Japonijoje vykstančioje parodoje „Tokyo Games Show“, vykdantysis „Bandai“ studijos direktorius Shin‘as Onozawa pareiškė, jog sekančios kartos žaidimų kūrimo kainos gali pakilti net iki 7,3 milijonų eurų, o tai gerokai daugiau nei išleidžiama dabar.

Kalbėdamasis su „Bloomberg“ Onozawa sakė, jog šiuo metu žaidimo kūrimas „Xbox“ kainuoja nuo 100 mln. jenų (738 tūkst. eurų) iki 500 mln. jenų (3,6 mln. eurų).

Šie skaičiai šiek tiek kertasi su savanoriškai žaidimų leidėjų pateiktais skaičiais, kurie buvo panaudoti CESA (Kompiuterinių Žaidimų Tiekėjų Asociacijos) parengtame tyrime. Jame sakoma, kad žaidimų kūrimas visoms platformoms vidutiniškai kainuoja gerokai mažiau nei 100 mln. jenų.

Tik 13 iš „Xbox“ skirtų žaidimų kainavo vidutiniškai apie 202 mln. jenų (1,5 mln. eurų), o PS2 ir „GameCube“ žaidimų kūrimo kainos atitinkamai yra tik apie 96 ir 90 mln. jenų (708 ir 660 tūkst. eurų).

Onozawa tvirtino, jog artėjantis „Bandai“ susijungimas su „Namco“ sumažins kūrimo išlaidas per 20 proc., tačiau nepasakė, kada konkrečiai tai įvyks. Kalbėdamas su „Bloomberg“ Onozawa pareiškė: „Kainos pradės kristi tada, kai prabėgs apie metus nuo konsolių pasirodymo rinkoje ir žaidimų kūrėjai bus pripratę prie sistemų.“

Kai šių metų gale pasirodys „Xbox 360“ žadama žaidimų kainų pakilimą per 10 JAV dolerių (8 eurai).