Viena iš didžiausių praėjusios savaitės naujienų yra naujasis Splinter Cell žaidimas – Chaos Theory. Apie jį turbūt girdėjo daugelis, tačiau apie naują reklamos rūšį, išbandyta jame – nedaugelis. Ubisoft pareiškė sudariusi keletą naujų sutarčių su įvairiom kompanijom, dėl reklamos žaidime.

Na o žaidime jūs galite rasti, tokių kompanijų produktų reklamas, kaip AMD procesoriai, Nokia telefonai ir Axe dezodorantai. Jie pagal Ubisoft, yra pilnai integruoti į žaidimą, ir sukelia dar didesnį tikroviškumo jausmą, ir žinoma papildo kompanijos biudžetą.

„Axe iš tiesų dirbo labai sunkiai, kad kuo geriau pateiktų reklamą žaidime ir taip sugundytų pagrindinę savo auditoriją – 18-34 metų vyrus“, – sakė Axe vyriausiasis menedžeris Deividas Rubinas.

O pasak Ubisoft, šis naujas reklamos būdas ateityje taps tikrai sėkmingu. Kadangi šis būdas, skirtingai nuo kitų informacinės reklamos priemonių, priverčia žaidėją iš tiesų peržiūrėti reklamą. O teisingai pateikta reklama suteikia milžinišką potencialą reklamuojamam produktui, kadangi žaidėjas neatskiria jog tai reklama, ir automatiškai neatstumia jos.