„Blizzard Entertainment“ paskelbė, kad atvirame komandinės pirmojo asmens šaudyklės „Overwatch“ beta teste sudalyvavo daugiau nei 9,7 mln. žaidėjų iš viso pasaulio.
Atviras „Overwatch“ beta testas vyko gegužės 4-10 dienomis, jo metu žaidėjai pražaidė daugiau nei 4,9 mlrd. minučių. Iš viso sužaista virš 37 mln. mačų.
„Overwatch“ pasirodys gegužės 24 dieną „PC“, „PS4“ bei „Xbox One“ platformoms.
12 Komentarai
FanTaz
yep beta tai buvo kosmine mano bnet vos keli zmones nebande OW , ir labai daug kam patiko ir nemazai kas nusipirko nors net neplanavo
bet kas man nepatiko tai blizz skaiciai , galejo labiau surasyt nes pc ir console versija skiresi, ir console zaidejau kaip 5 metu vaikai, pabandys ir istryns , kai pc zaidejai daznai jai patiko – nusiperka ir lose
Matrix
Tai tik skaičiai, tačiau kiek žaidėjų iš tiesų žaidė daugiau nei keletą valandų? Blizzard visada mėgsta didelius skaičius, tačiau kiek double ar triple accountų žmonių turi – jiem visiškai dzin, nes svarbiausia, kad išpučia jų skaičius reklamai.
Ir iš tikro, būtų labai sunku tikėtis kitokių skaičių, žinant kaip hypinamas šitas žaidimas buvo jau nuo praėjusių metų rudenio. Aš pats 7 mėnesius sekiau visas naujienas, žiūrinėjau streamus ir t.t., bet išbandęs visiškai nusivyliau ir nuo noro įsigyti Collectors edition – priėjau iki to, kad žaidimo visiškai nepirksiu.
Keisčiausia, kad tuo pačiu metu išeina 3 galingi FPS stiliaus žaidimai:
Battleborn, DOOM ir Overwatch. Ir visi turėjo ~5-6 dienų beta testus (greičiau „pareklamuokim savo žaidimą“ testus).
Matrix
Iki tol, kol nebuvau išbandęs nei vieno, maniau, kad 100% įsigysiu OW ir galbūt DOOM, nes jis žadėjo old-schoolinį arena fps shooterio jausmą. O Battleborn (kurį teko pabandyti dar spalio mėnesį uždaram techniniam teste) – tiesiog praleisiu, kaip blogiausią iš šių trijų.
Bet taip išėjo, jog DOOM visiškai nuvylė savo MP, Battleborn open betą žaidžiau daugiau nei 30 valandų ir iš karto po jo preorderinau Digital Deluxe edition (kurį jau nuo išleidimo žaidžiau daugiau nei 45 valandas), o Overwatch pabandžiau keletą valandų ir nepaliko nei gramo „o, čiau SUPER“ įspūdžio, nes viskas yra ant tiek nulaižyta, kad žaidimas yra tiesiog per daug supaprastintas. Žūti gali per kelias sekundes (ar nuo vieno šūvio), o laukti respawn reikia, kaip kokiam MOBA žaidime (like, wtf?), tada jei komanda yra besiginanti, tu turi sugaišti ~30 sekundžių, jog nueitum iki objective (ypač pradžioje mačo). Tad pačio gryno žaidimo – nelabai daug ir gaunasi. O ir mačai trunka nuo 2 min. iki 6-8min dažniausiai. Padarai 30 killų, o jokio pasitenkinimo ir nėra. Komanda laimi ar pralaimi – visiškai jokio efekto, tiesiog nesijaučia to adrenalino. Tad tas žaidimas – ne man.
FanTaz
yep doom tai sux, man battleborn nepatiko, gal delto kad per daug moba primine, bet toks random lvl up, buy pve shit – ne man
ow man kaip tik patiko kad ten labai daug skill ir team work, bet tas skill toks kitoks biski, ten net ne fps o labiau rpg primine, is tikro losent su team jausmas buvo kad koky wow losciau, derinom ulcius, komunikacija viskas labai primine wow 5×5 arena, nes ten sakai – tas blowino ulti, tas turi ulti, wm panaudojo ulti , turiu ulti ir leisiu po 5 sec i viduri spoto , ateina raeper su ulciu – paruoskite savo counterius ir t.t.
grynai kaip FPS OW tai sux hard, bet gerai kad ji gali losti wow/hs/d3/sc2/hots zaidejai nes kaikuriems hero isvis aimo nereikia , buvo cia losem su vienu tokiu ciuveliu sake isvis fps nelose bet kaip team membas tai zjbs kaip lose
Seniz
Todėl, kad jis niekada ir nebuvo orientuotas į MP… Loškit geriau Quake Arena ar UT, jei norit fast-paced action arena shooter`’io. 😐
Matrix
Tik bėda ta, kad visas PR mėnesių mėnesiais buvo skirtas kalbėjimui apie MP, apie tai, kaip community galės kurti mapus, juose kovoti prieš kitus žaidėjus, pavirsti demonais ir t.t. ir tik paskutinę savaitę prieš išleidžiant žaidimą jie pagaliau parodė kaip atrodys galutiniam produkte single player, kuris tikrai atrodo visai neblogai lyginant su Multiplayer.
turbinis__darzas
cs go irgi slamstas pradzioj buvo. Bet kurejai atidziai klausesi feedbacko, tobulino savo zaidima ir va ka mes dabar turim – populiariausia online fps. Tai doom mp irgi dar niekas neprarasta ir viskas priklauso nuo kureju.
O apie overwatch girdziu daugybe teigiamu atsiliepimu.
mafijos_tevas
zaidimas tai dieve padek,totalus gavno
MasTer_of_DeaTh
DOOM visu gražumu atsiskleidžia, tik lošiant SP 🙂
FanTaz
panasius dalykus ir is savo aplinkos gyrdejau
Fooxas
Na, nenuostabu kad skaičius didelis, nes hypo šiam žaidimui tikrai netrūksta, bet kad 10 milijonų žmonių jį išbandė tikrai labai nuoširdžiai abejoju. Eilnį kartą Blizzardas rodo raumenį pūsdamas savo skaičiukus visus alt accountus priskaičiuodami kaip naujus vartotojus…
Beje pats irgi išmėginau, ir jei jau kalbėt apie žaidimą tai… Nieko per daug blatno. Taip tai teamshooteris ir charų skirtingų masė didelė ir bla bla bla, bėda, kad ginklai pas beveik visus su kvailais range apribojimais ar debiliškai lėtom/arka keliaujančiom kulkom. Tikrai tikėjaus kažko greitesnio, teks vėl prie W:ET grįžt, teamshooterio dozę susileist.
Majekaz
Visai smagei pazaidziau. Nors ir uzsisakiau bet vistiek kazko trugsta man, gal kad matchai per daug jau greiti. Ir pasirode labai jau tuscias zaidimas, labai mazai ivairoves, pvz nei ginklai keiciasi, nei co-op misiju. Manau per daug kainuoja kaip internetine saudykle su dideleis apribojimais. Aisku bus matyt, gal ateityje sulauksim kazkokiu patchu su misijom ar dar kazkuom kad paivairintu zaidima. Ai ir dar, Praktiskai nera ka atrakint be skinu.