Naujausias pranešimas iš „PC Gaming Alliance“ atskleidė, jog asmeninių kompiuterių žaidimų rinkos pajamos praėjusiais metais siekė 11 milijardų JAV dolerių ir buvo didžiausios tarp visų platformų.

Šiame pranešime taip pat pažymima, jog gerokai augo skaitmeninio žaidimų pristatymo populiarumas, kurį daugiausia lėmė „Steam“ sėkmė bei pagausėjęs nemokamų internetinių žaidimų skaičius, kurie puikiai išnaudoja mikro pervedimus.

Tačiau bene didžiausia dalį pajamų šioje rinkoje uždirbo „MMO“ žaidimai, o būtent „World of Warcraft“, kurio pajamos siekė 1 milijardą JAV dolerių. Prie didesnių žaidimų taip pat priskirti keli Azijos „MMO“ projektai, uždirbe virš 100 mln. JAV dolerių.

„Didžiausią šios rinkos pajamų dalį uždirba ne parduotuvės“, – kalbėjo Randy Stude, „PCGA“ prezidentė. „PC žaidimai labai sėkmingai įvedė abonentinį mokestį ir žaidimų distribucijos internete modelį, kurio milžiniška sėkmė nerodo jokių ženklų apie mažėjimą“.