„AdSense for Games“ atstovas Bernie Stolar pareiškė, kad reklamos industrija žaidimuose iki 2010-ųjų metų bus verta apie 1 milijardą JAV dolerių.

„Mes nuolat kalbame su kiekvienu pagrindiniu leidėju ir galime pasakyti, jog iš jų pusės yra tikrai nemažai susižavėjimo“, – sakė jis tinklalapiui „GamesIndustry.biz“.

Bernie Stolar prieš pradėdamas darbą „Adscape Media“ kompanijoje 2005-aisiais, dirbo tokiose įmonėse, kaip „Atari“, „SEGA“ ir „Sony“. Po to 2007-aisiais jis padėjo įkalbėti „Google“ įsigyti šią kompaniją, kuri ir pervadino ją į „AdSense for Games“.

„Jeigu jūs pažvelgtumėte į naujausius tyrimus, tai pamatytumėte, jog daugiau žmonių žaidžia video žaidimus, nei žiūri televizorių. Taigi, ką tai sako jums? O gi tai, kad prieš mus yra visiškai nauja auditorija“, – dėstė mintis Stolar.

Tačiau jo nuomone, kompanijos bandydamos uždirbti šioje vietoje neturėtų pernelyg persistengti.

„Galiausiai, su tokiais veiksmai galima užknisti žaidėją. Mes negalime perpildyti žaidimo reklamomis. O jeigu jūs jau padarėte šitai, tai geriau žaidimą platinti nemokamai“, sakė jis.

Iš dabartinių tendencijų, Stolar išskyrė sporto žaidimus, kuriuose aiškiausiai galime išvysti reklamų integravimą. Tačiau ir kitų stilių, kaip muštynių ar nuotykių, žaidimai taip pat lengvai galėtų pasiūlyti žaidėjams reklamų.

„Aš manau, kad iki 2010-ųjų beveik 80 procentų išleidžiamų žaidimų bus papildyti reklamomis“, – spėjo Stolar.