Ilgai laukti nereikėjo ir štai jau po truputį ėmė byrėti informacija, apie visai neseniai anonsuotą TES tęsinį. Naujajame Elder Scrolls žaidime, Skyrim, mūsų laukia dideli pokyčiai ties kovos ir herojaus lygių kėlimo sistemomis, apie kurias Game Informer žurnalui papasakojo vykdantysis prodiuseris – Todas Hovardas.

Kovos sistema

Nuo šiol monstrus ir pakelių banditus kaposime du kart greičiau, kadangi savo herojaus rankose galėsime laikyti nebe vieną ginklą, o du. Tokia sistema daug kartų matyta pirmojo asmens šaudyklėse, bet čia ( RPG žaidime ) ji formuos mūsų žaidimo stilių. Galėsime ne tik naudoti abi rankas, bet ir rinksimės kurioje rankoje laikysime galingą, nežmoniškai aštrų kardą, arba kokį nors labai naudingą įrankį. Pavyzdžiui su kaire laikysime durklą, o su dešine – kardą. Arba abejose rankose po durklą. Arba lazdą ir skydą. Arba skydą ir vėzdą. Magai, šios naujovės dėką, galės laidytis skirtingais burtais iš skirtingų rankų arba tuo pačiu burtu – abejomis rankomis.

Galios ir sugebėjimai

Kita naujovė, lyginant Skyrim su jo pirmtaku, Oblivion, yra žaidėjo galių ir sugebėjimų įgijimas. TES IV dalyje žaidimas vadovavosi tokia formule – pvz. kuo daugiau tobuliname savo lankininko sugebėjimus, tuo geresniais lankininkais mes tampame. Skyrim’e viskas bus kitaip. Žaidėjo lygio kilimo greitis priklausys nuo to, kiek jis kėlė daugiausiai naudojamus sugebėjimus. „Pakelti vieno sugebėjimo lygį iš 34 į 35 užims kur kas mažiau laiko, nei kito lygio kėlimas iš 11 į 12.“ Trumpai tariant – jeigu ilgesnį laiko tarpą darysime tai, kas mums patinka/sekasi geriausiai – mūsų lygis kils greičiau. Jeigu žaidėjui patinka lėtesnis lygių kėlimasis, jis galės užsikelti visus ar bent jau daugumą sugebėjimų.

Viena didžiausių Oblivion lygių sistemos problemų buvo ta, kad visi žaidėją supantys priešai lygius kėlėsi kartu su juo, todėl net patį stipriausią karį kartais neblogai aplamdydavo žiurkė iš kanalizacijos ar pikti krabai. Skyrim’e ši problema bus išspręsta panašiai, kaip ir Fallout 3 žaidime. Niekada nežinosime kokie pavojai laukia mūsų už sekančios kalvos.

Žaidimo širdis

T.y. – žaidimo varikliukas. Paskutiniai Bethesda Softworks projektai ( TES IV: Oblivion; Fallout 3 ) naudojo tą patį, kiek modifikuotą, GameBryo. Naujasis Skyrim naudos visiškai naują ( kol kas dar nežinomą ) varikliuką, kuris atneš didžiulį perversmą, susijusį su žaidimo veikėjais. Tai reiškia, kad nebematysime tų robotiškai atrodančių personažų ( animacijų; veido išraiškų ) prasme.

Žaidimas visose trijose platformose ( PC, X360, PS3 ) pasirodys tą pačią dieną. Šių metų vienuolikto mėnesio, vienuoliktą dieną.