Šį savaitgali dalyvaudamas viename uždarame renginyje turėjau puikią progą pamatyti darbinę NBA Live 08 versiją. Ten pat išmėginau ir Medal of Honor: Airborne. Abu žaidimus kartu su Kuku žaidėme ant X360 Elite :). Po maždaug pusvalandį trukusios sesijos (iš kurių MoH skyrėm tik 5-10 minučių :() galvoje sukosi tik viena mintis. EA grįžta.

NBA Live 2008. Pradėkime nuo to, kad mums bežaidžiant aplinkui kavą gurkšnoję žmonės manė, kad mažas mūsų būrelis atsinešė TV ir stebi NBA varžybas. Tik tuomet kai užkaitus atmosferai mes ėmėme šūkauti ir mojuoti kai kas atkreipė dėmesį į pultelius mūsų rankose ir murmėdami „Čia ką? Žaidimas!?“ dėjosi akinius, bei steibelėjosi į monitorius.

O džiaugtis ir šūkauti buvo ko. Tiesą sakant grafiškai žaidimas patobulėjo labai nežymiai. Jis tapo labiau „matinis“ nei NBA Live 07 versija. T.y. žaidimo kūrėjai vaizdą pritraukė arčiau tikrovės atsisakydami dirbtinio blizgesio kurio mano nuomone 2007-ųjų metų versijoje buvo kiek per daug. Aplinkos dabar išties labiau primeną tikrą krepšinio transliaciją, nežiūrint net į tai, kad kaip minėjau mes žaidėme darbinę versiją kurioje akivaizdžiai matėsi nebaigtos žaidimo detalės. Tačiau giliausią įspūdi mums paliko ne vaizdas o pati žaidimo kokybė. Sakyčiau visiškai naujas „gameplay“ jausmas, bent jau lyginant su 2007-ųjų metų versija. Žaidėjai tapo sunkesni ir tikresni, tą prasme, kad 2008-ais jau nebematysime įspūdingų dėjimų iš viršaus per 4 gynėjų galvas. O Parkeris iš „Spurs“ tikrai neįmes 10 tritaškių iš 10 metimų kaip jis tatai darė pernai. Žaidimas net ant lengviausių nustatymų tapo kur kas realistiškesnis, o krepšininkai po krepšiu gan įspūdingai stumdo vienas kitą ir tikrai efektyviai ginasi. Aišku tai tėra pirmas įspūdis, tačiau jis išties buvo geras. Vėliau parsisiunčiau X360 NBA Live 2008 demo į namuose esančią konsolę ir tegaliu pasakyti tiek… Laukiu nesulaukiu „relyzo“ :).

Tuo tarpu MOH: Airborne spėjau pamaigyti vos kelias minutes. Tačiau ir jų pakako, kad užsikabinčiau :). Po mano galva visiškai nevykusio MOH: Vanguard, Airborne bus puiki reabilitacija visiems MOH fanams. Labiausiai į akį krito keletas dalykų. Žaidimui grąžintas autentiškas garsas, tad jau vien dėl to šaudyti smagu. Idėja, kad kiekvieną misiją pradedi ten kur sugebėjai nuvairuoti parašiutą veža. Žaisdamas miriau dėl labai juokingos priežasties. Mečiau į priešus kelias sekundes saujoj palaikytą granatą ir kaip tik tuo metu į ataką pajudėjo ginklo broliai. Granata pataikiau vienam jų į šalmą ir ji parlėkė atgal, tiesiai man po kojom… Senai taip nesijuokiau.

Skate. Pats neišbandžiau, tačiau stebėjau žaidžiančius. Mano galva tai naujas maldų objektas visiems žaidimų su riedlentėmis fanams. Vėlgi giliausią įspūdi paliko garsas. Tačiau EA atvirai didžiavosi tuo, kad žaidimas yra ne arkada o išties realistiškai sukonstruotas produktas visiems riedlenčių mėgėjams. Stebint kaip sunkiai Skate žaidžiantys žmonės atlieka paprastus triukus, ir kaip džiaugiasi atlikę elementarų 360 laipsnių apsisukimą, nori nenori pradedi tikėt, kad žaidimas išties sudėtingas. Sako, kad žaidime nebus jokių skraidymų, šokinėjimų per važiuojančius traukinius ar kitų mokslinės fantastikos elementų kurių kai kas prifarširavo, patys žinote kur :).

Reziumuosiu. Tai ką mačiau susumavau su tuo, ką rezidentas pasakojo apie NFS: Pro Street (išbandyta Leipcige) ir priėjau išvados. Mano kuklia nuomone EA grįžta į provėžas kuriomis važiavo prieš gerus 4-6 metus. Pamenate dar tuos laikus kai išgirdę apie naują EA projektą mes džiūgaudavome ir nekantraudavome… O pastaruosius porą metų elgėmės visai kitaip. Ir ne be priežasties. Kažin… Jei šio rugsėjo-lapkričio žaidimus traktuosime kaip EA atsiprašymą už pernai, ar mes jį priimsime?