Vis negali patikėt, kai žaidimą jau turintys draugeliai bando įrodyti, kad naujas „Need For Speed“ yra super? Na, po tiekos metų klajojimo rūke, patikėti tokiais teiginiais gal ir sunku. Yra tik vienas būdas sužinoti kas tai per žaidimas… Išmėginti jį pačiam.
Strategy Informer praneša, kad gavo EA patvirtinimą dėl NFS:Shift demo versijos pasirodymo. Pasako portalo Xbox Live turgelyje ir PSN lentynose, demuškė pasirodys jau spalio pirmą dieną.
Demonstracinėje versijoje rasi 4 automobilius: BMW M3(E46), Dodge Viper SRT10, Lotus Elise 111R, Nissan GT–R. Dar vienas automobilis, Pagani Zonda F bus atrakinamas puikiai įveikus žaidime esančias Circuit de Spa–Francorchamps ir London River trasas.
Skirtingai nei dauguma šių dienų žaidimų (nekalbant apie paskutinį NFS), Shift pasižymi realistiškais fizikos ir išcentrinės jėgos dėsniais, puikiais vairavimo pojūčiais ir… stulbinančiu vaizdu iš automobilio salono. Skamba per gerai, kad būtų tiesa? Aš irgi taip galvojau ir nors dėl šių dalykų dar negaliu duoti 100% garantijos, bet apie vaizdą iš salono galiu pasakyti tik tiek. Jėga. Kol kas dar nemačiau žaidimo, kuriame ši savybė būtų įgyvendinta taip gerai. Kokio tikslumo yra mano asmeninė nuomonė sužinosit išmėginę demo.
AK savininkai nenusiminkit. Turim vieną, pilną žaidimo kopiją, kuria artimiausiu metu pralošime konkurse. Pasistenkit nepražiopsot progos.
30 Komentarai
Tomasx521
:N
Vendigoo
Pati geriausia francizes dalis
Eon
Na kad geresnis NFS už tragiškas paskutines kelias dalis tai taip.. Tačiau man tai vistiek nekas kitą kaip prastesnė Grid kopija.. Grid PC taipogi ir atrodo kur kas gražiau ir eina daug geriau už Shift.
TuneBoy
Na nfs grafika tikrai geresne nei grid, bet kas is to kad gresne, jai valdymas kad ir kaip jie skiestu tikrovisko tikrai neprimena (zudo mane tas masinu slydinejimas ant kelio ir nepasukamumas, kur tai matyta kad su s2000 posuki vos ant 100 galima isimti su stifu ir dar belenkokiu tiuningu, realybei net su paprastom masinom gaunasi geriau nei cia su geresnem ir dar tiuninguotom, pvz teko vaziuoti su honda prelude tai pasakyciau kad ji realybej zymiai geriau stovi ant kelio nei geresne s2000), mieliau lieku prie grido….
Hotizzz
geriau, kaip jau kazkas minejo nfs serija liktu sena gera arkada, nes kaip simuliatorius tai snipstas gaunas… |)
Ryuzaki
ne bet pasakei ir ziurek, prisnigo 😀 lygina jis gatvini varijanta su sportiniu… tu pavizdziui zinojai, kad gatvine Prelude tavo mineta ir lenktyninis jos varijantas panasus tik kebulu? lenktynenese versijose kiti varikliai eina, kitos pakabos, kitos pavaru dezes ir prispaudziamoji jega visai kita.. paziureciau jai tu su gatviniu varijantu sugebetum koki astresni posuki pajimt daugiau nei 100km/h tai nebutinai toki pat varijanta padarytum ir su sportiniu (gali aisku ir geresni padaryt bet cia jau skill’u reik turet) nes neveltui yra reguliuojami bolidai… patikek ne tiuninguose esme kaip tu pasakei (tu galvoji plasmases gabaliukus uzdet pakanka? 😀 ) beje trasos danga yra visiskai is kito cemento patiesta nei gatviu kelias… tad lygint, masinu stovejima kelyje tokiu budu niekaip neimanoma…
TomisTomas
Pavandyk pirma su vairu nes simuliatoriai geriau su vairu negu klaviatura,:|
hover
jau biski atsibodo:)
v1ncelis
Isbandziau demo. Visu pirma tie kurie sake, kad Shift grafiskai lenkia Gran Turismo ir Forza siulyciau nebesvaikti. Grafiskai tikrai nepamaciau nieko ispudinga, bet stai vairavimas kas kita. Isjungus visas pagalbas, valdymas tikrai pasidaro super. Visgi tie, kurie sako, kad tai geriausia NFS serijos dalis, turbut sia serija pradejote zaisti tik nuo Underground dalies .. 🙂
manttiis
o kada eis is xbox live be gold parsisiust?