„Rare“ žaidimų studija pranešė apie savo planus restruktūrizuoti įmonę ir tikriausiai atleisti dalį darbuotojų, kad įmonei pavyktu atlaikyti ekonominę krizę.

„Kuomet visa industrija patiria sunkumus, daugiausia dėl išaugančių kūrimo kaštų, mes taip pat jautėme reikalą restruktūrizuoti įmonės veiklą, kad galėtume pagreitinti kūrimo procesą ir tuo pačiu išlaikyti aukštą žaidimų kokybės lygį“, – kalbėjo studijos atstovas Mark Betteridge.

„Kuriant keturis naujus projektus, mes manome, kad laikas tam jau pribrendo. Per ilgą savo gyvavimo laiką „Rare“ jau įrodė sugebanti prisitaikyti prie naujų rinkos iššūkių ir yra pasiryžusi pasiūlyti savo žaidėjams kuo geriausius produktus“.

Pasak Betteridge, „Rare“ dabar stengsis sutelkti visą savo dėmesį į tris sritis: „Xbox 360“ vartotojams skirtus žaidimus, kaip „Viva Pinata“ ar „Banjo-Kazooie“, padėti didinti „New Xbox Experience“ vartotojų skaičių siūlydama naują avatarų galimybę ir toliau kurti „AAA“ lygio žaidimus.

Viso to pasekmės – keleto darbuotojų atleidimas.