Need for Speed: Underground 2 apžvalga
Nepaprasti automobiliai, įspūdingos lenktynių trasos ir kvapą gniaužiantis greitis, visa tai sužavėjo žaidėjus gūdžiais 1995 metais, tada dar nedaugelis turėjo savo kompiuterinius, ir tie kurie žaidė pirmąją NFS dalį jautėsi išties nepaprasti. Praėjo maždaug 9 metai nuo pirmojo NFS, per visą tą laiką mes sulaukėme 9 NFS dalių, po vieną kiekvieniems metams.
Taigi po pirmojo NFS sekė antrasis, kuris pasirodė 1997 04 30.
Nelabai įspūdingas žaidimas, daugelį savybių perėmęs iš pirmojo. Užtat kitais metais pasirodęs Need For Speed III: Hot Pursuit, sukėlė milžinišką sensaciją, daugelis jį vadino geriausių visų laikų lenktyniniu žaidimu, ir buvo arti realybės, tuo metu jam nei grafika, nei siužetu, nei muzika neprilygo joks kitas lenktynių žaidimas. Daugelis žaidėjų, tarp jų ir aš, atrado NFS seriją būtent nuo šito žaidimo, ir daugiau jau niekados jos nebepaleido. Dar maždaug po metų pasirodė kitas NFS, tai High Stakes.
Jis buvo geresnis nei jo pirmtakas Hot Pursuit, bet buvo kitoks. 2000 pasirodęs Need for Speed: Porshe Unleashed, vėl sumušė daugybė rekordų, ir jau atrodo žemėje buvo nelikę žaidėjų, kurie nebūtų bent trumpai bandę NFS, tuo metu tai jau buvo legenda. Bet Electronic Arts nenorėjo užmigti ant laurų, ir jau planavo kitą NFS. Nežinau ar būtų galima 2001 metais pasirodžiusį Motor City Online vadinti NFS tęsiniu, buvo bandyta daryti kažką į NFS: Underground, bet gavosi klonas, nutolęs nuo NFS serijos. EA gan greit susivokė, ir išleido Need For Speed: Hot Pursuit 2.
Tai buvo NFS: Hot Pursuit su nauja grafika, atrodo to fanai tik ir tetrokšta, bet žaidimas nesigavo tokio lygio kokio buvo pirmasis Hot Pursuit, o gal tiesiog atrodė senas ir išsikvėpęs, juk negalima visą gyvenimą kurti žaidimų su panašiu siužetų, ir vietovėmis. EA, pasimokiusi iš praeities klaidų, tą suprato, ir net labai puikiai.
Su šiuo žaidimu prasidėjo naujas NFS gyvenimo etapas. 2003 11 17 išleidusi Need For Speed Underground, EA iš kaimo keliukų, mažų miestelių, milžiniškų dykumų, miesto pakraščių persikelė į didmiestį, į naktinį miesto gyvenimą, kur karaliauja tuninguoti automobiliai, gražios merginos ir ekstremalios lenktynės. Atrodo jog reinkarnaciją pavyko daug geriau, nei pati EA tikėjosi.
Žaidėjai buvo sužavėti nauju žaidimu, apie jį pradėjo sklandyti legendos. Jis tapo būtent tuo simboliu kurio reikėjo jaunimui išreikšti savo dvasią, kas gi geriau galėjo tikti, jei ne pašėlusios lenktynės vidurnaktį miesto gatvėmis.
Kad ir ką sakytų EA, ar patys žaidėjai, prie šios sėkmės prisidėjo ir jau kultiniu tapęs filmas „Greiti ir Įsiutę“, kuris išpopuliarino gatvės lenktynės. Po tokio sėkmingo starto EA, net nemąstydama pradėjo antrosios dalies kūrimą.
„Kad ir kaip norint, bet filmo ir žaidimo nelyginti tiesiog neįmanoma. Nors istorija visai nepanaši, bet dvasia pajusti tikrai galima. Visi žiūrėję pirmą filmą „Greiti ir Įsiutę“, o po to ir atrąjį, turbūt yra dviejų skirtingų nuomonių. Vieni sako jog pirmasis filmas buvo super, o va antrasis prarado tą dvasia, kaip dažniausiai atsitinka su antrosiomis dalimis. Būtent taip yra ir su NFSU, vieniems pirmoji dalis bus nepakeičiama iki gyvenimo galo, o kitiems vis kita dalis įneš naujų vėjų, ir žaidimas taps daug įdomesnis. Mano nuomonė šiuo metu daug artimesnė antrajai, ir tikiuosi tokių žmonių bus dauguma.“
Ir štai mes pagaliau sulaukėme to išskirtinio ir nepakartojamo Need for Speed‘o. Antrasis Underground‘as mums siūlo daug daugiau veiksmo, lenktynių ir pašėlusio greičio. Taigi įsijungiame NFSU2, Reičelė jums paaiškiną, jog niekados nebandytumėte viso to ką išvysite žaidime pakartoti tikruose keliuose.
Atsižvelgiant į milžinišką NFSU2 populiarumą Lietuvoje, tikėkimės jog neatsiras žmonių norinčių pajusti visa tai tikrovėje.
Taigi įšokame į meniu, jame galime sau patinkančią mašiną susikomplektuoti ir lėkti išbandyti jos keliuose. Mums siūlomi tokie lenktynių režimai: „Circuit“ jame turėsite įveikti maždaug du ratus tos pačios trasos, ir aiškų būti pirmas. „Drag“ turbūt šio režimo pristatinėti tikrai nereikia, laimi tas kieno žvėris galingesnis.
Tai pat rasite specialias lenktynes džipams, kuriose lenktyniauti galėsite tik su džipu. Po to eina lenktynės „URL“, kuriose jūs lenktyniausite specialioje trasoje, turbūt pritaikytoje formulėj 1, taigi neteks trankytis i pakelės objektus, lėkite visu greičiu, ir žiūrėkite, kad išsisuktumėte posūkiuose.
„Street X“ tai lenktynės kuriose teks išmokti užlysti kitiems po nosim, ir turėti automobiliu, kuris 100 km/h išvystytų kuo greičiau. „Drift“ režime turėsite įrodyti visą savo profesionalumą sukant posūkius, ir už tai gauti taškus. Ir „Sprint“ lenktynės, labai panašios į „Circuit“, tik vienas skirtumas, trasa važiuosite tik vieną kartą.
Nieko nelauke renkamės karjeros režimą, ką ten lenktyniauti jei nėra dėl ko. Visas žaidimo siužetas bus papasakotas komiksų būdu. Taigi tik pradėję žaisti pamatom nelabai išsamų komiksą, kuris paaiškiną jog prieš šešis mėnesius kažkas žuvo autoavarijoje, nei dėl, nei kur mums nepaaiškinamą, tiesiog leidžiamą suprasti jog jam kažkas padėjo iškeliauti anapilin. Ir štai po šešių mėnesių į „Bayview“ miestą atkeliaujame mes, gavę įdomų laiškelį.
Oro uoste mus pasitinka Reičelė, įduoda mums nuostabų automobilį, ir liepia atkeliauti mums į paskirtą vietą. Apsidžiaugiau, ir pamaniau jėga pagaliau prasidėjo geri automobiliai nuo pat pradžių, bet tik atvažiavęs į vietą supratau ten mašinų parduotuvė. Reičelė mums liepia išsirinkti savo važiuoklę, iš panašaus variklio tūrio automobilių, tokių firmų kaip Ford, Peugeot, Honda ir kitos.
Aš pasirinkau Honda Civic, mano manymu tai viena iš galingiausiu iš esamų mašinų. Tada Reičelė pakvietė į garažą, į mano būsimą garažą, kuriame aš galėsiu pasikeisti mašiną, išsisaugoti, pasižiūrėti savo iškovotus apdovanojimus, pratestuoti mašina (tam reikės nukakti į specialias dirbtuves, bet važiuoti neteks, viskas vyks automatiškai), bei pasikeisti savo automobilio dalis. Gerai yra tai, jog iš bet kurios miesto dalies galite nukakti į savo garažą, ir kai iš jo išeisite, jus perkels ten pat kur jūs ir buvote, tikrai malonus dalykas. Taigi neteks jaudintis dėl savo garažo. Atvykus į garažą Reičelė supažindina su mechaniku, ir pasako šiąnakt nusimato daug veiksmo šiame mieste važiuok ir užsitarnauk sau pagarbą.
Norint lenktyniauti jums teks kiekvieną kartą atvažiuoti į vietą kurioje pradėsite lenktynes. Žemėlapyje jie visi bus pažymėti skirtingos spalvos tuščiaviduriais apskritimais, pilni apskritimai reikš parduotuves.
Jei jums sunku gaudytis mieste, tiesiog nueikite į žemėlapį (nustatyta M raidė) ir paspauskite ant norimo objekto, pasiūlys įsijunkti GPS, sistema kuri jums rodys kelią, tik va stenkitės neprarasti ryšio su palydovu.Taigi išvažiuojame į miestą, ir pradedame kovoti už save, kiekvienos lenktynės, bus vis naujas iššūkis jums (ypatingai jei nepasirinkote lengviausio režimo), jei pačioj pradžioj lenktynėse ir paliksite savo priešininkus už nugarų, tai jau vėliau vis dažniau teks pakartoti lenktynes, norint būti pirmam. Priešininkų stiprėjimą pajusite gan greit, net jei žaidžiate ant lengviausio žaidimo.
„Įsikibau į vairą išties stipriai, net rankos suprakaitavo, nereikia taip jaudintis pagalvojau, juk ne pasaulio pabaiga, jei ir pralaimėsiu, Neee!!!, tai gyvenimo ar mirties reikalas, ir aš neketinu pasiduoti.
Į priekį išėjo mergina su kažkokiu švytinčiu daiktu, na ir greit ji ten tas rankas nuleido, nespėjau net kaip reikiant įspausti benzino pedalo, o jau sankaba atleisti reikia, na ir greit tas laikas bėga.
Ir štai aš jau startavau, turbūt, kaip pasakytų mano senelis, nelabai sėkmingai, nes nieko kito nemačiau tik dulkes, vos spėju junginėti bėgius, na ir žvėris čia pas mane. Po sekundes suabejojau savo žodžiais, ne be reikalo, esu vis dar paskutinis, o ties suskiai vis tolsta ir tolsta, nežinau net ką daryti.
Ai, neketinu taupyti, spaudžiu nitro mygtukus. Šaunu į priekį, bet nepakankamai, jie vis dar tolokai, dar vienas spustelėjimas. Pagaliau kažkoks rezultatas, vienas „čiuvas“ su savo tuninguota Peugeot liko už manęs, taip jam ir reikia, perka tokius automobilius, su kokiais net man būtų gėda važiuoti. ******s jis bando mane lenkti, vienas suktelėjimas į šoną, ir mano „draugelio“ Peugeot jau skrenda.
Liko tik vienas, bet jis spėjo nulėkti, kažin koks jo ten žvėris taip lekia, šakės be šansų man, bet geriau jau antras, nei trečias. Taip užsisvajojau jog vos nenusidūriau su kažkokiu pienburniu sugebančiu greitkelyje važiuoti 60 km/h. Talentas, taip dar reikia mokėti, ne nevienas toks talentingas. Ir staiga visa fortūna pasisuko 180 laipsniu.
Mano priešininkas su kažkokiu Mustang užkliuvo už kito panašaus pienburnio. Pralėkiau pro jį net neatsigręždamas, finišas jau matyti. Net nežinau kokiems dievams dėl to dėkoti, bet ačiū jiems visiems. Aš pirmas, pirmas, pirmas, girdite jūs visi pirrrrmasss. Išlipu į džiūgaujančią minią, netekęs žado, aš laimėjau ! “
Belenktyniaudami gan greit įsisuksite į tą pašėlusį azartą, kuris mane persekioja kiekvieną kartą, kai žaidžiu. Jau atrodo jog žaidimas pradeda nusibosti, viskas kartojasi, bet būtent tada kūrėjai metą į žaidimą dar vieną kokia nors kortą, pavyzdžiui atrakina naują rajoną, ar pakviečia fotografuotis žurnalus/DVD pakeliui. Ir vėl nori žaisti, vėl nori išbandyti, vėl ir vėl ir vėl. Ir taip žaidimas surija vis daugiau jūsų gyvenimo valandų.
Galimybė atrakinti įvairius rajonus ir daiktus yra viena iš tų savybių, kurios padeda žaidimui pritraukti žaidėjus, ir važiuoti toliau. Visų pirmą, už geras lenktyniaus gausime sponsorių, kuris siūlys kokia nors galimybę, pavyzdžiui aš pasirinkau sponsorių, kuris leidžia rinktis mašinas nemokamai iš bet kokios parduotuvės mieste.Už tai jūs turite įvykdyti kokią nors užduotį, duodamą to sponsoriaus, pavyzdžiui atvažiuoti pirmam trijose „Drag“ lenktynėse, ar panašiai.
Visa tai bus parašyta sutartyje kurią jums bus siūloma pasirinkti. Vėliau jums bus suteikta galimybė nusifotografuoti ant žurnalo viršelio, turėsite per dvi minutes nulėkti į paskirties vietą ir nusifotografuoti. Jei tai liksit be fotografijos.
Galbūt pasakysite kam čia stengtis, atsakymas vienas, juk taip malonu kai vėliau savo galerijoje galėsite pasižiūrėti žurnalus su savo automobiliu. Lygiai tas pats ir su DVD viršeliais.
Iš pradžių negalėsite važiuoti kur panorėsite, kelios miesto dalys bus jums neprieinamos. Bet gan greit jas atrakinsite, ir tada jau net po kalnus galėsite pasivažinėti, niekas jums nemaišys. Išties žaidime tokio didelio noro kuo greičiau viską atrakinti, lyg ir nebus, nes veiksmo ir taip daug. Lenktynės, jau esamo miesto dalies tyrinėjimas, ir panašūs veiksniai, sudarys sąlygas jūsų nervams išlikti sveikiems. Tai pat negalėsite iš pat pradžių gražinti savo mašinos, reiks susirasti specialią parduotuvę, galiu truputį padėti, ieškokite kelių kurie užsibaigia akligatvių, 50% jog ten kažką tikrai rasite.
Automobilis pagrindinis dalykas žaidime, tobulės kartu su jumis, t.y. kuo daugiau lenktynių laimėsite, tuo daugiau automobilių galėsite išbandyti. Tik nereikia sėdėti ir laukti kol pasirodys naujos mašinos.
Tik užsidirbę pakankamą pinigų kiekį, iš kart važiuokite į dirbtuves ir tobulinkitės, nes jei ne, tai gan greit pajusite priešininkų pranašumą keliuose, ir tada tik fortūna gali padėti jums laimėti. Taigi atvažiuojame į dirbtuves, mums iš pradžių siūlo pasitobulinti šiuos mašinos įrengimus (neversiu, kad neiškiltų neaiškumų): „Engine, ECU, Transmission, Suspension, Nitrous Oxide“, tai šitie jums bus įmanomi pasikeisti nuo pat pradžių. Vėliau galėsite: „Tires, Brakes, Weight Rediuction, Turbo“. Daugelis jų jums tikrai gerai žinomi, ypatingai žaidusiems pirmąją NFSU dalį.
Galėsite įsigyti detales atskirai, bet jei norite visų, geriau pirkite specialia pakuotę, ir taip dar gaukite iki 20% nuolaidos (pagaliau ir žaidime pradėjo veikti šiokios, tokio nuolaidos), vėliau galėsite įsigyti PRO pakuotę.
Grafika, vienintelis taip kintantis dalykas žaidime, ji proporcingą jūsų vaizdo plokštei, kuo geresnę turite, tuo geresni vaizdai atsivers jums. Turint vaizdo plokštę bent su 128 MB atmintinę, galima ramiai sėdėti ir grožėtis ne tik miestu, bet ir savo gražuole mašina.Visas miestas išties labai gražus, ir gyvas, daugybė šviesų kurios mirgą margą, lėktuvai leidžiasi, eismas vyksta (nedidelis, bet kai lėki 200 km/h atrodo jog eismo intensyvumas viršija visus rekordus), o pačios mašinos, tai grožio įsikūnijimas, galiu prisipažinti, iš pradžių su pavydu žiūrėjau į tas „tuninguotas mašinas“, kol dar savo neturėjau, bet užteko atrasti parduotuvę, ir mano bjaurusis ančiukas pavirto stulbinančiu gražuoliu, bet savo veido niekados taip ir neįžiūrėjau.
Garsas vienintelis dalykas kuris gali susilaukti kiek daugiau priekaištų. Dialogai įgarsinti puikiai, variklio gausmas ir cypiančios padangos puiku, bet muzika, tai ne visa tokia jau ideali.
Keli kūriniai tiesiog vemti verčia, paimti kelių nežinomu atlikėjų kūriniai, kuriuose jie užspringusiu balsu kažką riaumoja, išgirdęs tokį, iškart išjungiau muziką, ir pasigarsinau kitus garsus kaip, variklio gausmą. Gaila kad kūrėjai nepasistengė įdėti pavyzdžiui ludacrio kūrinių, kuriuos girdėjome filmuose „Greiti ir Įsiutę“ arba bent kažko panašaus, jei jau taip mėgsta pakaitalus, bet tas galioja ne visoms dainoms, čia tik kelios užsitraukė mano rūstybę.
Pabaigai galiu pasakyti, jog tai nuostabus kūrinys, kuris tikrai vertas jūsų mokamų pinigų (jei juos iš viso mokate), tai žaidimas kuris jau tapo klasika, jam dar neįšėjus, daugelis jam jau iš anksto kabino laurus, metų lenktynių žaidimas.
Daugeliu aspektų jis tikrai pateisino į jį dėtas viltis, neskaitant kelių mažų trūkumų, žaidimas išties labai smagus, puikiai tinkantis visai šeimai. Tikėkimės jog jo išleidimas Lietuvoj, tikrai nepadidins avarijų skaičiau.
Įvertinimas 8.9 – žaidimas išties palieka įspūdį, jo nepaižaidę negalite sakyti, jog matėte tikrą lenktynių žaidimą.
132 Komentarai
Brolly
JO
Max
Blacknemo: toli grazu. Tiek Japonija, tiek Europa turi milziniska svori sioje industrijoje.
FarazZ
tai nerealus game(!)nevirsyti greicio 400mph
Blacknemo
Taip max, bet pripazink, toli grazu ne toki dideli kaip USA. Taip Japonija turi svori, bet deja jos rinka yra truputi kitokia, jei taip galima sakyti, nei Europos ir Amerikos, joje tai pat dominuoja ir tokie zaidimai kokie Europoj ar Amerikoj yra mazai zinomi. Aisku as tikiu jog ateityje Europa igys tikrai dideli svori zaidimu industrijoje, bet prisipazinkim, siuo metu Europoj ja turi tik D. Britanija, Vokietija, ir dar galbut Prancuzija, o juk tos salys nera visa Europa, tiksliau butu sakyti Vakaru Europa turi dideli svori, bet ne visa (deja) Europa.
Max
Blacknemo: matau esi nemazai pasikaustes sita tema. Visiskai sutinku su tavim. Tik prie Vokietijos ir Prancuzijos dar prideciau Ispanija, kazkiek Graikija, kyla sparciai Lenkija. Europa tampa ypac svarbi. Didzioji Britanija apskirtai yra trecia pagal dydi rinka pasaulyje, tai prie jos „pripliusavus“ likusia Europos dali – svoris gerokai didesnis nei apciuopiamas. Visa beda, kad didziausi leidejai yra JAV, o ne Europiniai. Tas pats ir Japonija – ten savi leidejai ir konsoliu tevyne. Tai vienas is didziausiu privalumu tu rinku vystymesi. Kitas dalykas – tiek JAV tiek Japonijos rinkos yra pakankamai unifikuotos. Viena kalba, is esmes vienodos tradicijos, ta pati kulturine terpe ir t.t. Jiems del to lengva. Europai sunku del susiskaidymo, todel nors Europos rinka gerokai virsyje tiek Japonija tiek JAV – Europa atsilieka. Ir tai liecia ne tik zaidimus.
Blacknemo
Max: taip pripažystu del daugelio tavo teiginiu, bet va del lenkijos tai nelabai, nors ten rinka ir atsigauna, jiems tas pats kaip ir mums, originaliu zaidimu kainos per dideles paprastam vartotojui, ir didelis piratavimo lygis, nors jis ir mazeja, bet yra dar ganetinai didelis. O del Europos, tai taip daugeliu aspektu tai galetu buti isties didele ir galinga rinka, bet kulturiniai ir ekonominiai skirtumai jai trukdo. Galbut ateityje (tolimoje) dar ir Kinijos rinka taps isties gardziu kasneliu, bet tai tolima ateitis, nes dabar tai dalis kinu sedi net be elektros.
SSonic
Jo, sutinku. Ir aš nepamenu, kad būtų reikėję rinktis sudėtingumo lygį (ar aš tada buvau per didelėj ekstazėj?).:D
Vand@la$
Chebra bukit zmones pasakykit kur NFSU2 seivai nes persiinstalinau Win ir viska reikia lost is naujo :((((((
tutitu
kaip ir kur reikia rasyti koda tame undergounde 2
pinigu kodas 2000(regmebaby):(
TXQ
velniop cheaterius. mazda miata rulz. truputi nusivyliau muzika galejo idet ir senus gabalus tai butu beriau nes dabar vos keleta geru dainu yra. ir mepas neitin geras man labiau patiko senasis o seip viskas ciki.
Jerad
Vand@lui, del save failu. Nesu isitikines del NFSU2, bet pirmos dalies seivai budavo (pasidaryk kad rodytu pasleptus failus) C:\Documents and Setings\All Users (jei neklystu)\Aplication data (Hiden failas). Ten turetum rasti
Jerad
TXQ as visishkai tau pritariu del visko, o ypach del mazdos
tutitu
tai pasakysi per kur juos reikia rasyti tuos cheatus ?
(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!):-/
manjack
Need for speed tikrai kietas geimas.:-]
dungeon
kas zino kobel NFSU2 ar gal kam taip pat yra vaziuoti neina su klaviatura spaudi gaza strudzonais eina maske lyg butu rankinis uztrauktas o su geimpadu dar eina vaziuoti bet laikai i virsu spaudi gaza ir dar vairuoji nesamone pavairuoti neimanoma kas zino kaip ta pasalinti ar kaip controlsus nustatyti
dexix
(i)(i)
Max
Dexix: si karta zodinis ispejimas. Kita karta galvok ne tik ka rasai, bet ir kaip rasai!
Blacknemo
Na na THUG nelabai objektyvus esi, as jau stengiausi duoti balus objektyviai, bet pvz. Gamespote NFSU2 surinko tik 7.2 balo, ir as pilnai sutinku su vienu ju teiginiu (kurio pats nepaminejau) miestas didelis, bet kad nera ten ka veikti, be lenktyniu.
M^A^R^A^S
jo mieste labai neidomu siaip vazinet. labai uzknisa kai pvz. tas nuotraukas ant zurnalu darytis reikia lekt i kita miesto gala.
tik kodel visur raso kad antras nfs nesiskyre nuo pirmo ar kazka. as kaip dabar atsimenu, kaip tada nustebino antras NFS, nes antram masinos buvo ispudingos, grafika daug grazesne, muzika, tik va policijos ir minties nebebuvo. nu bet cia mano nuomone
_MAUSHAZ_
Geras zaidas jau ipusejau zaisti. Gaila kad kompas paveza tik ant lowdetail