Šiemet didelės sėkmės susilaukęs žaidimas PlayerUnknown‘s Battlegrounds debiutavo itin įspūdingai ir laimėjo net septynis skirtingus Gineso rekordus.
Šie rekordai yra:
- Aktyviausiai žaidžiamas žaidimas Steam platformoje – užfiksuota 1,984,278 unikalių žaidėjų nuo spalio 10-os dienos.
- Greičiausiai 100 milijonų dolerių pajamų susižėręs Steam Early Access žaidimas – 79 dienos, pasiekta Birželio 10ąją.
- Pirmasis ne Valve kurtas žaidimas, daugiausia žaistas Steam platformoje – pirmą kartą atsidūręs Steam topo viršuje rugpjūčio 27-ąją.
- Greičiausiai milijoną kopijų pardavęs Steam Early Access žaidimas – 16 dienų.
- Daugiausia vienu metu Steam Early Access žaidimą žaidžiančių žaidėjų – 2.6 milijonai.
- Daugiausia žaidėjų žaidžiančių vienu metu Steam platformoje – 2.6 milijonai.
- Pirmasis Steam platformos žaidimas, pasiekęs 2 milijonus vienu metu žaidžiančių žaidėjų kiekį
Turėkite omenyje, jog skaičiai nuo apdovanojimų paskelbimo, spėjo paaugti. Šią savaitę žaidimas pasiekė naują rekordą – 2,866,566 žaidėjų, žaidžiančių vienu metu.
PUBG Gineso rekordų laimėjimai buvo paskelbti per Golden Joystic apdovanojimus, kur žaidimas taip pat laimėjo geriausio PC platformai skirto žaidimo ir geriausio tinklo žaidimo prizus.
„Mes esame sužavėti, kad Gineso pasaulio rekordai mus pastebėjo dėl mūsų milžiniško augimo ir, kas svarbiausia, kaip mes sudominom mūsų fanus, kad jie žaistų PUBG,“ pasakė PUBG korporacijos bosas CH Kim. „Mes stengiamės padaryti geriausią įmanomą žaidimą ir nuoširdžiai dėkojame visiems žaidėjams ir žiūrovams, kurie dalyvavo šitoje kelionėje kartu su mumis.“
PUBG Corp vyresnysis direktorius Woonghee Cho pridėjo: „Mes esame pagerbti, kad PUBG bendruomenė parodė tiek daug atsidavimo ir azarto mūsų žaidimui. Ačiū visiems, kas paremė PUBG per jo gyvavimo laiką nuo mūsų Early Access starto kovo mėnesį. Mes nuolat stengiamės tobulinti šį žaidimą, kurio PC ir Xbox Game Preview 1.0 versija pasirodys jau gruodį.“
Šaltinis: MCVuk.com
6 Komentarai
Matrix
Atsidūrė tinkamu laiku, tinkamoje vietoje. Plius – Kinijos rinka dominuoja, tad nenuostabu, kad tokie dideli pardavimų mastai. Jei nebūtų crate sistemos, vargu ar šis žaidimas būtų pasiekęs tokias aukštumas, nes tikiu, kad didžioji dalis visų žaidėjų yra tiesiog „bp“ farmeriai.
Šiaip, tie, kas žaidžia nuo pat EA pradžios – lengvai galėjo užsidirbti daugiau nei sumokėjo už šį žaidimą. Aš pats dabar savo steam inventoriuje turiu ~80 eurų vertės daiktų, tad pats žaidimas jau atsipirko kone trigubai.
NeoNaz
Man irgi žaidimas atsipirko bent tris kartus. Visgi smagu su draugais jį žaisti ir tikrai ne dėl BP lošiu. Tik kažkaip netikiu, kad įmanoma sulaukti jo galutinės normalios versijos dar šiais metais. Nebent išleis plius minus kažką ir toliau kas dvi dienas updeitins bugus.
Ispudingas
Prasimuse kinijoi ir tiek, kaip zinoma kinu rinka yra milziniska ir zmoniu ten daugybe, paziurekit foruma steamo vien kinieciu temos, turbut 80% kinu zaideju, del to tokie ir skaiciai dideli, ir kai pas kinus naktis buna pagal laiko zona iki kokia 400tukst zaideju nukrenta
alberto22
Is Steam Early Access sis zaidimas taip ir niekada neiseis nes jau surinko milijonus o kurejam nebera reikalo kanors taisyti jaj ir taip zmones perka
Matrix
Šiaip iki šių metų pabaigos jie planuoja išeit iš Early Access. Jau antrasis 1.0 test patchas yra test serveriuose, kitame bus jau ir naujasis map’as. Tad viskas eina daugmaž kaip numatyta. Aišku, bug’ų visų neištaisys per 1 mėnesį, tačiau tikrai manau, kad sugebės padaryti stabilų build’ą ir žaidimas sėkmingai bus oficialiai išleistas į 1.0 versiją.
X2yt
Ar tik nebus tas pats kaip su Ark: Survival Evolved? Super populiarus vienu metu, per 2 metus Early Access, o kai pagaliau isleis, 90% zaideju iskar pamirs?
Nors siaip greiciausiai PUGB ir taip visi pamirs, jauciu, cia mazdaug „5 minutes sloves“ situacija.