Šiandien pasirodė pirmasis Lietuvoje e-žurnalas apie žaidimus „GameON“. Tai ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse analogų neturintis leidinys.

130 puslapių e-žurnalas apie video žaidimus, jų pramonę ir kultūra, sieks pritraukti kiekvieną žaidėją, kadangi visi turėtų atrasti sau įdomių temų. Kadangi „GameON“ yra lietuviškas, bus skiriama dėmesio ir Lietuvos aktualijoms. Naująjį e-žurnalą galite skaityti nemokamai interneto tarnyboje „ISSU“ arba tiesiog čia.

„Porą metų padirbėję su tinklaraščiu supratome, kad toks formatas ne visiškai atitinka mūsų lūkesčius ir misiją, kurią užsibrėžėme vykdyti. Tinklaraščiai rašomi ir skaitomi spontaniškai, tad turinys „pasimeta“ tarp skirtingų įrašų, ir kartais mums būdavo tiesiog sunku ištransliuoti vieną ar kitą mintį. Susidarė įspūdis, kad dėl turinio ir temų kaitos, prarandame kontekstą. Tapome dar vienu žaidimų apžvalgų portalu, nors iš tiesų siekiame propaguoti domėjimąsi žaidimų kultūra.
Galbūt tai skamba paradoksaliai, bet e–žurnalo formatas leis mums būti lankstesniems, o kruopščiai atrinktas ir sugrupuotas turinys bus patogus skaityti. Visi mėnesio tekstai vienoje vietoje papildys vienas kitą, tad kiekvienas rašinys turės tam tikrą kontekstą“, — apie savo sprendimą aukoti dalį tinklaraščiams skirto laiko pasakoja vienas žurnalo kūrėjų Artūras Rumiancevas.


Naujasis e-žurnalas „GameON“ laisvai gali „duoti į kaulus“ ir kitiems, net ir popieriniams, žurnalams, kadangi tai bene daugiausiai puslapių turintis leidinys Lietuvos istorijoje. Sau įdomių temų ras kiekvienas. Rasite interviu su žaidimų kūrėjais iš Lietuvos ir užsienio, žaidimų apžvalgas, finansines įžvalgas, pačių autorių rekomendacijas, patarimus ir komentarus, net gi šviežias elektroninio sporto naujienas. Pirmajame numeryje iškart rasime žvaigždę – garsią video žaidimų kritikę ir video žaidimų kultūrą analizuojančių publikacijų autorę Leigh Aleksander.

„GameON“ kūrėjai taip pat nenori užkimšti žurnalo beverčiais dalykais ir vadovausis taisykle – „Svarbiau kokybė, ne kiekybė“.

„Žurnalo puslapių kiekis nebus pastovus, jų darysime lygiai tiek, kiek reikia, kad būtume visiškai patenkinti savo darbu ir tekstų kokybe. Jokio pilstymo iš tuščio į kiaurą, siekiant užkamšyti skyles“,- teigia e-žurnalo redaktorius Gediminas Tarasevičius. „Tiesa, dizainą mes kuriame taip, kad nutarę atspausdinti leidinį, galėtume tai daryti kad ir rytoj, tačiau kol kas tokių planų nėra“.

„Žurnalas bus platinamas nemokamai, remiantis „mokėkite kiek norite“ principu. „Jei perskaitę žurnalą nutarsite jį paremti, galėsite taip ir padaryti. Tačiau kol kas „GameON“ yra leidžiamas ir išlaikomas tik gryno troškimo dalintis žaismo džiaugsmu“, – su šypsena teigia žurnalo bendraautorius Mantas Svidras.

„GameON“ kūrėjai teigia, jog žurnalas bus platinamas ir P2P tinkluose, kurie, anot kūrėjų, yra svarbūs ir reikalingi, o tuo pačiu, bus galima ir atlikti šiokį tokį tyrimą, siekiant atskleisti kultūrą ir tendencijas juose.

Visi e-žurnalo bendraautoriai griežtai pasisako prieš piratavimą, tačiau ir nepritaria Lietuvoje dirbančių autorinių teisių gynėjų veiksmams šiuo metu.

„GameON“ planuojama leisti kartą kas mėnesį.