Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, kruopščiai ištyrusi situaciją, nutarė įdiegti savo sprendimą, kuris užtikrins skambinančiųjų bendrosios pagalbos numeriu 112 vietos perdavimą, jei telefone nėra SIM kortelės.

Prieš kelerius metus „Omnitel“ siūlė Bendrajam pagalbos centrui diegti bendrą sprendimą, kuris tuo metu buvo optimalus užtikrinant skambinančiųjų bendrosios pagalbos numeriu 112 vietos perdavimą, tačiau, dėl poreikio atlikti pakeitimus BPC pusėje, jo buvo atsisakyta.

„Omnitel“, laikydamasi sutarčių ir vykdydama iškeltus reikalavimus, visą laiką sudarė galimybę Bendrojo pagalbos centro darbuotojams kreiptis į „Omnitel“, jei kiltų poreikis perduoti skambinančiojo telefonu be SIM kortelės numeriu 112 buvimo vietą. Ši informacija Bendrajam pagalbos centrui yra teikiama neautomatiniu būdu, pateikus užklausą.

„Šiandien tapo akivaizdu, kad būtinas automatizuotas sprendimas užtikrinti skambinančiųjų bendrosios pagalbos numeriu 112 vietos perdavimą, jei telefone nėra SIM kortelės, – sakė „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas. – Mes įvertinome visas naujausias technines galimybes ir padarysime viską, kad savo sprendimą įdiegtume kiek įmanoma greičiau.“

„Omnitel“ šį sprendimą, užtikrinsiantį skambinančiųjų numeriu 112 vietos perdavimą be SIM kortelės, įgyvendins savo lėšomis, neprašydama valstybės kompensacijos. Sprendimą planuojama įgyvendinti per tris mėnesius.