„Nintendo“ oficialiai patvirtino planus išleisti naują konsolę 2012 metais. Pirmoji informacija apie ruošiamą „Nintendo“ konsolę internete pasirodė prieš kiek daugiau nei savaitę.

„Nintendo“ taip pat pranešė, kad daugiau informacijos apie naująją konsolę, kodiniu pavadinimu „Project Cafe“, bus pateikta birželį vyksiančioje „E3“ parodoje. Remiantis „Nintendo“ išplatintu pranešimu, joje bus galima išmėginti ir pačią konsolę.

Kalbama, kad naujos kartos „Nintendo“ konsolė palaikys aukštos raiškos grafiką, prilygstančią dabartinėms „Xbox 360“ ir „PlayStation 3“ konsolėms, bei pultelyje turės lietimui jautrų ekraną.

Nintendo, Games.lt

57 Komentarai

  • Paprastas2
    Posted 2011-04-26 05:50 0Likes

    Old zip atsakysiu y tavo klausima “ kam pirkti konsoles jei ant ju nebutu exlusive “ 1. Jos kainuoja kur kas maziau negu pc kuris tuo metu net ir brangiausias nebus toks galingas ir aplamai gauni zymiai daugiau uz tuos pinigus tarkim ps3 bluray , wifi , pultas su sixaxis duolchock 3 ir t.t. . 2 . Konsoles turi kaziek metu pranasumo pries pc technologijom . 3 . Windows , instaliavimai , errorai , bugai , glitchai , blur sreen to ant konsoliu beveik niekad nepamatysi o ant pc …. Cia jau kita kalba . 4 . Yjungi ir zaidi nereikia nerimaut ar grafikas pavez ant tam tikru nustatymu o tuo labiau kazka nustatinet . 5 . Na ir kas be ko kaip tikriems geimeriams konsoles turi savo pliusu kuriu pc neturi tokius kaip trofejei ar achievements , vieniem jie siaip sau o kiti vien del ju zaidzia zaidima kad tarkim psn lvl pasikelt tam tikrom uzduotim , konsoles maziau vietos uzema maziau ka prijungt reikia . 6 . Jokiu driveriu instaliavimu velgi ysijungi ir darai ka nori nesiknisdamas su driveriais tarkim vga ar interneto ir t.t. Kitaip tariant ant konsoles visalaika buvo ir bus tikra geimeriu sistema , ju minusai nes jos skirtos tik pramogoms su jom nepadirbsi , greiciau internete nepanarsysi , nepasirasinesi . Ir kaip tomulislt3 minejo taip lygiai toks pat jausmas ir man zinok tarkim assasins creed 2 ant pc atsisiunciau nu visiskai neydomu tiesiog jokio noro lost ta zaidima , ir netik butent ta bet ir visi kiti man tiesiog nieko verti zaidimai net ir multiplatforminiai taigi isbandziau ir ac 2 nusipirkau ant ps3 ir pats negalejau patiket bet ant ps3 man jis labai ydomus buvo ir visiskai kitoks jausmas , ant pc lyg zaidi nepilnaverty zaidima o visi sie konsoliu patogumai bei pultas su trofejeis mane tikrai dar labiau skatino jy zaist ir as perejes ac 2 ant konsoles galiu teigti , kad jis vienas is geriausiu zaidimu . Keista nes ant pc niekad nebuciau jo perejes 🙂

  • Dowydas
    Posted 2011-04-26 06:20 0Likes

    Užtenka viena faktą pasakyt: PC vartotojai ir toliau tą žaidimą matys, o ne žais, kad ir kokius uber galingumo PC turės, vistiek jie tik video žiurės, kai konsoliu vartotojai su silpnesnio galingumo konsolėm žais tą žaidimą, o ne žiurės, ir taip su dauguma žaidimų, tai kas geriau? Žiurėt video ar žaist? 😀

  • Frostas
    Posted 2011-04-26 09:01 0Likes

    Paprastas2
    1. Tiesa sakant suskaičiavęs išlaidas aš gaudavau, kad konsolės yra net brangesnės naudojime negu PC o tai yra todėl, kad konsolių žaidimai brangesni.
    2. Čia kokius dar?
    3. Tiesa, bet tai būna retai.
    4. Šiaip visi žaidimai turi auto nustatymus o ir menių paprasti. Kur jūs ten problemas radot?
    5. Apie Steam girdėjai?
    6. Niekad neturėjau su tuom problemų. Jei nori ką nors upgradinti visada yra gamintojų puslapis.

  • *OLD ZiP*
    Posted 2011-04-26 10:30 0Likes

    grafikas pavez ant tam tikru nustatymu o tuo labiau kazka nustatinet . 5 . Na ir kas be ko kaip tikriems geimeriams konsoles turi savo pliusu kuriu pc neturi tokius kaip trofejei ar achievements , vieniem jie siaip sau o kiti vien del ju zaidzia zaidima kad tarkim psn lvl pasikelt tam tikrom uzduotim , konsoles maziau vietos uzema maziau ka prijungt reikia . 6 . Jokiu driveriu instaliavimu velgi ysijungi ir darai ka nori nesiknisdamas su driveriais tarkim vga ar interneto ir t.t. Kitaip tariant ant konsoles visalaika buvo ir bus tikra geimeriu sistema , ju minusai nes jos skirtos tik pramogoms su jom nepadirbsi , greiciau internete nepanarsysi , nepasirasinesi . Ir kaip tomulislt3 minejo taip lygiai toks pat jausmas ir man zinok tarkim assasins creed 2 ant pc atsisiunciau nu visiskai neydomu tiesiog jokio noro lost ta zaidima , ir netik butent ta bet ir visi kiti man tiesiog nieko verti zaidimai net ir multiplatforminiai taigi isbandziau ir ac 2 nusipirkau ant ps3 ir pats negalejau patiket bet ant ps3 man jis labai ydomus buvo ir visiskai kitoks jausmas , ant pc lyg zaidi nepilnaverty zaidima o visi sie konsoliu patogumai bei pultas su trofejeis mane tikrai dar labiau skatino jy zaist ir as perejes ac 2 ant konsoles galiu teigti , kad jis vienas is geriausiu zaidimu . Keista nes ant pc niekad nebuciau jo perejes 🙂

    na pc irgi turi yra achievements jei zaidimas palaiko game for window live bet nera aisku trofeju na be to gi sakiau kad pc galima xbox 360 gamepada turetis !
    Be to del jausmo tai pritariu kad konsoleje jausmas man tik malonus kada buna ekskliuziviniai geimai man toks jausmas buna o jei ar pc ar ant konsoles yra tas pats geimas ir losti ant pc ar konsoles man skirtumo nera tokio jausmo kad konsolei geriau vien del to kad pc turi full 16x antialiango ir zymiai daugiau fps o konsole kazkur 1024×768 2x ir 30fps su vsync limita.

    Na konsoles as labai gerbiu man irgi jos labai patinka bet visgi lieku pc fanas 🙂 na dar gal ir gamecube,Wii,ps2,ps3 🙂 bet tikrai ne xbox 360

  • Paprastas2
    Posted 2011-04-26 11:19 0Likes

    Frostas 1. Zaidimai skelbimuose apie 20-60lt , bent jau ps3 , xbox dar pigiau kiek zinau . Naujausi apie 100-120lt . Ir nusiperki 6 tarkim zaidimus ir viskas tarkim turim tuos zaidimus norim kitokiu , viena perejom neydomus ? Pilna kruva skelbimu kas nori keistis jau pora metu taip keiciuos ir ne cento neisleidau , beje zinai , kad konsolese irgi galima pirataut ? 🙂 ir ar tu tikrai nemoki skaiciuot ? Kiek kainuoja windowsai ? Antivirusines ant pc zinai ? . 2 . Ps1 kaip buvo isleistas , pc vartotojei tik pasvajot galejo apie tokias grafikas kokias ps1 turedavo . Ps2 99 metais isleistas jau kaip pc pralenke grafiskai ps1 , ps2 neuzilgo vel parode geriausias grafikas . Kaip ps3 pasirode su savo 7 branduoliu galia visi sedejo su 2 branduoliais savo high end kortom kaip as ir galejo tik pasvajoti apie net multiplatforminius zaidimus zaisti ten su visokiais aa max nustatymais . Sakysi crysis na pasijuokim abu kad vos pora procentu dar dabar gali maximaliais nustatymais palosti jy ir grozetis dziunglemis kur daugiau nieko ydomaus tame zaidime ir nebuvo . 3 . Na zaidimuose pc siais laikais vos ne ant kiekvieno bugai , glitchai ir laukti patchu dar koky menesy labai knisa mane , o nuo kada retai reikia instaliuoti zaidimus ? . 4 . Meniu paprasti atsiprasau bet sitas juoka kelia , menu portinti is konsoles jau tau pavyzdys , lost planet 1,2 ( cia net nesugebejo xbox pultelio isimt is vaizdo ir ant jo nupiese controls ) , nfs shift 1,2 , assasins creed 1,2 ir t.t. O tie auto kaip nustato tai grafikos slyksciau kartais negali atrodyt nors sistema kurkas geresnes gali pavezt . 5 . Nepradedam su tuo steam tik visi zino jog ten tie achiev visiskai neydomus ir nera lvl sistemos zmoniu atskirtu pagal pastangas medaliu “ bronze , silver , gold “ nu jie tiesiog kazkaip man visiskai neydomus buvo . 6 . Kokiu dar problemu ? Ar rasiau kad juos “ reikia “ instaliuoti norint zaisti zaidimus kurie reiklauja ju , reikia interneto dar drivus isirasyt ir t.t. Ant konsoles “ nieko “ nereikia tame esme buvo 🙂

  • Paprastas2
    Posted 2011-04-26 11:26 0Likes

    Old zip rez nera tokia kokia rasei o 1280×720 ir konsoles labai daznai uzdeda aa2 ar net aa4 , ir 16x aa ? Parodyk nors desimt kurie plaikytu bent x16 ar bent x8 ir zaidimas tarkim 2008 metu su max nustatymais ir x16 aa nelagintu net ant galingiausiu kortu kurios uz visa konsoles kaina brangesnes 🙂 . Del to gamepado tu nesupranti ka as rasau . Kas is to kad palaiko tuos gamepadus xbox jei didele dalis zaidimu ju net neuzskaito arba veikia prastai kaip as nuspirkau gamepad uz nemaza suma ir analogai kas antram zaidime atvirskciai vaiksto . Bandziau kita nuspirkt sykart pigesny biski to isvis beveik ne vienas zadimas nesuportino . Cia totali lempa jau geriau su klavke td ir pele losiu ir neretai kaikuriuose zaidimuose net nera tokios funkcijos kad gamepad veiktu ant pc

  • *OLD ZiP*
    Posted 2011-04-26 21:46 0Likes

    Paprastas2 rašė:
    Old zip rez nera tokia kokia rasei o 1280×720 ir konsoles labai daznai uzdeda aa2 ar net aa4 , ir 16x aa ? Parodyk nors desimt kurie plaikytu bent x16 ar bent x8 ir zaidimas tarkim 2008 metu su max nustatymais ir x16 aa nelagintu net ant galingiausiu kortu kurios uz visa konsoles kaina brangesnes 🙂 . Del to gamepado tu nesupranti ka as rasau . Kas is to kad palaiko tuos gamepadus xbox jei didele dalis zaidimu ju net neuzskaito arba veikia prastai kaip as nuspirkau gamepad uz nemaza suma ir analogai kas antram zaidime atvirskciai vaiksto . Bandziau kita nuspirkt sykart pigesny biski to isvis beveik ne vienas zadimas nesuportino . Cia totali lempa jau geriau su klavke td ir pele losiu ir neretai kaikuriuose zaidimuose net nera tokios funkcijos kad gamepad veiktu ant pc

    na zinok tokie geimai kaip gta IV lost planet 1,1,fifa 11, 2k2011, kane and lynch 2 bulletstrom need for speed hot pursuit, unleashed, assasinn’s creed 3
    ir t.t. su originaliu xbox 360 pc gamepadu veikia viskas kuo puikiausiai nera jokiu ten bugu kaip tu rasai istatai geimpada ir jam jau auto buna nustatytas valdymas . taigi kaip matau nesi bandes originalio xbox 360 pc gamepado o buvai istates paprasta geimpada pc tai del to pas tave ir tokie bugai kad vaiksto atvirksciai ir pan.

    taigi vel del zaidimu xbox 360 pc geimpadas palaiko visus iki vieno geimo kuris buvo kurtas pc ir xbox 360 konsolems taigi jei nezinai nesakyk
    🙂

  • Paprastas2
    Posted 2011-04-27 05:54 0Likes

    Oho visus iki vieno zaidimus bandei ? O mano esmes tu nepagauni ner per kur ziuriu ant tiek sunku tau issaiskint . Tu duodi lygiai toky paty bala pc ir konsolei kad aina zaist su , kad ir tuo xbox 360 pultu . Ar tu supranti , kad orginalu xbox 360 pulta gauni prie viso komplekto pirkdamas konsole ? Kad tobulai niekada nefunkcionaluos tas tavo pultas ant pc ? Tau windows aplinkoij irgi su pultu aina vaiksciot ? Tas pultas visiskai belaidis ne bluetooth kist nk nereikia ? Lyg toks pat jausmas butu ant kazkokio pc su pultu lost ir isai lygiai taip pat funkciuonaliuoja gerai kaip konsoles …. Ir jei yra beladis pultas ant pc bent jau su bluetooth tai kiek ten feet jis datraukia nes as didely telika turiu kur kas toliau lova ant kurios atsigult noreciau ? Tik nenusisnekam cia yra pc priedas kazkoky pulta dasipirkt , o ne orginalus butent kury su pc gautum tarkim , taigi niekad neprilygs ps3/xbox 360 gamepadams ir vertinti juos patogumu kaip ir kazkokiems pc perdarytiems kiba xbox 360 pulteliais yra absurdas 🙂 Ir isvis man lb juokingai atrodo ant pc perkasi zmones padielkas pultus visokius , kad tik bent pajustu kaip kontroliuojama lengviau zaidimuose su juotam tikri zaidimai ir kaip ant konsoles jie losias , aisku to jausmo per pc visigi nepajusi kad ir koky zaidima zaistum su tuo gamepad , bet kas geriausia paskiau ateje aiskina pc ir klavke geriausia tas jusu pultelis nesamone konsolems nepatogu ir t.t. Pazinojau pora tokiu 🙂

  • Frostas
    Posted 2011-04-27 08:39 0Likes

    Paprastas2
    Dive. Tingėjau rašyt, bet teks.
    1. Man nauji žaidimai kainuoja 35-45LT (plati.ru) o norint keistis reikia gyventi ten, kur yra konsolių susikaupimo vietos (paprastai tai stambieji miestai).
    Blogai skaičiuoja tie, kurie remiasi ne Exel rezultatais o savo nuomone.
    2. Tai ne visai teisybė. Konsolės naudoja daugybė triukių , kad tik vizualiai apgautu vartotoją ir vienas iš jų, tai pakišti skirtingos rezoliucijos tekstūras. PC žaidimų gamintojai tokiu triuku nenaudoja.
    3. Kiek žinau konsolėse patchai ir leidžiami o kritiniai bug PC pasitaiko retai. Daug dažniau tai būna balanso problemos.
    4. Tai ką jus išvardinot yra kosmetiniai nesklandumai, kurie gadina bendrą vaizdą, bet su sudėtingumu neturi nieko bendro.
    5. O jus kažkas išrinko liaudies atstovu, kad kalbat už visus? Man patinka.
    6. Į šį klausima jau atsakiau, tad nesikartojam.

    Old zip rez nera tokia kokia rasei o 1280×720 ir konsoles labai daznai uzdeda aa2 ar net aa4 , ir 16x aa ?

    Čia klausimas ar replika?

  • *OLD ZiP*
    Posted 2011-04-27 09:28 0Likes

    360 pultanefunkcionaluos tas tavo pultas ant pc ? Tau windows aplinkoij irgi su pultu aina vaiksciot ? Tas pultas visiskai belaidis ne bluetooth kist nk nereikia ? Lyg toks pat jausmas butu ant kazkokio pc su pultu lost ir isai lygiai taip pat funkciuonaliuoja gerai kaip konsoles …. Ir jei yra beladis pultas ant pc bent jau su bluetooth tai kiek ten feet jis datraukia nes as didely telika turiu kur kas toliau lova ant kurios atsigult noreciau ? Tik nenusisnekam cia yra pc priedas kazkoky pulta dasipirkt , o ne orginalus butent kury su pc gautum tarkim , taigi niekad neprilygs ps3/xbox 360 gamepadams ir vertinti juos patogumu kaip ir kazkokiems pc perdarytiems kiba xbox 360 pulteliais yra absurdas 🙂 Ir isvis man lb juokingai atrodo ant pc perkasi zmones padielkas pultus visokius , kad tik bent pajustu kaip kontroliuojama lengviau zaidimuose su juotam tikri zaidimai ir kaip ant konsoles jie losias , aisku to jausmo per pc visigi nepajusi kad ir koky zaidima zaistum su tuo gamepad , bet kas geriausia paskiau ateje aiskina pc ir klavke geriausia tas jusu pultelis nesamone konsolems nepatogu ir t.t. Pazinojau pora tokiu 🙂

    Ziuriu tu nesupranti yra parduodami geimpadai xbox 360 windows originalus nuo microsoft tokie patis kaip ir originalioje konsoleje bevieliai su adapteriu taigi jei nezinai nerasyk koks dar atstumas nuo tv ? xbox 360 pc geimadas laisvai temps 40m atstuma nuo bluetooth adapterio taigi nesvaik kad cia padelkes ir t.t.

    Taigi norejau tau tik irodyti viena kad konsoles irgi yra patchai zaidimams ir pan.
    Juos yra geresnes tik vienu dalyku tai kad jose isleidziama ekskliuzivai ir daug kitu geru geimu konsoliniu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nedaeina?

  • *OLD ZiP*
    Posted 2011-04-27 09:30 0Likes

    Frostas rašė:
    Paprastas2
    Dive. Tingėjau rašyt, bet teks.
    1. Man nauji žaidimai kainuoja 35-45LT (plati.ru) o norint keistis reikia gyventi ten, kur yra konsolių susikaupimo vietos (paprastai tai stambieji miestai).
    Blogai skaičiuoja tie, kurie remiasi ne Exel rezultatais o savo nuomone.
    2. Tai ne visai teisybė. Konsolės naudoja daugybė triukių , kad tik vizualiai apgautu vartotoją ir vienas iš jų, tai pakišti skirtingos rezoliucijos tekstūras. PC žaidimų gamintojai tokiu triuku nenaudoja.
    3. Kiek žinau konsolėse patchai ir leidžiami o kritiniai bug PC pasitaiko retai. Daug dažniau tai būna balanso problemos.
    4. Tai ką jus išvardinot yra kosmetiniai nesklandumai, kurie gadina bendrą vaizdą, bet su sudėtingumu neturi nieko bendro.
    5. O jus kažkas išrinko liaudies atstovu, kad kalbat už visus? Man patinka.
    6. Į šį klausima jau atsakiau, tad nesikartojam.

    Old zip rez nera tokia kokia rasei o 1280×720 ir konsoles labai daznai uzdeda aa2 ar net aa4 , ir 16x aa ?

    Čia klausimas ar replika?

    nu dauguma tikrai zaidimu ypac ps3 versija kiek zinau naudoja jau 3 metus atgal 1024×768 2x 1280×720 retai naudoja bet ne ps3 aisku ta prasme jei zaidimai yra kurti visoms konsolems nekalbu apie exkliuzivus pavyzdziui paimkime splinter cell conviction xbox 360 versija naudojo 1024×768 2x ir fps ejo pas ja 20-30fps.

  • Paprastas2
    Posted 2011-04-27 14:00 0Likes

    Frostas :
    1. Visi supranta rusiskai ane ? Daugiausia tie ir gyvena kas turi konsoles stambiuose miestuose ir aplamai klausimas buvo kas daugiau kainuoja cia faktas jog pc visi jo priedai ir vel kartoju lietuvoje daugiausiai visi pritauja .
    2. Tai teisybe pasidomek placiau internete , nesvarbu tie triukai vistiek aplamai netik ant popietriaus rasant tais laikais daugybe zmoniu sake jog pc grafikos atsilieka kaip reikalas nuo konsoliu . Ypac ps2 atvejiu .
    3. Taip konsoleje patchai leidziami ir dazniausia jie dadeda visko , taip ir istaiso kartais bet pripazink ir nemeluok sau pc zaidimai turi zymei daugiau visokiu bugu , glitchu . Pvz gta 4 , test drive unlimited 2 , crysis 2 , mass effect ir t.t. Kur kas daugiau turejo bugu kaikurie net tokiu , kad ant pc neymanoma buvo zaist .
    4. Kokie dar kosmetiniai nesklandumai ? Nu juoka tiesiog keli pats zinai puikiai , kad beveik visi multi zaidimai konsoliu portai kur kurejei tyngi net smulkmenas tokias istaisyt nes pc paskutinioj vietoij siom dienom konsoles valdo rinka .
    5. Ne bet is daugeliu zmoniu ta girdejes ir kuom minejau dar paskaityk ko steam neturi tais klausimais .
    6. Na sita klausima ne tau uzdviau bet jo gale parases 16aa nustebau kad dar prabilo apie tokius nes neysivaizduoju kokios kortos tokiu aa patempti galetu as su biski galingesne korta uz 6870 galiu tik pasvajoti apie tokius aa . 6970 atvejiu jau normalia rez ir ant aax4 gerai trukcioja apie 16aa isvis nekalbu net netestuoja ant tiek 🙂

    Old zip as tau surasiau faktus kuom konsoles geriau o tu cia su savo soktukais ignoruoji ir nesutinki . Reiskias nenori priimti tiesios 🙂 Del tu rez tai blogai zinai , nes daugelis zaidimu naudoja butent 720p kaiptik mazas kiekis is ju mazesne ir 1024×768 rez isvis niekad nenaudojo , nebent sumazina ant 1152×640 ir uzdeda aa ir atrodo kurkas svariau nei kad ant 720p be aa 🙂

  • Paprastas2
    Posted 2011-04-27 17:17 0Likes

    Old zip na del gamepadu aisku , bet vistiek manau geriau jis skirtas konsolem vadink uzsispyrusiu mane keik bet man su gamepadu buvo bedu o ir jei nebutu ne tas kazkaip lost ant pc su gamepadu man 🙂 . Del tu rez vel pataisau zmogau 1152×640 maziausia naudojama rez ant kurios visa uzmetama aax2 ir atrodo dar geriau negu 720p , toliau 1280×720 o dar apie 10% gali priskirt 1920x1080p rez geriausias pavyzdys kuris visiskai isnaudoja ta rez ir yra pritaikytas zaidimas 56-60fps ir turi vienas geriausiu grafiku bei daugiausiai polygonu zaidimas Gran Turismo 5 jis nenaudoja jokiu triukiu kitaipt ariant viskas ka matai sviezios grafikos prikrautos polygonu ir gera rezoliucija va ka reiskia 7 metu darbas kuriant ta game exlusive ant vienos platformos ir buvo patvirtinta jog dar visko ka galejo neisspaude is ps3 . Del xbox jau pradedu abejot multi zaidimai visur lygina jau net ant ps3 didesne rez ir geriau atrodo uz xbox kuris rodo savo amziu pvz ir gta 4 taip pat atrodo geriau pasak ign paskutiny stulpely paskaityk ( pc versija aisku geriausia atrodo bet nepamirskim ji 2 metais naujesne kuri neturejo pasirodyt ant pc bet fanai isprase ) , taigi ps3 dar manau nustebins mus , turbut ir xbox 360 ir sutikim jog jie dar turi padorias grafikas ir tikrai jos nera prastos ypac exlusive zaidimuose 🙂

  • kasioris5
    Posted 2011-04-27 15:46 0Likes

    eXpo_ rašė:
    Kaskaip cia jie nenuvaidina su ta nauj wii konsole, nelabai suprantu kaip galima kurti nauja konsole su pajegumu prilygstanciu pries 7metus kurtiems konkurentu gaminiams.
    Gi ir CPU nuo tu laiku zymiai galingesni bei pigesni atsirado , tas pats ir su video plokstem – tai nesuprantu kam daryt nauja daikta su 7 metu senumo pajegumu.

    Supranti vienu konsoliu gamintojai dirba geriau,o kitu blogiau tai jie tik dabar isrado kaip sukurt tokio galingumo konsole kaip ps3 ar xbox pagal tave visi dirba taippat ane?:D

  • Paprastas2
    Posted 2011-04-27 16:06 0Likes

    kasioris5 neteisingai , nintendo visalaika grafikom nepasizymejo na nebent n64 , o visos kitos konsoles atsilikdavo grafikos prasme bet kaip gi jos lenkia xbox 360 ir ps3 pardavimais ? 🙂 Netik del to kad jos pigesnes del prastesniu grafiku bet taip pat nes turi kazka visalaika isskirtinio bei orientuojasi tik y gameplay ir jo smaguma todel mario , zelda ir visi kiti nintendo exlusive suagusiems kelia nostalgija o nauji zaidimai ju manymu nieko neturi be grafiku 🙂 . Is dalies pritariu turejau visas konsoles taip pat ir wii , baisiai smagus zaidimai ypac su draugu palost tiesiog turi kazka kas uzkabina zaidejus ir jiem tos grafikos visiskai nerupi 🙂 . Taip ir turetu but gaila siais laikais visi tik grafikas zaidimuose mato ….

  • *OLD ZiP*
    Posted 2011-04-27 16:45 0Likes

    Paprastas2 rašė:
    Frostas :
    1. Visi supranta rusiskai ane ? Daugiausia tie ir gyvena kas turi konsoles stambiuose miestuose ir aplamai klausimas buvo kas daugiau kainuoja cia faktas jog pc visi jo priedai ir vel kartoju lietuvoje daugiausiai visi pritauja .
    2. Tai teisybe pasidomek placiau internete , nesvarbu tie triukai vistiek aplamai netik ant popietriaus rasant tais laikais daugybe zmoniu sake jog pc grafikos atsilieka kaip reikalas nuo konsoliu . Ypac ps2 atvejiu .
    3. Taip konsoleje patchai leidziami ir dazniausia jie dadeda visko , taip ir istaiso kartais bet pripazink ir nemeluok sau pc zaidimai turi zymei daugiau visokiu bugu , glitchu . Pvz gta 4 , test drive unlimited 2 , crysis 2 , mass effect ir t.t. Kur kas daugiau turejo bugu kaikurie net tokiu , kad ant pc neymanoma buvo zaist .
    4. Kokie dar kosmetiniai nesklandumai ? Nu juoka tiesiog keli pats zinai puikiai , kad beveik visi multi zaidimai konsoliu portai kur kurejei tyngi net smulkmenas tokias istaisyt nes pc paskutinioj vietoij siom dienom konsoles valdo rinka .
    5. Ne bet is daugeliu zmoniu ta girdejes ir kuom minejau dar paskaityk ko steam neturi tais klausimais .
    6. Na sita klausima ne tau uzdviau bet jo gale parases 16aa nustebau kad dar prabilo apie tokius nes neysivaizduoju kokios kortos tokiu aa patempti galetu as su biski galingesne korta uz 6870 galiu tik pasvajoti apie tokius aa . 6970 atvejiu jau normalia rez ir ant aax4 gerai trukcioja apie 16aa isvis nekalbu net netestuoja ant tiek 🙂

    Old zip as tau surasiau faktus kuom konsoles geriau o tu cia su savo soktukais ignoruoji ir nesutinki . Reiskias nenori priimti tiesios 🙂 Del tu rez tai blogai zinai , nes daugelis zaidimu naudoja butent 720p kaiptik mazas kiekis is ju mazesne ir 1024×768 rez isvis niekad nenaudojo , nebent sumazina ant 1152×640 ir uzdeda aa ir atrodo kurkas svariau nei kad ant 720p be aa 🙂

    Na teisybe ta kad 40% geimu naudoja 1024×768 2x o 60% 720p tai va tai del gamepado issiaiskinom ?:)

  • djdg
    Posted 2011-04-30 16:32 0Likes

    oho!tu to nintendo net i kuprine ne susikisi nes

    Kalbama, kad naujos kartos „Nintendo“ konsolė palaikys aukštos raiškos grafiką, prilygstančią dabartinėms „Xbox 360“ ir „PlayStation 3“ konsolėms, bei pultelyje turės lietimui jautrų ekraną. ji tures puteli ir svers 110 kg

Komentuoti