Dauguma žmonių manė, kad išleisti „StarCraft II: Legacy of the Void“ tą pačią dieną, kaip ir „Fallout 4“, yra labai blogas sprendimas. Bet pasirodo, kompanijai „Blizzard“ nėra ko bijoti. Skelbiama, kad per 48 pardavimų valandas parduota daugiau nei 1 mln. žaidimo kopijų.

Šia žinia kompanija pasidalino socialiniame tinkle „Twitter“. Tokie pardavimai iš esmės rodo du dalykus – kad strateginių žaidimų žanras nėra miręs, ir kad vien tik išskirtinai asmeniniams kompiuteriams skirtas projektas gali laisvai konkuruoti su multiplatforminiais žaidimais.

Šį mėnesį jau spėjo pasirodyti didžiausi metų žaidimai „Call of Duty: Black Ops 3“ bei „Fallout 4“, tačiau jie, kaip matome, „StarCraft II: Legacy of the Void“ pardavimų neįtakojo.

O be to, juk greitu metu išeina dar ir „Star Wars: Battlefront“ ir „Assassin’s Creed: Syndicate“, skirtas „PC“. Ech, tiek daug žaidimų, o tiek mažai laiko…