Kalbėdamas su žurnalu „PSM3“, „Polyphony Digital“ galva Kaz Yamauchi prisipažino, jog „Gran Turismo 5“ nepalaikys pastovios kadrų kaitos. Nepaisant to, jis pridūrė, kad studija vis vien siekia sukurti „tobulą žaidimą“.

Kaz Yamauchi pareiškė, kad kadrų kaita yra viena didžiausių problemų. „Mūsų inžinieriai kiekvieną dieną skundžiasi: „Ar neužtenka to, kad žaidimas veikia 1080p raiškoje? Ar jis būtinai turi dar ir suktis 60 kadrų per sekundę greičiu?“.

„Polyphony Digital“ vadovas sakėsi neprarandąs vilties ir vis tiek sieksiąs pasiekti tą taip geidžiamą 60 kadrų per sekundę dažnį: „Bet aš manau kad 60 kadrų per sekundę greitis yra labai svarbus, todėl mes stengsimės tai pasiekti. Kartais gali būti akimirkų, kada tam tikrų sąlygų kombinacija susiplaks į vieną vietą, ypač tai liečia oro efektus, kada žaidimas trumpam nukris žemiau 60 kadrų per sekundę žymos, ir už tai aš prašau jūsų atleidimo“, – jausmų proveržio negalėjo nulaikyti Yamauchi.

Toms pavojingoms faktorių kombinacijoms Kaz Yamauchi pateikė ir pavyzdį: „Jeigu startuojate iš 16 pozicijos ir likę 15 automobilių jums į priekį pradeda taškyti vandens purslus, tą akimirką gali ir nebūti 60 kadrų per sekundę dažnio“.

Games.lt primena, kad „Gran Turismo 5“ daugelio mūsų bendruomenės narių sielvartui (ypač Meshqis) buvo atidėtas neapibrėžtam švenčių sezonui.