Lankydamas ALSO Akademiją buvau nustebintas niekur anksčiau neanonsuoto pranešimo. Pasirodo, IT produktus ir buitinę techniką importuojanti įmonė Also Lietuva, žengia pirmuosius žingsnius skaitmeninės distribucijos link. Renginio metu, ALSO pranešėjai trumpai pristatė naują programinės įrangos, tame tarpe ir žaidimų, pardavimo modelį.

Kaip viskas vyks? Visų pirma ALSO pabrėžė, kad įmonė išliks didmenininkė ir tiesioginių pardavimų nevykdys. Vietoje to, į Lietuvą atkeliauja unikalus sprendimas, kurio dėka, bet kuri Lietuviška e-parduotuvė gali vos per kelias dienas, į savo sistemą integruoti skaitmeninės distribucijos mechanizmą ir prekiauti visais „ALSO Digital“ krepšelyje esančiais produktais. Ateityje ALSO ketina tiekti ir fizines žaidimų, ar programinės įrangos pakuotes su aktyvacijos kodais. Kaip išsireiškė ALSO atstovas — „Tai prekė kuri skirta žmonėms nepasitikintiems e-prekyba, ar dėl kažkokių priežasčių negalintiems atsiskaityti internetu“.

Tokiu atveju pirkėjai parduotuvėje ras tik produkto dėžutę. Atsiskaičius už prekę kasoje, dėžutė aktyvuojama, tad grįžę namo iškart aktyvuosite įgytą prekę. Perkant e-parduotuvėje viskas dar paprasčiau ir primena „steam“ ar bet kokią kitą e-distribucijos sistemą. Jei prekė yra pardavime, jos kiekis neribojamas, tad norimą žaidimą galėsite įsigyti bet kada, o siųstis jį galėsite iš kart po atsiskaitymo su pardavėju.

Kalbinti ALSO atstovai patvirtino, kad šiuo metu jų sistema yra diegiame į kelių Lietuvos prekybos centrų infrastruktūrą, tačiau kas naują prekybos modelį pasiūlys pirmieji kol kas neskelbiama. Paklausti, ar žaidėjai galės atsisiųsti produktus pakartotinai, ALSO atstovai patvirtino, kad taip. Dalį produktų (Microsoft; Adobe ir pan.) siųsimės tiesiai iš gamintojų tinklalapio, o dalį iš ALSO debesies.

Šiandien ALSO Lietuva, savo e-parduotuvėje jau turi visą Microsoft produktų krepšelį. Netrukus prie jų prisijungs ir Adobe, F-Secure, Stellar. Tikimąsi, kad UbiSoft, 2K Games, Activision, Capcom, 1C, Sega žaidimai į virtualių prekių krepšelį įkris dar šiemet.

Kuo tai naudinga žaidėjams? ALSO tikina, kad dėl šio sprendimo Lietuvos parduotuvėse atsiras daug naujų produktų. Parduotuvėms nereikės sukti galvos, sprendžiant kiek prekių užsakyti, nes žaidimas bus užsakomas tik po pardavimo. Kadangi tiekdami prekes į savo lentynas pardavėjai nerizikuos įšaldyti lėšų, manoma kad tai paskatins juos skirti daugiau dėmesio žaidimų industrijai. Galiausiai virtualioje ar tikroje lentynoje esantis ESD (Electronic Software Download) produktas ir kainodara visada yra „šviežiausios“ versijos. Tikėtinas rezultatas – net ir mažiausios parduotuvės galės pasiūlyti platų AK žaidimų ir profesionalios programinės įrangos pasirinkimą.

Games.lt seks ALSO Digital plėtrą ir kai tik galėsime pranešti daugiau detalių, būtinai tai padarysime.