Liko kiek mažiau nei 24 valandos iki galimybės žengti pirmuosius žingsnius „The Elder Scrolls Online“ visatoje. Visi iš anksto užsisakę specialią „Imperial Edition“ versiją galės pasinerti į žaidimo pasaulį 5 dienomis ankščiau, jau rytoj, kovo 30 dieną, 13 valandą (1 PM СEST).
Užsisakiusieji standartinę pakuotę, pasinerti į žaidimą galės likus 3 dienoms iki oficialaus starto, t.y. balandžio 1 dieną. Tiesa, jeigu užsisakysite žaidimą iš oficialaus „The Elder Scrolls Online“ tinklapio, tuomet tiek „Imperial Edition“ tiek standartinės pakuotės turėtojai gaus išankstinį 5 dienų priėjimą. Tad jei dar to nepadarėte arba dvejojate, paskubėkite! Laiko liko visai nebedaug. Visą svarbią informaciją apie išankstinį startą bei laiką galima rasti čia.
Oficialus startas įvyks jau kitą savaitę, balandžio 4 dieną. Įsigijusieji žaidimą galės žaisti 30 dienų. Vėliau reikės mokėti standartinį 12,99 eurų mėnesinį mokestį. Pastaruoju metu šis dalykas MMO žaidimuose sutinkamas ypač retai, nes daugelis naujų MMO mieliau renkasi „Free-2-Play“ modelį.
11 Komentarai
sangiz
Bandziau beta ir nieko ypatingo po poros valandų isjungiau nieko neissiskira is kitu mmorpg zaidimu.%)
Gediminas
Aš tai nebandžiau beta, bet pre-order’inau, nes vistiek žinau, kad patiks. Pirkau iš Get Games Go, nes ta 15% nuolaida, kaip visiškai naujam žaidimui, atrodo labai patraukliai. Bet ėmiau standartinę versiją, tai gaila, galioja tik 3 day early access…
Avs
Preordirinau is amazon.com digital , kolkas pigiausiai ten maciau 🙂
Sekmes visiems! Kas rytoj prades PM ! Neskubekit rinktis PVP serverio!
predator14
Bandziau irgi beta, tai nieko gero nepamaciau… tikejausi ,kad sukurs oblivion stiliaus tik kad mmo, o butu geras visai sprendimas buves, kas ten sedi per genijai kad to nepadare
BumtIrkluPerGalva
Nemaisikit TES su ESO
JordanTr
Nezinau daug isgirtas, bet as asmeniskai 30-45 minutes pazaidziau ir uninstall padariau. Cia dar closed beta kai buvo. Kurkas smagesni zaidimai ArcheAge ar net tas pats Lineage II (kuri karts nuo karto isijungiu jau nuo 2004) 🙂
sig
Ir kaip padarei tokią išvadą? Nes kiek teko kalbėti su žmonėmis kurie rimtai žaidė visus TES serijos žaidimus ir bandė ESO, tai praktiškai vien neigiami atsiliepimai buvo. Turint galvoje kad Bethesda su kiekvienu TES žaidimu darė juos vis prastesnius, tai verčia manyti kad ESO greičiausiai ištiks toks pats likimas kaip ir The Old Republic.
sopuku
palosiau vienoj betoj gal visa diena. is pradziu patiko paskui pasidare nuobodu ir per kitas betas ne nesijungiau.. tai pirkt ir dar menesini moket tai man atrodos nesamone.. siais laikais kai yra tiek daug geru nemokamu mmo tai nemanau kad verta moket pinigus ypac kas menesi.
T3rror
cia bus kaip SW:KOTOR. Po puses metu bus nemokama nes zaideju neliks
IMback
O kodėl „mirė“ swtor? Jis kaip ir buvo taip ir yra puikus mmorpg ir kas su juo blogai?. Dauguma dar swtor betoje pranašavo, kad jis bus wow killeris. Tik staiga žaidėjai kažkodėl pradėjo trauktis iš swtor, taip prasidėjo grandininė reakcija. Kiekvienas mmorpg pasmerktas mirti po kiek laiko, nes ponams žaidėjams jis atsibosta… Taip pat ir ESO kūrėjai sakė, kad kuria mmorpg, kuris atitiktų visus TES pasaulius ir kiekvienas žaidėjas galėtų prie mėgstamiausios atmosferos prisitaikyti.
sig
Atsakei į savo klausimą. Jis niekad nebuvo nė iš tolo puikus, ir tai buvo aišku dar prieš jam išeinant. Geriausiu atvėju vidutinis. O vidutinių MMORPG yra krūvos, ir dauguma jų nemokami. O čia dar ir pinigus reikėjo mokėti. Va ir tavo „kažkodėl“. Žmonės, supratę kad moka už tai kas tikrai neverta tų pinigų, pradėjo masiškai palikti žaidimą, kas privertė EA padaryti jį nemokamu. Bet netgi tai neišgelbėjo TORtaniko nuo skendimo, nes matomai žmonės netgi už dyką jo žaisti nenori.
Nuo WoW išleidimo buvo ne vienas toks pranašautas žudikas. Tera, Aion, D&D Online, Age of Conan, Darkfall, ir būrys kitų, turėjusių „užversti“ WoW. Ir kaip matai, kol kas nei vienam iš jų nepasisekė to padaryti. Taigi tas terminas mažai ką reiškia.
Taip, tačiau tokie žaidimai kaip Everquest, Ultima Online, Asheron’s Call, Runescape ar lietuvių itin pamėgtas Lineage 2 laikėsi tvirtai daugybę metų. World of Warcraft, nors ir išleistas prieš beveik 10 metų, vis dar karaliauja, nors irgi pamažu praranda žmones. TOR mirė greičiau nei kuris iš tų žaidimų net pilnai įsibegėjo.
Daug ką jie sakė. Tačiau vienas dalykas yra prižadėti jog žaidimas bus super nuostabus, kitas dalykas yra jį tokį išties padaryti. Su TOR buvo lygiai ta pati situacija. Daug pažadų, o galutinis produktas gavosi išsamiai nuviliantis.