Per atviro kodo „PlayStation 3″ emuliatorių „RPCS3″ pavyko paleisti pirmąjį komercinį žaidimą. Juo tapo nepriklausomos prancūzų studijos darbas „Arkedo Series – 02 SWAP!“, išleistas 2009-tasiais.
Nors rezultatas atrodo prastai, jis žymi naują etapą „RPCS3″ vystymo istorijoje. Iki šiol kūrėjams pavykdavo paleisti tik nesudėtingas namuose parašytas programėles. Galutinis tikslas – pilnavertė visų „PlayStation 3″ žaidimų emuliacija.
Nors dabartinis progresas teikia vilčių, praeis dar nemažai laiko, kol asmeniniuose kompiuteriuose išvysime „Uncharted“, „Grand Turismo“ ar „Killzone“. Prie projekto dirba programuotojai savanoriai, todėl sunku prognozuoti, kaip bus įgyvendinami užsibrėžti tikslai ir ar jie bus išvis kada nors įgyvendinti.
Daugeliui įdomu, kokios galios kompiuterio reikės tokiam „PlayStation 3″ emuliatoriui. „RPCS3″ autoriai kol kas negali pateikti tikslaus atsakymo.
„Techniniai „RPCS3″ reikalavimai vis dar nėra iki galo žinomi ir dabartinėje kūrimo stadijoje gali smarkiai keistis. Absoliučiai mininamalūs reikalavimai šiai programai būtų modernus procesorius, palaikantis SSE, ir „OpenGL 3.3″ vaizdo plokštė“, – rašoma „RPCS3″ kūrėjų puslapyje.
25 Komentarai
badpill
ps3 nauja pirkau is tesco pries menesi 99 svarai
r00lz
Pagal tave tada senai turėjo Xbox original (pirmojo xbox) emuliatorius sukurtas ir pilnai veikiantis, kadangi xbox turėjo taip pat x86 Intel Celeron/Pentium III, tačiau jis buvo modifikuotas kaip ir šiuo metu PS4/XOne su AMD procesoriu, tas pats galioja ir gpu. Viešai neuždokumentuotas procesorių instrukcijas atkurti tikrai sudėtingas darbas.
ViolentAndFunky
Ne visiems grafika yra butinybe, kaip jus, atsiprasant, debilai nesuprantat? Losk tu tuos naujausius zaidimus su savo 3000lt PC, bet tokiu ekskliuzyvu kokiu turi PS3 TIKRAI nepazaisi
Paskutinis sakinys tai isvis nuzude.Agirdi Seni, mynk tu gal atgal i prieklaudos namus, nes su savo alzhaimerio skiedalais tik ten kazkieno demesi atkreipsi. Pirma atsiras PS4 emu, o paskui PS3 😀 😀 😀 Juokdarys
sig
PS4 architektūra yra paprastesnė ir lengviau suprantama bei atkuriama nei Cell procesorius, kuris buvo naudotas PS3 (dėl to multiplatforminiai žaidimai and PS3 visada kiek prasčiau eidavo nei ant X360, kurio architektūra yra artimesnė PC). Tas faktas jog PS4 naudoja lengvai suprantamą ir naudojamą procesorių buvo paskelbtas kaip vienas pagrindinių sistemos privalumų, nes reiškia kad kūrėjai galės lengviau pritaikyti žaidimus platformai ir t.t. Taipogi, tai reiškia kad teoriškai sukurti PS4 emuliatorių turėtų būti lengviau nei PS3. Aišku, kitas klausimas yra kiek žmonių tuo užsiims ir kiek darbo į tai įdės ir taip toliau, tačiau turint galvoje jog nuo PS3 išėjimo praėjo jau 7 metai ir iki šiol toli gražu nėra realiai veikiančio emuliatoriaus, manau ganėtinai realu jog normalios PS4 emuliacijos sulauksime per trumpesnį laiką, ir galimai net greičiau nei PS3.
Seniz
Pirma – be įžeidinėjimų prašyčiau.
Antra – mano atsakymas į „LiaM-“ komentarą buvo labiau sarkastiškas, nei rimtas. Jis „pasigyrė“, tai ir aš „pasigyriau“. Jei nesupratai – tai jau tavo bėdos… 😐
Trečia – „sig`o“ komentaras puikiai paaiškina mano komentaro antrąją dalį. 🙂
to „r00lz“ – pilnai sutinku, kad procesorių instrukcijų atkūrimas – sudėtingas darbas.