Žaidimo „Rise of the Argonauts“ kūrėjas Liquid Entertainment nori parodyti koks išties turėtų būti veiksmo vaidmenų žaidimas.

Žaidimo kūrėjai teigia, kad iš esmės RPG žaidimų mechanika jau yra pasneusi, ir žmonėms reikia kažko naujo. Tą kažką naujo žada pasiūlyti žaidimas „Rise of the Argonauts“.

Žaidimo kova, nuo kitų RPG žaidimų skirsis tuo, kad vienas smūgis į neapsaugotą kūno vietą, gali baigtis rimtu žaizda, ar netgi mirtimi, kai tuo tarpų kituose RPG žaidimuose reikia smūgiuoti daug kartų aklai, kol ištuštės gyvybės stulpelis. Gudrus fizikos varikliukas ir išskirtinė veikėjų animacija perkels žaidimą „Rise of the Argonauts“ į naują lygį.

Aplinkos tyrinėjimas taip pat keisis priklausomai nuo žaidėjų pasiekimų, tai reiškia, kad visada bus galima grįžti kažkur atgal ir pamatyti kažką naujo. Nebus tikslaus kelio, kuriuo vadovaujantis reiks žaisti – bus galima daryti ką nori.

Taip pat bus ir patobulinta gėrio/blogio balanso sistema. Tačiau šį kartą tai nebus tik trys keliai – gėris, blogis ir neutralumas. Sistema bus paremta Dievais, kurie lyg ir stebės kiekvieną žaidėjo žingsnį, ir pagal tai dėlios pliusiukus ir minusiukus. Kitaip tariant, kiekvienas žaidėjo veiksmas skirtingai paveiks kiekvieną Dievų (tiesa neužsiminta kiek jų, tačiau galima spėti kad tai bus didžiausi graikų mitologijos dievai), o šie savo ruožtu paveiks kažkokias žaidėjo savybes pririštas prie atitinkamo Dievo.

„Rise of the Argonauts“ bus išleistas asmeniniams kompiuteriams, PS3 bei Xbox 360 konsolėms kitais metais.