[mc4wp_form id="398"]
PC Klubo mini recenzijų 3 etapas.
Sveiki, sory kad taip užsivėlavau su šiuo trečiu etapu, buvo visokie važinėjimai ir pan. Kadangi naują PC Klubo numerį jau netrukus baigsime, paskutinį etapą pratesiam iki rugpjučio vidurio. Kas dar spėsite parašyti per kelias dienas, galbūt įmesime dar į rugpjūčio numerį.
57 Komentarai
Blood_Money
Yra 64psl.;)
Auri2L
Mano apie Bf2, tavo dvi – anhunt ir worms, ir min2go apie commandos
---Xan---
Jega. Nerealu.
---Xan---
Hitman: Codename 47
2000-aisiais metais Eidos pristatė pirmąjį Hitman serijos žaidimą – „Hitman: Codename 47“. Manau, šiam projektui sėkmę lėmė pati idėja, leisti žaidėjui pabūti samdomo žudiko vaidmenyje ir tyliai eliminuoti taikinius, naudojant ne tik ginklus, o ir, pavyzdžiui, užnuodijant maistą, „iškepinant“ pirtyje ir t.t. Taip pat patrauklios buvo galimybės tyliai nužudyti priešą iš nugaros bei persirengti kitais drabužiais. Deje idėja nebuvo iki galo išvystyta, nes daugumą misijų buvo galima įvykdyti tik ištratinant visus aplinkui. Grafika – aukščiau vidutinės, muzika – nuostabi, siužetas – tikrai įdomus, kaip ir visų kitų „Hitman“ serijos žaidimų. Nors tai ir nebuvo tobulas žaidimas, jis padėjo tvirtus pamatus tolimesnėms dalims.
---Xan---
Hitman II: Silent Assasin
Pavadinimas parodo pagrindinius pakeitimus, lyginant su pirma dalimi – nuo šiol visas misijas galima įvykdyti taip, kad taikinys gulės negyvas, ir niekas nežinos, kad tu ten buvai. Tam tikslui buvo pakeista ir reitingavimo sistema – dabar už civilių nužudymus, šūvius ar „alertus“ kentės ne jūsų piniginė, o reitingas. Grafika pakilo iki neįtikėtino lygmens – kiekvienas daiktas turės savo detalų šešėlį, o vaizdo intarpai paliks jus priblokštus. Jesper Kyd muzika ne tik netrukdys, bet ir privers suklusti, laukiant priešo. Kita stiprioji žaidimo grandis – siužetas, pasakos apie smogiką, plaunantį savo nuodėmes Sicilijoje, kai pagrobiamas jo draugas Tėvas Vittorio, o Hitman’ui tenka vėl prisiminti praeitį ir už informaciją apie pagrobėjus atlikti kelis darbelius. Pabaigai norėčiau pridurti, jog, mano nuomone, kaip tik nuo antrosios dalies ir prasidėjo tikroji „Hitman“ serija.
---Xan---
Hitman: Contracts
2004-taisiais buvo išleistas trečiasis serijos žaidimas, suteikiantis dar daugiau kelių atlikti užduotį. Taip pat kūrėjai sumanė ištaisyti klaidas, padarytas pirmojoje dalyje, ir atgaivinti kai kurias senas misijas, papuošiant jas šiuolaikine grafika bei paruošiant naujų būdų įvykdyti užduotį. Grafika dar labiau pagerėjo, o muzika išliko tokia pat nuostabi, kaip pirmose dvejose dalyse. Siužetas pasakos apie per vieną iš savo užduošių sužeistą Hitma’ą, o po to bus grįžtama į praeitį ir aiškinamasi, nuo ko viskas prasidėjo. Daugelį žaidėjų gali nuvilti žaidimo trukmė – paruošta vos 12 misijų, kurias pereisite per maždaug 10 valandų. Viską susumavus, „Hitman: Contracts“ visvien lieka vienu geriausių žaidimų ir, reikia tikėtis, ši serija sulauks dar ne vienos dalies.
Auri2L
gal jau užteks tau rašyt? 😀 😀 😀 ar labai vairą nori laimėt ir žurnale įsiamžint? :-]
Boozzo
Iš ko jau ko, bet iš SB tai to tikrai nesitikėjau…
solid_snake
Gaila, kad nepatekau. Ką gi, teks bandyti dar kartą 😀
---Xan---
Tiesa pasakius isiamzinti.:)
SB
Star Wars: Battlefront:
Star Wars: Battlefront – Garsiosios „Star Wars“ žaidimų serijos leidėjų „Lucasarts“ kompanijos darbas. SW: Battlefront buvo jau iš pradžių kuriamas žaisti „Multiplayer“ rėžime, bet „Lucasart“ neužmiršo ir vartotojų neturinčių interneto ryšio tai pat pristatydama ir „Singleplayer“ rėžimą su misijomis iš pačių „Star Wars“ filmų!
Kaip ir visuose „Star Wars“ žaidimuose skamba neįtikinama muzika, o jau kultine tapusi „Star Wars“ aplinka įtraukia taip, kad atrodo pats dalyvauji mūšiuose. Visai nebloga grafiką kuri viską ištraukia iš senstelėjusio „Unreal“ grafikos variklio, kovos „Multiplayer“ rėžime su daugiau nei 25 žaidėjais duoda tokias teigiamas emocijas, kad žmogus žaidžiantis šį žaidimą taip yra prikaustomas prie teigimų žaidimo elementų, kad net nepastebi žaidimo klaidų kurios neleidžia šio žaidimo vadinti šedevru. Bendrame fone šį žaidimą turi turėti kiekvienas „Star Wars“ filmų fanas ir bent kiek save gerbiantis „Online“ FPS žaidimų gerbėjas.
SB
Nieko aš nekopijavau tiesiog tie sakiniai buvo užstrigę ir parašiau.
P.S – Ačiū visiems kurie balsavo už DooM 3 recenzija.
SB
Grand Theft Auto: San Andreas –
Juodaodis vyrukas, ginklas ir gatvė. Šie trys žodžiai puikiausiai apibūdina GTA: SA žaidimo kasdienybe. Vėlgi žaidimas suteikentis laisve bei galimybe tapti gangsteriu. Ir ne tuo gangsteriu kuris sėdi savame limuzine, bet tuo kuris savo prakaitu kovoja dėl garbės. Štai aplink ką sukasi žaidimas – pagarba. Tai dalykas kuris leidžia pasauliui suktis.
CJ „pakišo“ korumpuoti „farai“ kūrių begalės. Matydamas Carlas, kad jo šeimai nesiseka, o ir pačiam gyvenimas nekoks nepraranda ryžto bei kyla į kovą dėl garbės. Siužeto vingiai, laisvė, merginos bei „gatvinių“ kovos – štai ko reikia hitui ir nieko daugiau. Pasinerkime į žaidimą ir neuždavinėkime daugiau klausimų. Carlo Johnsono likimas mūsų rankose!
solid_snake
Ar tik neperdaug sakinių, žmogau?
---Xan---
Pastebejau, kad cia sakiniai neturi jokios itakos – ankstesniam numery dvi recenzijos turejo po 7, o viena net 10. Taigi kyla klausimas, kam gi isvis rasyti, kad recenzijos turi buti ne daugiau kaip sesi sakiniai.
solid_snake
Geras pastebėjimas 😀 Aš irgi atsimenu, kad kažkokios recenzijos žurnale turėjo daugiau sakinių nei galima. Gal su tais, kurie viršija limitą reiktų grieščiau, pvz. nespausdinti jų recenzijų? Nors čia jau redakcijai spręsti 🙂
solid_snake
SB
O aš pastebėjau tik vieną – kad čia žmonės susirenka pateik savų recenzijų, o nepliurpt nesamonių kaip jūs. Apmastyti ir svarstyti kas blogai arba negerai galite ir per PM’ą, o čia kaip minėjau naujieną skirta recezijoms pateikti.