rasoma tiesa,tai turetu iseit tikrai geras zaidimas,o ne dar vienas Bethesda fail’as
R3p1cn
Bethesda fail’as? Čia spėju apie Fallout 3 šneki ( nes jeigu apie TESIV: Oblivion, tai tu nesveikas 😀 ). O kad Tau nepatiko Fallout 3, tai nereiškia, kad žaidimas – “ fail’as „. 🙂
Kad tai nebūtų tuščios fanboy’ous kalbos, pateiksiu keletą teiginių, kurie parodo šio žaidimo pasisekimą:
[li]Didžiulės žaidimo gerbėjų bendruomenės[/li]
[li]Ypatingas žmonių susidomėjimas ties jo modifikavimu[/li]
[li]Geri Fallout 3 įvertinimai ne tik žinomų Gaming portal’ų, bet ir pačių žaidėjų tarpe[/li]
Talwar
Kalbejau ne apie TESIV: Oblivion , ne apie Fallout 3 o apie Fallout New Vegas,kuris identiskas Fallout 3.Kuriame liko vis tie patys nuobodus pokalbiai su NPC.Kur nepasikeite grafika(Jei pasikeite tai nezymei),Nezinau kaip kiti bet as tikejausi kitokio New Vegas,bet isejop tiktai paprastas Fallout 3 su nauju siuzetu,map’u i gunklais.:(:-](u)
Na tuomet belieka atsiprasyti kad apkaltinau Bethesda Fallout New Vegas sugadinimu.:D(d)
R3p1cn
Aišku. Tuomet skubu tau pranešti, kad naująjį Fallout’ą kūrė Obsidian Entertainment, o Bethesda Studios tik stebėjo kūrimo procesą ir užtikrino, kad darbai vyktų sklandžiai. 🙂
Frostas
New Vegas stengėsi grįžti prie savo šaknų ir jiems tai pavyko o pakalbiai žaidime daug ką reiškia, kitaip nei F3.
Domenique
Nežinau, man asmeniškai jau geriau tegul Obsidian padaro Skyrim, nes FO3 ir Oblivion buvo geri žaidimai, bet siužetas tai buvo š**** su banalia istorija ir blankiais veikėjais.
Talwar
Zinoma pokalbiai daug ka reiskia,nu bet tau neatrodo kad pokalbius galejo padaryt gyvibingesnius.O ne tokius kaip dabar:Du zmones sustoja vienas pries kaip statulos kita ir kalba,jokio judesio,jokio veiksmo.
zigm-asas
Tikiuos nen uvils kurejai ir bus dar geresnis zaidimas nei Oblivion 🙂
aistis13
Nu visos sios naujoves skamba labai patraukliai (i) ir tikekimes nesusiks kaip gotiko serijos 4 dalis nes oblivion buwo bene mano megstamiausias zaidimas tais laikais 🙂
Frostas
Jus taikot dvejopus standartus, nes pirma teigiat, kad viskas tas pats o paskui kabinatės prie pokalbių. Kuo gi jie skiriasi nuo F3? Didžiausi pasikeitimai buvo gameplay dalyje, kurie privertė galvoti o tai kai kuriems ir nepatinka.
Wonderman
(u) pritariu 😀 man kur kas labiau new vegas patiko nei f3, ypac gamplay sistema, ginklu kitoks elgesys, beveik galima kaip saudykle zaist 🙂 tad jai bethesda judes tobulejimo linkme (ne tik technine) tai tikekimes isvyst gera zaidima 🙂
Ecio_Auditore
Na jau tikrai…O pats neblankiausias žaidimas tai turbut Sims. Toks „nerealus“ siužetas ir tokie neblankūs veikėjai. Ir Oblivione gali būti neblankūs. Nusistatyk mažesnį Brightness:)