„Quake IV“ sugrįš atgal ir nuo komandinės šaudyklės vėl pereis į vieno žaidėjo žaidimą. Dar daugiau, jo siužetas bus labai artimai susijęs su „Quake II“. Keleto žaidėjų režimai, žinoma, bus, tačiau pagrindinis akcentas, kaip ir antrame „Quake“ – vieno žaidėjo veiksmas.

Paskelbus apie „Quake IV“ studija „Raven“ dirbo net prie trijų projektų, tad į „Quake IV“ kūrybą pasinėrė tik daugiau nei prieš metus. Iki šiol kūrėjai jau sugebėjo iš esmės susipažinti su varikliu ir perprasti jo veikimo principus (naudos Doom 3 varikliuką). Pasak kūrėjų, lengva nebuvo, nes reikėjo išnaudoti daug didesnes modelių kūrimo galimybes ir kurti sudėtingesnius modelius. Dėl to teko keisti ir komandos struktūrą, ją praplėsti, o tiksliau pagausėjo dailininkų kiekis komandoje.

Dabar, kai „Raven“ kuria licencijuotą žaidimą, „id Software“ dėmesys ir bendradarbiavimas yra daug didesnis, nei seniau, kai komanda su id varikliais gamino savo žaidimus. Dizaineriams ir dailininkams tai labai padėjo. Daugelis įrankių jau veikia stabiliai, tačiau kodą vis dar nuolat prižiūri „id Software“.

Deja, kol kas nepavyko ištraukti informacijos, kada gi „Quake IV“ pasirodys. Tačiau tam tikra užuomina buvo mesta: „QuakeIV, QuakeCon 2004 – rimuojasi…“. Bet man labiau tikėtina, kad žaidimas geriausiu atveju išeis 2005 metų vidurį.