Nuo rugsėjo mėn. „Samsung“ išmaniųjų mobiliųjų įrenginių vartotojai Baltijos šalyse parsisiuntę „Galaxy Care“ programėlę turės galimybę nemokamai naudotis draudimo ir papildomomis aptarnavimo paslaugomis. Programėlė orientuota į „Galaxy S6″ serijos išmaniuosius įrenginius apima „Premium“ paslaugą, nemokamą ekrano draudimą ir vandens padarytos žalos draudimą. Be to, įsidiegus programėlę galima nemokamai naudotis visa eile populiariausių programėlių.

Projektas skirtas tik Baltijos šalių vartotojams

„Pastaraisiais metais klientams Baltijos šalyse pateikėme eilę paslaugų, tokių, kaip nemokamą ekrano ar vandens padarytos žalos draudimą. Šiandien žengiame dar vieną žingsnį tolyn pristatydami išskirtinę programėlę „Galaxy Care“, kuri apima visą eilę paslaugų ir patvirtina mūsų siekį – rūpintis klientų laiku, saugumu ir komfortu. Vartotojai įsigydami naujausius įrenginius turės ne tik pažangiausias technologijas savo rankoje, bet ir išskirtines tik jiems skirtas papildomas paslaugas,“ – sakė Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje.

Pristatymas į namus

„Premium“ paslauga skirta „Galaxy S6″ serijos mobiliesiems telefonams „S6″, „S6 edge“ ir „S6edge+“. Sugedus telefonui, „Samsung“ darbuotojas telefoną nemokamai paima ir pristato į aptarnavimo centrą, todėl vartotojui nebereikia vykti į aptarnavimo centrą pačiam.

Nuo rugsėjo mėnesio paslauga bus teikiama Vilniuje, Taline ir Rygoje. Paėmus sugedusį telefoną, vartotojui duodamas pakaitinis laikinas įrenginys. Šia paslauga išmaniųjų telefonų vartotojai gali pasinaudoti vieną kartą metuose nuo programėlės „Galaxy Care“ aktyvavimo dienos. Remonto sąnaudos bus kompensuojamos, jei patirta žala apima garantijos teikimo sąlygas.

Apsauga nuo ekrano sudužimo ir vandens poveikio

„Galaxy Care“ taip pat apima nemokamą draudimą nuo vandens padarytos žalos „Galaxy S6″, „Galaxy S6 edge“ ir „Galaxy S6 edge+“ išmaniesiems telefonams. Taip pat apima ir ekrano draudimą „Galaxy S6″ serijos išmaniesiems telefonams bei „Samsung Galaxy Note 4″, „Galaxy Note Edge“, „Galaxy A7″, „Galaxy A 5″, „Galaxy Alpha“, „Galaxy S5″ bei „Galaxy Tab S“ telefonams. Aktyvavus „Galaxy Care“ programėlę vartotojas metų bėgyje gali įrenginį du kartus remontuoti nepriklausomai nuo nelaimingo atsitikimo vietos – Lietuvoje ar bet kurioje pasaulio vietoje, padengiant tik privalomus mokesčius.

„Galaxy Care“ paslauga bus teikiama nuo rugsėjo mėn. Paslaugą būtina aktyvuoti per 30 dienų nuo įrenginio įsigijimo dienos, parsisiuntus ir aktyvuojant „Samsung“ programėlę „Galaxy Care“. Ją galima parsisiųsti iš „GALAXY Apps“ programėlių parduotuvės.