Tai kiek laiko jau spėjote praleisti „Destiny“ visatoje nuo starto pradžios? „Bungie“ sako, kad jei pražaidėte daugiau nei 20 valandų, turėtumėt pastebėti, jog dabar žaidžiate visiškai kitokį žaidimą nei kad žaidėte iš pradžių.
„Manau, kad po 20 valandų žaidimo, žaidėjai supras, kad jie žaidžia visiškai kitokį žaidimą, o ne šaudyklę“, – sakė „Bungie“ vykdantysis prodiuseris Patrick O’Kelley interviu metu tinklapiui „Xbox Wire“. „Jie pamatys, kad yra įtraukti į visiškai kitokį pasaulį, pasinėrę giliai į savo veikėjų istorijas“.
Pražaidus 20 valandų ir pasiekus aukštesnį lygį, žaidėjui atsiveria naujos galimybės ir dar nematytos mechanikos. Pabaigus pagrindinę istoriją, prasideda egzotinių šarvų bei ginklų medžioklė. Jei užsikabinote už žaidimo per pirmas 20 valandų, tuomet gausybė šalutinės veiklos, kaip paslėptų reidų paieška, tinklo kovos, kitų pagrindinių veikėjų lygio kėlimas tikrai įtrauks ilgam. Žaidėjai skatinami kasdien prisijungti į žaidimą, pamatyti kas vyksta visatoje, susirinkti atlygį bei vykdyti siūlomą papildomą veiklą.
22 Komentarai
Fooxas
(u) He, bet tu tikrai interesnas padaras. „Šitas geras nes sekantys bus geresni“. Čia kaip su dailininkais, paveikslų kainos pakyla po dailininko mirties, taip ir žaidimas pagerėja, kai išeina jo tęsinys?
WMD
sutinku su Fooxu, tikrai kvailas argumentas vertinti tavo „metu atradima“ pagal jo potencialius tesinius. be to, cia net nera duotas faktas, kad „daug zadanti“ pirma dalis lems sekminga ir dar geresni tesini. kaip su dragon age ir jo tesiniu buvo atsimeni?
plius, tas palyginimas su originaliu Assassin’s Creed nei pro kur netinka. AC1 mum siule aibe idomiu ideju, kuriu nebuvom mate pries tai arba kurios nebuvo taip gerai realizuotos kitur:
1. „gyvi“ ir kruopsciai atkurti viduramziu miestai, kuriuos vienijo quasi-open world’as
2. puiki Prince of Persia parkouro evoliucija: gali uzlipti i bet kuri pastata+free flow parkouras
3. idomus stealth+action misinys vykdant misijas
4. sisyk be sarkazmo – idomi istorija, ir pamatai mitologijai, kuri vienys ateities AC zaidimus
5. revoliucine crowd mechanika ir tai, kaip zaidejas isilieja i pasauli
esme kad sekantys AC zaidimai tiesiog buvo labiau nuslifuoti ir viska dare geriau ir idomiau negu gana monotoniska pirma dalis, bet zaidimo mechanikos ir istorijos pamatas jau buvo. Watch Dogs neturi stipraus pamato nei geimplejaus, nei juo labiau istorijos atzvilgiu, taip kad anksciau laiko del Watch Dogs 2 tikrai nevarvinciau seiliu dar