Operation Flashpoint 2: Dragon Rising detalės
Technika žaidime bus tokia pati kaip ir tikrovėje, jos ginkluotė, šaudymas, jos animacija bus lygiai tokia pat kaip ir tikrovėje. Jos valdymo varikliukas ir fizika bus paimta iš Codemasters lenktyniu žaidimo “GRID”, bent jau taip sakė žaidimo direktorius Hole Beil.
Žaidime bus naudojama “Motion Capture” technologija kuri leis tiksliai susieti kareivio, technikos, ginklu saveika tarpusavyje, visas šis didelis darbas daromas tam, kad žaidėjas pajustu pojutį lygtais jis ištikro dalyvauja kare.
Žaidimo veiksmas vyks Skyros saloje kuri priklauso Rusijai, bet kažkadatai ji priklausė Kinijai tik per antrą pasaulinį karą ji atiteko Japonijai paskui ją išlaisvino Rusija ir ji kažkaip paskui pamiršo ją gražinti Kinijai, nu pamiršo tai pamiršo ir Kinija labai nepyko ant jų iki tol kol paaiškejo, kad toje saloje randasi didžiausias naftos ir gamtinių dujų telkinys ir kaip jūs manot kas nutiko po to, kai Kinija tai sužinojo? J Ogi ji iškarto pareiškė savo teisės ir pretenzijas, kad ši sala turėjo atitekti jai kaip rusai ir žadėjo, bet rusai kaip ir pamiršo toki susitarimą. Nujoji Kinijos valdžia matydama kad susitarti nepavyks, ji slapta pasiuntė savo ginkluotasias karines pajėgas i Skyros salą na ir prasidėjo ginkluotas susirėmimas tarp Kinijos ir Rusijos, bet Rusija niekaip negalėjo jo numalšinti ir ji paprašė pagalbos pas Amerika, “padėkit mums vyrai, pas mus karinė situacija rytuose ir mums reikia pagalbos” na Amerika sutiko ir išsilaipino saloje nedidelė Amerikos žvalgybos grupė su nedideliu karinių laivynų. Vat nuo čia mes ir pradėsime savo kaip kario karjera, mes kariausim tiek už amerika, tiek už rusus, bet daugiau už rusus, nes jiems skiriamas didesnis dėmesys šitame konflikte.
Salos plotas siekia 220 kvadratinių kilometrų, jeigu sugalvosit keliauti per salą išilgai tai jums tai truks 5 realias valandas, tad nemanau ar peščiomis jūs norėsite keliauti per ją, o su transportu, tokiu kaip džipu jums tai užtrukts keleta valandų o su greičiausiu sraigtasparniu apie 20 min.
Aplinka saloje bus detaliai atkartota tokia kokia ji yra ten ištikrujų, buvo nufotografuota keli tūkstančiai Skyros salos nuotrauku kad kūrėjai galėtu tiksliai perkelti ir atvaizduoti jos aplinka ir ten stovinčius namukus, pasėlius, kaimukus, kalnus, augmenija ir t,t. į žaidimą, ten kur jie ir turi būti tikrovėje. Niekas nebus pagražinta namai atrodys taip pat, kaip ir tikrovėje, nebus jokiu padailinimu jeigu jų nėra ištikro, tad jei namukas yra ištiesu “aptriušes” tai jis toks pat bus ir žaidime. Žaidime bus daug taip vadinamo “karo rūko” tai dūmai kurie atsiranda kariaujant: sproginejant bombom, šaudant ir pan. Šis rūkas žaidime bus labai gražus, sodrus, tankus tuo patys galit isitikinti pažiurėje nors viena “gameplay”
Sunaikinimas. Namų, transporto priemoniu, aplinkos sunaikinimas turės keleta stadijų, koki stadiją patirs naikinamas objektas priklausys nuo to, kuom bus naikinama: ar granata, ar tiesiog apšaudoma, ar galingesnio sprogmens, ar 900 kg naikintuvo išmesta bomba. Kuo didesne jėga bus panaudojama tuo labiau bus sunaikinamas obejektas ir visi sunaikinti objektai neatsinaujins kai nuo jų nusisuksite, taip kad prieš ka nors naikindamas, žaidėjas turės gerai apgalvoti ar verta jam naikinti koki pastatą ar tiltą. Ginklai, taip bus labai pažeidžiami: jie užsikertinės, ges, purvinsis, šlaps kaip ir tikrame gyvenime. Ginklai šiame žaidime bus labai tikroviški, nes žaidime bus tikslios jų prototypų kopijos. Kaip galime isivaizduoti ginklai bus ištiesu labai gražus ir tikroviški ir jų daroma žala, bus taip labai tikoviška pvz. Jei šalia jūsu sprogo granata maždaug 5-7 metru atstumu, tai po jos sprogimo nesitikekite kariauti toliau, nes jūs busite jau nebegyvas. Ir jeigu jūs pakliusite į artilerijos bomrbardavimo zoną tai 100 metrų spindnduliu nebus nieko gyvo ar stovinčio pastato ar technikos, viskas bus nušluota nuo žemės paviršiaus. Tokios to šiuolaikinio karo pasekmės ir jums teks jame kariauti…
Mušyje jūs galėsite būti paprastu pėstininku, operatyvininku, tanko ekipažo vadu, sraigtasparnio pilotu. Bus panaudota didelis Amerikos kariuomenės specialybių kiekis. Bus taip pat atkurtos visos karinės taktikos, kurios naudojamos tikruose mūšiuose. Kareiviai galės rykiuotis į tam tikras rykiuotes ir viskas kas priklauso prie rikiuočių išsidėstymo. Mūšiai vyks kurkas didesnėje teritorijoje negu pirmoje dalyje, todėl mūšiuose dalyvaus daugiau negu 100 ivairių karinių vienetų. Matome, kad bus daugybė veiksmo ir pabuvosime daugybėje mūšio situacijų. Prišininkų dirbtinis intelektas žadama, kad bus labai stiprus ir kūribingas, jis keis savo taktika atsižvelgiant į jūsų daromus veiksmus mūšio lauke. Žaidime bus dienos ir nakties kaita, taip pat bus ir orų kaita, kariausime ir po kaitria saulę ir po žliaugiančių lietumi. Kiekvienas karys turės savo unikalia išvaizda. Pamirškit tuos laikus kai lakstydavo klonai, šiame žaidime jų nebus, išvyde koki kareivi kelis kartus jūs galėsite pasakyti “ei juk aš tave mačiau prieš kelias valandas kai mes kartu puolėm kaimelį akupuota kinų” toks dalykas sukelia jausmą lygtais turėtumete draugų su kuriais kariaujate kartu petys petyn, bet atminkite jūsu “ karo draugai” taip pat gali žūti ir tarkim jeigu žūsta jūsų būrio vadas, jūs galite perimti būrio vadovimą ir vesti tada jau savo vyrus į pergalę arba į skaudų pralimėjimą, viskas priklauso tik nuo jūsų… kaip motote patys, įvairovės bus daugybė šioje naujoje dalyje.
Šis žaidimas turės labai dideli detalumą viskam – svarbiem dalykam ir visokiom smulkmenom ir tai yra nuostabu. Jūs paklausite kam to reikia? O aš jum atsakyčiau: tam kad visuose žaidimuose detalės reiškia labai daug ką ir negalima į jas nekreipti dėmesio. Ar tai būtu koks po sprogimo jums pro nosį praskrides kareivio kūnas, ar po taikinio bombardavimo kai jūs busite paskendes visas dulkese ir aplink nieko nematysit tik žmonių siluetus, ar po ausim išautas šūvis iš tanko po kurio jums spiegia ausyse ir vaizdas suslieja, ir pro susiliejusi vaizdą ant ekrano užtikšta jūsų burio draugo kraujas, ir kai viskas nurimsta, ir pro nusitovėjusį vaizdą pamotote šalia gulinti savo draugo kūną, ir viduje iškarto užverda pyktis, ir noras kerštui. Kiekviena detalė žaidime yra unikali ir ji atlieka didelį vaidmenį, o kdangi aš labai kreipiu dėmesį į jas, tai Codemasters mane nudžiugino šiuo aspektu.
Kai vykdavo pokalbiai su kūrėjais ir buvo jų klausinėjami tam tikri dalykai, tai kūrėjai negalėjo atsakyti tiksliai į jų klausimą, o pasiteisinimui kodėl negali psakyti, jie atsakė, kad kiekvieną dieną jie ka nors ideda naujo ar pakeičia senesnias idėjas į naujas ir jiems buvo sunku atsakyti konkrečiai apie žaidimo detalės, bet buvo ir daug atsakymu apie siužeta, aplinka, žaidžiamuma kurių atsakymus aš jums pateikiau jau aukščiau esančiam tekste ir aš visai nenustebčiau jeigu praėjus keliom savaitėm ar išėjus žaidimui mes išvysime daug naujo šiame naujame karinio žaidimo šedevre.
1 Komentaras
IInfernall
Lieva fizika iskarto sugadina visa tikroviskuma ir yra video youtubei kad sprogimai buna tie patis pvz 3 dzipus susprogdinsi visi sproge atrodys taip pat tai sugadina visa tikroviskuma