Xbox One nereikalaus pastovaus interneto ryšio, tačiau jo prireiks užsimanius pažaisti Titanfall – daugelio žaidėjų pirmo asmens šaudyklę, skirtą žaisti internetu. Titanfall neturės tradicinės vieno žaidėjo kampanijos.

Prisiminus, jog prie šio žaidimo dirba daugelis buvusių Modern Warfare kūrėjų, tai nei kiek nestebina. Prieš šešerius metus išleisto Call of Duty: Modern Warfare tinklo režimas sukėlė tikrą revoliuciją ir visam laikui pakeitė pirmo asmens šaudyklių veidą.

Vis dėlto Modern Warfare žaidimai turėjo ir ryškias siužetines kampanijas, tad kodėl jos neturi Titanfall? Infinity Ward bendraįkūrėjas ir dabartinis Respawn Entertainment bosas Vince Zampella puslapiui Gamesindustry International paaiškino, kodėl taip susiklostė.

„Ir kiek gi žmonių pereis vieno žaidėjo kampaniją? Mažas procentas. Visi pereina pirmą lygį, bet tik penki procentai – visą žaidimą. Iš tiesų mums reikėtų skelti komandą į dvi dalis, nes tai būtų du skirtingi žaidimai. Kitaip subalansuoti, kitokio masto.

Žaidėjai praleidžia šimtus valandų žaisdami tinklo režimus ir labai mažai laiko galimai skubėdami pasiekti [vienam žaidėjui skirtos kampanijos] pabaigą. Kodėl tada visi resursai turi keliauti ten? Mums buvo prasmingiausia skirti juos čia [tinklo režimui]. Dabar visi gali matyti, kur pasidėjo tie resursai, – tinklo režimas yra geresnis. Mums tai buvo protingiausias pasirinkimas“, – dėstė Vince Zampella.

Titanfall kuriamas konsolėms Xbox One ir Xbox 360 bei asmeniniams kompiuteriams. Pasirodys kitų metų pradžioje.

Games.lt, Gamesindustry International