Rugpjūčio pradžioje aktyvių žaidėjų skaičiumi „Steam“ platformoje aplenkęs internetinę pirmo asmens šaudyklę „Counter Strike: Global Offensive“, internetinis atviro pasaulio išlikimo žaidimas „PlayerUnknown’s Battlegrounds“ jų kiekiu pirmąkart pralenkė ir internetinę veiksmo strategiją „Dota 2“, rodo „Steam“ pateikiama statistika. Tiesa, ji vis dar išlieka daugiausiai žaidėjų vienu metu – 1,29 mln. – sutraukusiu žaidimu. Didžiausia emigracija į „PlayerUnknown’s Battlegrounds“ užfiksuota iš „Counter Strike: Global Offensive“.

Nors žaidimo autorė studija „Bluehole“ jo dar nėra oficialiai užbaigusi ir išleidusi, nuo mokamos bandomosios versijos pasirodymo kovo 23 d. „PlayerUnknown’s Battlegrounds“ pardavė daugiau kaip 8 mln. kopijų. Žaidimas pardavinėjamas už pusę įprastos didelio biudžeto žaidimo kainos – 29,99 €.

Žaisdami „PlayerUnknown’s Battlegrounds“, žaidėjai atsiduria vis mažėjančioje 8 km2 ploto teritorijoje, kurioje pasidalinę komandomis arba veikdami atskirai ieško išteklių ir kovoja prieš kitus tol, kol žemėlapyje lieka vienintelė komanda arba žaidėjas.  Šią idėją prieš imdamasis „PlayerUnknown’s Battlegrounds“ jo režisierius ir dizaineris Brendanas Greene‘as modifikacijų pavidalu buvo sėkmingai išbandęs kituose žaidimuose.

„PlayerUnknown’s Battlegrounds“ sėkmė lydi nuo pat pasirodymo.  Praėjus vos trims dienoms po išleidimo, jį jau žaidė iki 67 tūkst. žaidėjų vienu metu, o pajamos už pardavimus pasiekė 11 mln. dolerių.  Po 9 dienų prekyboje žaidimo pardavimai viršijo 525 tūkst. kopijų. Po 16 dienų buvo parduotas jau 1 mln. „PlayerUnknown’s Battlegrounds“ kopijų. „Bluehole“ ėmė svarstyti apie versiją konsolėms, ypač „Xbox One“.

Kai žaidimas buvo oficialiai anonsuotas „Microsoft“ platformai „E3” parodoje, kompiuterinę versiją įsigijusių žaidėjų skaičius jau siekė 3 mln., o jų susirinkdavo jau iki 200 tūkst. vienu metu. Birželio pabaigoje „PlayerUnknown’s Battlegrounds“ pirkėjų skaičius pasiekė 4 mln. Per minėsi jis išaugo iki 5 mln. Mažiau negu prieš tris savaites žaidimas buvo pardavęs 6,5 mln. kopijų. „Steam Spy“ duomenimis, iki šios, rugpjūčio 28 d., parduoti 8,3 mln. „PlayerUnknown’s Battlegrounds“ kopijų.

„PlayerUnknown’s Battlegrounds“ spėjo patraukti didžiųjų leidėjų dėmesį. Antai „Ubisoft“ svarsto pritaikyti „Bluehole“ idėją savo žaidimams, tarp kurių vis daugėja internetu paremtų projektų.

Žaidimas taip pat neliko nepastebėtas ir didžiųjų investuotojų. Sklido gandai, jog „Bluehole“ ketino įsigyti kinų holdingas „Tencent“, bet, nepavykus to padaryti, „League of Legends“ studijos „Riot Games“ savininkė ir kompanijos „Activision Blizzard“ akcininkė apsiribojo privataus kapitalo investicija. Pati „Bluehole“ netrukus paneigė sulaukusi paramos iš „Tencent“.

Galutinė „PlayerUnknown’s Battlegrounds“ versija turėtų pasirodyti šių metų pabaigoje.