Toru Iwatani, žmogus, kuris sukūrė visiems gerai žinomą legendą, „Pac-Man 1980-iais, šiandien kreipiasi į žaidimų kūrėjus imti kurti žaidimus, kurie atlaikytų “laiko testą“.
„Kai pasižiūri į žaidimus, kurie išeina šiandien, labai abejotina ar mes kalbėsime apie juos po dešimtmečio“,- kalbėjo Toru.
„Mes turime šį potvynį žaidimų, skirtų iPhone ar socialiniams tinklams. Jie labai “lengvi“ ir sakydamas “lengvi“ aš sakau jog, lengvi sukurti ir leisti juos tuzinais.“
Toru Iwatani šiandien nekuria žaidimų, bet yra Tokijo Politechnikos Universiteto lektorius bei žino keletą dalykų, kaip sukurti žaidimą, kuris įsimintų ilgam. „Pac-Man“ jau daugiau nei 30 metų tebėra gyva legenda.
Toru dar pridūrė, jog nemažai kūrėjų šiomis dienomis siekia greito ir didelio pelno, bet ne žaidimo su “siela“, kuris maloniai nustebintų kiekvieną žaidėją. Toru sako, jog ilgainiui žaidėjai įgaus patirtį ir ims atskirti šaunius žaidimus nuo prastų ir taip žaidimų industrija atsigaus.
30 Komentarai
piktasijus
Pritariu Dantistui. Siuolaikiniai zaidimai kuriami tam, kad uzdirbt kuo daugiau pinigu. Visa demesi sutelkia i grafika, o pamirsta tai, kas svarbiausia zaidime…
Dabar zaidimai tikrai atbukinti.. *trollface*
Pasiilgau tokiu zaidimu, kaip commandos, fahrenheit…
Hexadijus
Pac-Man 4Ever!
Dantistas
Tiesa. Dauguma šių laikų žaidimų : 1. Apgailėtinai trumpi 2.Jokios peržaidimo vertės. 3.Ant tiek nubukinti, kad atsiprašant bent koks debilas kuris turi rankas gali pereiti 4.Hurrdurr cover sistema ir regenerating health nes nubukintas žaidimas dar ne per daug nubukintas. 5. Dalį žaidimo užima interaktyvus filmukai, o anksčiau tai būdavo tiesiog linksmas priedas, o ne bandymas ištempti daugiau valandų.
Nežinau kaip jūs, bet aš šią kartą prisiminsiu kaip geiminimo nuosmukį. Vienintelė pažanga – grafika, o tai mažiausiai kas man rūpi. Gerų žaidimų šioje kartoje yra vienetai.
Manson
Pilnai sutinku su tuo zmogumi!
Snaudalius
Na, laikai keiciasi ir nieko cia nepadarysi. Tik galim tiketis, kad tokie kaip Hideo Kojima, Fumito Ueda vis dar kazka padarys.
cFos
Mažiau kalbų, daugiau darbų
Bleach
Ko cia jis verksliana, visu pirma tais laikais nebuvo tiek galimybiu sukurt zaidima kaip dabar, taigi ir populiarumo susilaukt nebuvo taip sunku. Ir siaip koks skirtumas kiek dbr zaidimu yra, isleidzia, pazaidi savaite, siuntiesi nauja, didelio skirtumo nematau, juk dbr zaidimu pilna jura. Dbr net nebutu vargo sukurti Pac-Man paciam, parsisiunti game-maker ir minimaliomis ziniomis gali savo pac-man jau zaist.
Unytas
teris.pc man,sonikas,mario ir dauguma zaidimu legendos betdabar buna kad nespeja sukurti vienos dalies jau paskelbe kad kure kita dali
Living
Dabar GERUS zaidimus kuria valve ir blizzardas. Blizzardo zaidimus tai isvis gali losti 10 metu kol nauja dali isleis.
karolis321
su muzikos industrija tas pats, 90% paklausiai ir ismetei tik per radija ir groti nemokamai iki apsivemimo 😀
NeoNaz
Na gudrus kalbet, kai buvo vienas is pirmuju.. 🙂 Tas pats kad broliai Raitai kalbetu, kad nieko naujo lektuvu rinkoje…
O is kitos puses, tai jo, buku zaidimu era siuo metu vyrauja. Nebera tokiu graju kaip Project IGI, kur viena klaidele ir is naujo begi misija. Ir pereini tik tada, kai kiekviena mapa iki smulkmenu ismoksti. O perejes toki zaidima pajunti tikrai kalnus nuvertes, o ne su zodziais „Nu va.. perejau dar viena..“
Manson
Bethesda too
Foxiz
Jis pamiršo pagalvot kad žaidimai dabar kitokie nei jo laikais. Pasakė, bet nepagalvojo, kad ir standartai kiti.
cFos
Visko tuos gyvunus primoko, ir dažniausiai naudodami jėgą (proceso nepamatom, tik rezultatą, pvz. cirkas).
formis
Na sukurti šedevrą gali kiekvienas, bet jį pakartoti tikrai ne 🙂 Tad sakyčiau kaip žmogus sukūręs vos vieną įsimenantį žaidimą, žarstosi gana skambiais žodžiais. Žinoma su juo nesutikti sunku, tikrai dauguma šiuolaikinių žaidimų kuriami vos ne tam jog jie išsivystytu į žaidimų seriją, už kurią būtu galima paimti daugiau pinigų. Ir tik retas palieka ryškų pėdsaką net savo išleidimo laiku.
Hallow
Čia nevien kūrėjai kalti labiau gal net patys žaidėjai, nes kuriama tas kas perkama.
rokis13
Manau paskutinis žaidimas įeinantis į istoriją yra half-life. na gal dar warcraft.
Enthusiast
Kaip bebūtų gaila, bet jis teisus. O gaila dėl to, kad niekas į tai neatsižvelgia. 😐
The_Phenom
Didziausi siu laiku zaidimu trukumai yra DLC ir MP… Tiesiog pagalvokit, DLC- padaro zaidimus trumpus su mazu turiniu, tada pakisa tonas mokamu DLC, kad zaidimas butu uzbaiktas. MP-kam kurti idomu ir ilga single player story, jei galima suserti MP, kuri zais valandu valandas.
phemark
Ir?? Del manes galetu SP ir nebuti (yra pora isimciu), o geriau vietoj to visa demesi skirtu MP, kuris, kaip pats sakei, yra zaidziamas valandu valandas