„Resident Evil“ buvo ne sykį perleistas ir atnaujintas. Neskaitant skirtumų tarp japoniškų ir vakarietiškų leidimų, vien „PlayStation“ išleistos trys šio išlikimo-siaubo žaidimo versijos. Savitų bruožų jis įgijo ir perkeltas į kompiuterius, taip pat „Sega Saturn“ ir „Nintendo DS“ konsoles. Negana to, buvo perdarytas „GameCube“.

Prieš trejus metus šis „REmake“ neoficialiai vadintas perdirbinys buvo patobulintas, papildytas ir perleistas kompiuteriams bei „Xbox One“, „Xbox 360“,  „PlayStation 4“ ir „PlayStation 3“ konsolėms.

„Resident Evil“ frančizės veteranas, šiuo metu režisuojantis kitų metų pradžioje pasirodysiantį „Resident Evil 2“ perdirbinį, Kazunori Kadoi nemano, jog su pirmuoju „Resident Evil“ viskas baigta. Jį domintų 2002-ųjų perdirbinio perdirbinys.

„Jau tikrai praėjo pakankamai laiko, kad perdirbinio perdirbinys nebekeltų juoko. Aš asmeniškai manau, kad tai būtų tikrai įdomu“, – interviu „GameInformer“ sakė „Resident Evil 2“ perdirbinio režisierius.

Kur kas mažesnė tikimybė, kad „Capcom“ sugrįš prie „Resident Evil“ dvasinio pirmtako „Sweet Home“, pasirodžiusio dar „Super Famicom“ („Super Nintendo Entertainment System“).

„Kas dėl „Sweet Home“, tai mes daugiau nebeturime teisių šiam žaidimui, nes iš tikrųjų jis buvo paremtas filmu. Tai ir buvo priežastis, kodėl „Capcom“ daugiau jo niekada neperleido ir ėmėsi „Resident Evil“.  Jis daugiau nebesvarstomas“, – pridūrė K. Kadoi.