[mc4wp_form id="398"]
PC Klubo mini recenzijų 3 etapas.
Sveiki, sory kad taip užsivėlavau su šiuo trečiu etapu, buvo visokie važinėjimai ir pan. Kadangi naują PC Klubo numerį jau netrukus baigsime, paskutinį etapą pratesiam iki rugpjučio vidurio. Kas dar spėsite parašyti per kelias dienas, galbūt įmesime dar į rugpjūčio numerį.
57 Komentarai
_dj momo_
kaip tapti klubo nariu kokio nors
Auri2L
Battlefield 2
Tikriausiai dar iškyla prisiminimai iš kruvinų susirėmimų prie Berlyno arba atkaklių Wake Island‘o gynybos misijų, tačiau metam juos šalin, nes kai jau 3-i metai rūdija mūsų ginklai, mes staiga vėl pakviečiami į kovą vardan savo tėvynės ir, žinoma, naftos. Šįkart mes gauname teisę stoti į mūšį už Ameriką [USMC], Kinijos koaliciją [PLA] ir Artimųjų Rytų koaliciją [MEC] ir kautis net 12-oje naujų teritorijų, kurių didžiai skirsis nuo mūsų, karių, kiekio. Prie viso to, mes gauname ne ką mažesnį arsenalą, kuriame jau laukia daugiau nei 25 ginklai ir įvairios žemės ir oro transporto priemonės. Taigi, skambant nuostabiajai Battlefield frančizės muzikai su ryškiais rytietiškais motyvais, išeiname į mūšio lauką, kuriame nebegalėsime elgtis kas kaip norim; turėsime burtis į būrius ir klausyti mūsų mielojo Vado nurodymų, tačiau pastarasis mums irgi atsidėkos už įvykdytus darbus: kartas nuo karto „išrūkys“ priešus iš mūsų atakuojamo posto, parodys, kur slepiasi priešai, o kai reikės ir amunicijos suteiks. Taip pat, kad ir į ką besiburtume, mes nebusime visiškai lygūs: kiekvienas turėsime skirtingą rangą, skirtingus apdovanojimus (medalius, ženklelius, antsiuvus) ir gal būt naudosimės asmeniškai iškovotais ginklais.
Tad pasiruoškite pakankamai galingas „mašinas“, kurios sugebės ištverti naujų aplinkų neapsakomą grožį ir išties daug sprogimų, ir PIRMYN į antrąjį mūšio lauką, kariai!
——–
P.S. [šitai ne prie recenzijos :)] sry, kad kartoju recenziją kaip antrame etape, bet tada per vėlai ją buvau parašęs… (v) be to dabar dar šiek tiek pakeičiau kai ką, todėl ne viskas tas pats…
Blood_Money
Hitman:Blood Money
Šis žaidimas pasižymi tuo,kad misijas vykdai ne kūrėjų paskirtu keliu,o taip kaip norite.HBM susideda iš daugybės veiksmo,puikios istorijos ir gero „geimplėjaus“.Įgarsinimas nuostabus,aplinkos taip pat viskas nepriekaištinga.Treniruoti savo taiklumą šiame žaidime galime išbandyti ant gyvų žmonių.Gyvų žmonių?Taip,tie žmonės yra visokie smulkūs vagišiai,narkomanai,bet pasitaiko ir tikrų „monstrų“-mafijos vadovų,agentų,kontrabandininkų ir dar įvairių.Visi yra truputį nusipelnę „pamiegoti“,turbūt aišku,kad juos „užmigdyti“ juos turėsite Jūs,Bet jei nužudysite niekuo nekaltą žmogų gausite piniginę baudą.
Apie savo darbelius galėsite skaityti laikraščiuoseir jei perskaitysite,kad esate „nežinomasis žudikas“,galite nusiraminti,nes niekas apie jus nieko nežino,bet jei jau prieisite prie „teroristo“ ar „aiškaus nusikaltėlio“,tai turite truputį apsiraminti ir dirbti tyliau.
Dabar apie ginklus.Ginklų tiek nėra,kad tarp jų pasimestumėte,bet pakankamai(Silverballer,MP5,M16,SVD ir t.t.),Desert Eagle ir Python geriau daug nesinaudoti nes jie labai garsiai šaudo.Dar vienas geras dalykas tas,kad prieš misijas galima susirinkti kokį ginklą norite turėti,bet pridedant vieno pranašumą,reiks atsisakyti kito.
Labai padeda „tutorial’ai“ prieš misijas.Tai yra užuominos,kurias vėliau prisiminus per misiją labai padeda.Todėl juos būtinai perskaitykite.
Auri2L
PAs tave daugiau nei 6 sakinai.J ei teisingai suskaičiavau, tai 26 net 😀
---Xan---
Džiaukis, mums nuo to tik geriau – mažėja konkurencija.
---Xan---
Manhunt
Kaip jau ne kartą įsitikinome, „Rockstar“ žaidimais nesišvaisto, o kai jau sukuria, tai tik labai gerą kūrinį.
Labiausiai mane šiame žaidime žavi vienas originalus akcentas – vaizdą visuomet matysime nusėtą juodų mirgančių taškiukų, kas realybėje pastebima, kai žiūrime prietemoj. Čia tai tikras „stealth“ – galėsime slėptis šešėliuose, vilioti blogiukus, mėtydami plytas, butelius, kitų blogiukų galvas, spardydami šiukšliadėžes ar daužydami sieną, po to atlikti egzekuciją stiklo šuke, plastikiniu maišeliu, peiliu, beisbolo lazda ar kitu namų apyvokos daiktu. Atėjęs patikrinti keisto garso kilmės ir nieko neradęs, blogiukas ištars kokią nors juokingą frazę (pvz. „nothing, but rat shit“). Netrūksta ir susišaudymo scenų, kurių metu galėsime slėptis už praktiškai visko: sienų, nuvirtusių stalų, šiukšlių dėžių, automobilių ir t.t.
„Manhunt“ – tai toks žaidimas, kurį perėjus anksčiau ar vėliau norėsite tai padaryti dar kartą, juolab, kad kūrėjai paliko įvairių „bonus“ lygių, piešinėlių, kodų, atrakinamų, vykdant „5-star challange“.
---Xan---
Wroms Forts: Under Siege
Tai jau septintoji sliekiukų serijos dalis ir po tokio projekto, kaip „Worms 3D“, ji šiek tiek nuvilia.
Pakeitimų padaryta išties daug, netgi daugiau, negu buvo padaryta, perkeliant „Worms“ į 3D erdvę. Nebegalėsime griauti lygio, nebematysime daugybės mūsų pamėgtų ginklų, o ir likusius galėsime naudoti tik iš tvirtovių, prasmės nebetenka pačių sliekų naikinimas, nes beveik visi ginklai orientuoti tvirtovių griovimui. Jei jau užsiminiau apie tvirtoves, tai kiekvieno ėjimo pradžioje galėsime statyti vieną iš keturių rūšių pastatą griovimui, ligoninę, laboratoriją ar ginklų fabriką (menkas pasirinkimas, tiesa?). Vykdydami kampaniją arba „deathmatch“ išbandymus, atrakinsime daugelio žaidėjų režimui skirtus „bonus‘us“, tokius, kaip naujos kepurės, antkapiai, vėliavos, balsai, ginklai ar mūšio laukai.
Apibendrinimui galiu pasakyti – nors pavadinimas ir pasikeitė, „geimplėjuje“ matau aiškų regresą.
---Xan---
Painkiller
Žiūrėdamas dar tik išeisiančių kompiuterinių žaidimų pristatymus, matau tai, ką „Dream Catcher Games“ mums pademonstravo dar 2004-taisiais metais.
„Painkiller“ – „Serious Sam“ tipo FPS, kurioje reikia iššaudyti visus blogiukus, kad atsivertų durys į kitą areną, kurioje vėl reikia iššaudyti visus… Viskas nėra taip paprasta ir nuobodu, kaip gali pasirodyti – žaidimas turi ir siužetą, ir nuostabius vaizdo intarpus, žaidimą sudaro virš 20 lygių, kurių kiekvienas prasideda vis kitokioje aplinkoje, garsas ir grafika – aukščiausios kokybės. Kvapą užgniaužia, žiūrint į kranus su nusilupinėjusiais dažais, surūdijusius laivus, kreivus medinius namelius, fizika taip pat žavi, tik gal viskas šiek tiek per daug skraido. Žaidimui paįvairinti kūrėjai įdėjo nemažai „priedų“: dvi skirtingos pabaigos, virtimas demonu, renkant nugalėtų priešų sielas, „5-star challange“, taro kortos, suteikiančios visokeriopos pagalbos žaidimo metu, ir dar daug kitų.
Nors šis žaidimas ir kimšte prikimštas „bug‘ų“, jį žaisti visvien labai malonu, jei tik turite pakankamai galingą „mašiną“.
---Xan---
Del pastarojo, atsiprasau, kad kartojuosi, bet paseksiu Auri2L pavyzdziu, nes taip pat manau, kad i ana tura negalejau speti.
Min2gas
Commandos: Behind emeny lines
Commandos, tai 1998 metais pasirodęs žaidimas,kuris sukėlė tikrą revoliuciją tactic žanre.
Žaidimo veiksmas vyksta 1940-1945 laikotarpyje. Jūs valdote šešius herojus , kurie turi savo privalumų ir trūkumų. Žadime jūs vykdote įvairias diversijas , pavyzdžiui: susprogdinti tiltą, pašalinti vokiečių generolą ir t.t.
Priešų DI labai “ kietas“, jie sugeba sekti pėdsakais , mato labai toli ir jei jūs pamoto nieko nedarant , priešai jūsų kareivį nesušaudys , o suims ir uždarys į kalejimą. Pabaigai galiu pasakyti , kad šis žaidimas yra labai sunkus, DI „kietas“ , o nuorodų mažai, todėl patariu visada turėti patarėją už peties.
iNfiniTe
Total Overdose
GTA stiliaus žaidimas, pagardintas aštriais meksikietiškais prieskoniais, bei galybe „matrix style“ triukų – taip būtų galima apibūdinti populiarųjį „EIDOS“ kurinį „Total Overdose“. Tik prasidėjęs, žaidimas iškart įtraukia į veiksmo sukurį, be jau minėtų triukų siūlydamas linksmą siužetą, krūvas ginklų, bei specialias LoCo atakas, pavyzdžiui gitarų deklus – automatus, pasiskolintus iš filmo „Desperados“. Nors „Total Overdose“ siūlo tik šiek tiek geresnę, nei vidutinė grafiką, tą pilnai atsveria jos spalvingumas – galima pakeliauti tiek po karščiu dvelkiantį pasienio miestelį, tiek po kaktusais apaugusią dykumą, tiek po kanapių plantaciją :). Be to, kaip ir pridera, žaidime pilna meksikietiško stiliaus misijų, ( pavyzdžiui susprogdinti „buritų“ kioskelį) ar šmaikščiu LoCo posakių. Taigi, visiems action, bei gero „dūmo“ mėgėjams, šis žaidimas – privalomas! 🙂
super DOG
STREET RACING SYNDICATE
„Street racig syndicate“ (toliau SRS) yra tikrai neblogas žaidimas, nors jis ir negali lygintis su NFS ar „midnight club“ serijomis. Tačiau šį žaidimą tikrai būtų verta pažaisti, o žaisite jūs už kažkokį lenktynininką (apie jį nieko nežinau), kuris lenktyniaudamas ir laimėdamas pogrindines lenktynes turi ištraukti savo draugą iš kalėjimo. Tačiau prieš ištraukiant jį iš „cypės“ pirksite ir „tiuninsite“ automobilius (šioje vietoje pasirinkimas yra labai didelis), taip pat užsidirbsite pagarbą, ir (labai įdomi naujovė) kabinsite merginas. Jų nukabinimui reikės įveikti jų paskirtą iššūkį, o nukabintos jos su jumis (namie galime pasirinkti su kuria) važiuoja į lenktynes (jei laimite, jos jums pašoka :D, nors ir neįspūdingai :|)). Bet ypač nuvylė du dalykai, tai neypatingas fizikos variklis, kuris nesuteikia didelio greičio pojūčio, ir žala, kuri yra tik išorinė, mašinos valdymui ar galingumui žala nekenkia.
Weideris Gryzo
DIABLO II
1996 metais pasirodęs Blizzard kūrinys Diablo,tiesiog šokiravo tai buvo rpg,kurį dabar žaidžiame pradžia…Ir štai 2000 metai,į pasaulį išeina Diablo 2,taj buvo sensacija,žaidimas kurį ir dabar su malonumu žaidžia milijonai gerbeju…Tiesiog puiki grafika kuri netgi dabar HL2 ir DOOM laikais atrodo neblogai..Šimtai ginklų..Besikeiciantys žemelapiai ir dar daug kitko..Ilgas geimplėjus net 4miestaj(2000 tada buvo per akis)ir puikūs video intarpai tik rodo Blizzard profesionaluma…O pabaiga..Ji palieka tie klaustuku kad net po D2:LOD niekas neasku..Klausimas kurejams kada DIABLO 3??
SB
Half Life 2 – Žaidimas kuris sužavėjo visus. Po pirmosios šio žaidimo dalies antrosios dalies teko laukti net 6 metus. Žaidimo išleidimas buvo vis atidedamas, viduje daugelis žaidėjų pradėjo justi norą kuo greičiau gauti šį žaidimą. Kai ir vėl kiekvieną kartą žaidimas buvo atidėtas tai pat stiprėdavo noras jį pažaisti. Tačiau jei tokie atidėliojimai užsitęsia per ilgai (1-2,5 metų), troškimą žaisti nuslopina kitas didelis troškimas… gavus į rankas žaidimą suniekinti ir taip atsiteisti už šio žaidimo laukimą. Deja, bet to padaryti su Half Life 2 neišeis. Nuostabus siužetas, neregėtos aplinkos, originalūs veikėjai, geras garsas ir puiki grafika su realistišku fizikos varikliu taip prikausto žaidėja prie teigiamų žaidimo elementų, kad net jis nepastebi klaidų ir jam atrodo – ką žaidžiu tas yra gerai. HL2 tiesiog suteikia geras emocijas kurios neišsakomais žodžiais…
Atsiprašau už panašumą su NPC recenzija.
Active
SB, nemaniau kad tavo toks žemas lygis 🙂
Citatos iš NPC parašyto straipsnio PC Klube Nr.12
„Kai lauki žaidimo, o jo išleidimas atidedamas, viduje imi justi kažkokį nežemišką troškimą kuo greičiau jį gauti. Kai apie nuolat atidėliojamą žaidimą skalambyja kūrėjai, spauda ir internetas, troškimas jį pažaisti atitinkamai stiprėja. Tačiau jei tokie atidėliojimai užsitęsia per ilgai (metams dviems), troškimą žaisti nuslopina kitas troškimas… Gavus į rankas, sumalti jį į miltus ir taip atsiteisti už kančias, patirtas jo belaukiant. Kad ir kaip to norėčiau, su Half-Life 2 to padaryti nepavyks“
„HL2 taip ir veikia – jis kuria geras emocijas, jis žavi ir pribloškia savo didingumu. Vargšas žaidėjas taip prikaustomas prie teigiamų žaidimo elementų, kad jis nė nepastebi klaidų, o net ir pastebėjęs jas, kaltę greičiau suvers savo AK nei žaidimo kūrėjams.“
Blood_Money
:-]:DČia geras.SB pagavo.;):D
Splitter
ROME:TOTAL WAR
Visada norėjai pajust ka reiškia vadovaut 3.000 karių ? Tai tu gali padaryti 2004 išleistame žaidime Rome:Total War kuriame tu turi užsikariauti ir parodyti pasauliui kokia galinga yra Romos imperija. Žaidimas linksta TBS, bet kovos metu kamera persijungia i realųjį laiką ir žaidimas tampa tikriausiu RTS. Grafika tikrai gera kaip tuomet, pasaulis atvaizduotas gana detaliai: pievos, sniegas, dykumos, kalnai, upės, jūros, fermos, miestų vidus, pastatai, statulos ir kareiviai viskas atrodo labai tikroviška ir tikrai gerai padaryta. Muzika ir garsas irgi labai geri,tikrai gerai sukurti,efektai tiesiog nuostabūs – iš toli galima girdėti atbėgančius karius ir žirgų kanopų bildejimą, strėlių švilpimas, generolo kalba prieš mušį, karių bėgančių iš mūšio lauko riksmai ir visa kita atlikta beveik nepriekaištingai – tvyro romėniška dvasia kuri labai nuramina nors muzika nėra labai įvairi ( viso kelios melodijos ), bet jos tikrai nenusibosta. Pabaigai visiems RTS/TBS fanams turėti tiesiog privaloma, na kitiems irgi nepakenks gal net privers pamilti RTS žanrą .
Weideris Gryzo
o ce yra kokiu prizu?:P
piratas16
Pirates of the Caribbean
Sis RPG zaidimas isleistas Bethesda Softwork 2003 liepos 1d., jis yra apie piratu, plaukiojima laivais ir prekiba..Jus esate virukas ir turite meka laiveli, pati prasciausia karda ir sautuva.Veiksmas viksta karibu juroje ir jus galite veikti daug ka, norit vigdikite misijas jai to nenorit galit tirineti salas, pzemus, galite tapti piratu ir puldineti laivus po to jaus parduoti.Garfika irgi gera juk zaidimas jau gan senas, butin paziurekit kaip leiziasi saule.Sis zaidima tikrai tureti visi RPG fanai ir tie kuriems kuriems patinka zaidimai apie piratus ir plaukiojima laivais.
iNfiniTe
piratas, tu gal mokyklos nelankai? vasara..daug laiko.. pasimokyk..