Xbox One nereikalaus pastovaus interneto ryšio, tačiau jo prireiks užsimanius pažaisti Titanfall – daugelio žaidėjų pirmo asmens šaudyklę, skirtą žaisti internetu. Titanfall neturės tradicinės vieno žaidėjo kampanijos.
Prisiminus, jog prie šio žaidimo dirba daugelis buvusių Modern Warfare kūrėjų, tai nei kiek nestebina. Prieš šešerius metus išleisto Call of Duty: Modern Warfare tinklo režimas sukėlė tikrą revoliuciją ir visam laikui pakeitė pirmo asmens šaudyklių veidą.
Vis dėlto Modern Warfare žaidimai turėjo ir ryškias siužetines kampanijas, tad kodėl jos neturi Titanfall? Infinity Ward bendraįkūrėjas ir dabartinis Respawn Entertainment bosas Vince Zampella puslapiui Gamesindustry International paaiškino, kodėl taip susiklostė.
„Ir kiek gi žmonių pereis vieno žaidėjo kampaniją? Mažas procentas. Visi pereina pirmą lygį, bet tik penki procentai – visą žaidimą. Iš tiesų mums reikėtų skelti komandą į dvi dalis, nes tai būtų du skirtingi žaidimai. Kitaip subalansuoti, kitokio masto.
Žaidėjai praleidžia šimtus valandų žaisdami tinklo režimus ir labai mažai laiko galimai skubėdami pasiekti [vienam žaidėjui skirtos kampanijos] pabaigą. Kodėl tada visi resursai turi keliauti ten? Mums buvo prasmingiausia skirti juos čia [tinklo režimui]. Dabar visi gali matyti, kur pasidėjo tie resursai, – tinklo režimas yra geresnis. Mums tai buvo protingiausias pasirinkimas“, – dėstė Vince Zampella.
Titanfall kuriamas konsolėms Xbox One ir Xbox 360 bei asmeniniams kompiuteriams. Pasirodys kitų metų pradžioje.
Games.lt, Gamesindustry International
20 Komentarai
atarim
Nu ir protingai pasake, neverta aukot resursu dalykui, kuri zaidzia tik piratai.
Nowitzki
Aš turiu keletą Multiplayer žaidimų, ir namanau kad žaidimą dabar pirkčiau vien dėl to režimo. Daugybę žaidėjų praras, nes daug kas mėgsta vieni žaist.
Wz120
(u) tai gal ir battlefield 3 campaign, nori pasakyt, kad žaidi dažnai?
Seniz
Kodėl toks kategoriškas pasakymas „tik piratai“? Pažįstu daug draugų, kurie be MP režimo mėgsta palošti ir SP režime. |-|
Kita vertus šis žaidimas orientuotas vien į co`op/online režimą, tai SP kampanijos ir neverta tikėtis.
Nowitzki
Tiesą pasakius BF3 multiplayer žaidžiau dar mažiau, ne mano skonio.
BWS45
Tokiu zaidimu Kaip Max Payne, GTA, Red Dead Redemption ar pan be istorijos net nepirkciau. Tiem kas nesugeba ispudingos istorijos sukurti tai siulau ir nesvaistyti tu savo resursu tada.
gedunex
serverius uzdaro ir visi uosto kabancius,o SP rezima gali bet kada isijungti ir losti.
Voodo
Nesu ir niekada nebuvau piratas, bet man SP rezimas visada buvo svarbiausias dalykas zaidime, o MP yra tik didelis priedas prie SP.
sangiz
ce as vienas tas mazas procentas kuris zaidzia SP tiktai?:-]
seklas
Na iš tiesų, čia jau kaip kam… Turiu Battlefield 3. Single Player’į pabandžiau žaisti, visiškai beviltiškas jis, todėl žaidžiu tik Multi Player’į, na ir pilnai užtenka. Kūrėjai visai gerai mąsto, jeigu mažai kas žaidžia, tai kam švaistyti pinigus, darbą ir laiką, jeigu daugiausia žmonių juos perka dėl Multiplayer’io. Na, nes jeigu sukurtų tokį patį singleplayer, kaip BF3, tai jau tada geriau ir be jo. Nes kaip atarim pasakė „Singleplayer žaidžia tik piratai“. Būtent taip ir yra 🙂
TopaZ
Na blemba, jau geriau nuslifuotas vienas aspektas nei abu tokie ‘meh’… Kaip , kad ant bf3. Multiplayer prazaistas virs 200h, o sp, dar net nepereitas :-/
Mariushaaa
Pritariu, kam kurti SP, jei žino, kad jo nesugebės padarytu labai gero :/ Manau, SP išeitu padaryt gana įspūdingu vietų, kaip, kad Titan robotu atradimas ir taip toliau, tačiau palei šį žaidimą, nelabai isivaizduoju SP istorijos :/
Kaip sakoma: Dėl skonio nesiginčijama.
Crysis dalys atrodo gražiai, tačiau manęs SP istorija visiškai neitraukė :/ Ypač Crysis 2 :/ Na nesu fanboy ir kam patinka Crysis ant manęs nepykit, tačiau istorija mane nepatiko ir neužkabino :/ Pirma dalis dar dar, bet vėliau jau istorija nuejo nuobodžia linkme, gelbėjo tik vaizdai :/ Titanfall manau nori to išvengti :/
Sakarai
Del crysis man pirma patiko del jungliu ir istorija visai tiko dar 2 visai nieko patiko tik mp pasirodi nubuodus o 3 sp kazkos ant greituko padarytas ir nlb patiko per daug tu ateiviu…. Bet mp visai patiko.
atarim
Seni, as nekalbu apie koki sakykim tomb raider ar crysis, kur sp bent man yra daug smagenis, nei mp. As kalbu butent apie tokio tipo zaidimus kaip cod, bf, homefront ir pan. kuriuos del sp perka gal tik 1 proc. zmoniu. Jei kuri mp zaidima, tai ir kur ji, kam metyt resursu, kaip sakykim tomb raideri ar dead space 2 ir kurti mp, kurio niekas nezaidzia. Po to square enix verkia, kad tomb raider buvo netoks sekmingas, nors tuos milijonus ar kad ir kiek kainavo mp rezimo sukurimas ir serveriu islaikymas galejo investuoti kitur.
Haze
Na as tai perejau BF 3 sp, tai galiu pasakyti jog siuzietas kaip kokia muilo opera, o ka jau bekalbeti apie kitas popsines saudykles…
MasTer_of_DeaTh
Tai tuomet žaidimas turėtu mažiau kainuoti :-/ Nors labai abejoju
cepukas
As kazkada,dar senais laikais buvau didis piratas,tai ir losdavau,tik sp,bet viena diena dangus prasvito ir pasirode pigus zaidimai is rus,vat tada mano sp zaidejo karjera ir baigesi,dabar as turiu save net prisiverst pereit sp,nebent jau labai idomus sp,arba as sios dalies tikras fanas,tokios kaip metro,ar stalker.
BWS45
Zinoma, bet ju paklaus kokiam Interviu ir jie akis isverte meluos, kad isleido visuos tuos pinigus tobulinant ir kuriant MP rezima…
Skwlkr
Man vienam panašu į Blacklight Retribution?
Gosuglow
:/ :/ :/ :/ :/ :/